Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
621/5153 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dahlia Mustavaara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutta, oisko sulla hetki aikaa puhua? Mua vähän kummastuttaa Noelin käytös.

Susu

Mä olen pahoillani Susu, mutta mulla on nyt kädet täynnä töitä pitää Dahlian kynnet irti Aarosta. Mee Robinin luo keskustelemaan.

Jutta

Minä kuulin tuon! Sinä voisit painua lihapullinesi vaikka valmisruokatehtaaseen töihin!

Dahlia Mustavaara, oletan? Yhteinen tuttavamme Ulla Taalasmaa kertoi, että olet hänelle velkaa, ja kuittaat sen niin, että maksat minulle karahvin jonka Ulla rikkoi tahallaan. Se tekisi noin 5000 euroa. Hoidatteko maksusuorituksen käteisellä vai tilisiirrolla?

T. Irma

Minä en maksa mitään pyrkyriharakoille! Ulla saa maksaa tuhonsa seuraukset itse!

No mitäpä jos selvittäisitte velka asianne Ullan kanssa, että minäkin saisin joskus omani takaisin! Hän on kuulemma elättänyt miestäsi jo hyvän tovin.

Irma

Kyllä se on Gynnar, joka on elättänyt Ullaa ja minä olen hänen ex-vaimonsa ihan syystä! Minä en ole mitään velkaa enää sille talonmummelille!

Vai niin. Että kehtasikin se ämmä tuhlata minun aikaani tällaisella jonninjoutavuuksilla. Ulla saa luvan maksaa sen karahvin! Ja minä pidän siitä huolen vaikka se olisi viimeinen tekoni!

Irma

Vierailija
622/5153 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Cindy, oistko halunnu lähtee lasilliselle? Ois kiva vaihtaa vähän kuulumisia.

Susu

Emmä oikein tiedä....meillä on palavari Noelin kanssa liittyen mun ja Ainon muotihuoneeseen.

Cindy

Ai, okei, mä ymmärrän. Joku toinen kerta sitten. Kai mä meen kotiin tekee lapsille ruokaa. Hei sitten.

Susu

Susu, mä en tiedä miten mä tän kertoisin, mut Noel vaikutti vähän erikoiselta. Se niinku kuiskailee kokoajan ja pälyilee ympärilleen.

Ai... no oon mäki ollu huomaavinani siinä jotain... hermostuneisuutta... ehkä sitä painaa työstressi, Ainohan vei sen paikan toimarina...

Susu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/5153 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Noel, jos Susu alkaa käydä hermoille niin muista että mä olen aina käytettävissä. Ja mä osaan myös pitää suuni kiinni.

Eva

Vierailija
624/5153 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susu

Mä olen pahoillani Susu, mutta mulla on nyt kädet täynnä töitä pitää Dahlian kynnet irti Aarosta. Mee Robinin luo keskustelemaan.

Jutta

Minä kuulin tuon! Sinä voisit painua lihapullinesi vaikka valmisruokatehtaaseen töihin!

Anna olla jo hemmetin lihapullat! Tukehdu sinä shamppanjaas, mutta se taitaa olla toiveajattelua.

Jutta

Ainakin minä kuolisin onnellisena laadukkaseen juotavaan, kun sinä jatkaisit vain kumartuen kyykkyyn halvimman pullon luokse.

Että sä osaat sivaltaa, mutta katotaan kuka viimeksi nauraa.

Jutta

Minä olen aina voittaja kaikkia vulgaareja vastaan!

Vierailija
625/5153 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susu

Jutta

Dahlia Mustavaara, oletan? Yhteinen tuttavamme Ulla Taalasmaa kertoi, että olet hänelle velkaa, ja kuittaat sen niin, että maksat minulle karahvin jonka Ulla rikkoi tahallaan. Se tekisi noin 5000 euroa. Hoidatteko maksusuorituksen käteisellä vai tilisiirrolla?

T. Irma

Minä en maksa mitään pyrkyriharakoille! Ulla saa maksaa tuhonsa seuraukset itse!

No mitäpä jos selvittäisitte velka asianne Ullan kanssa, että minäkin saisin joskus omani takaisin! Hän on kuulemma elättänyt miestäsi jo hyvän tovin.

Irma

Kyllä se on Gynnar, joka on elättänyt Ullaa ja minä olen hänen ex-vaimonsa ihan syystä! Minä en ole mitään velkaa enää sille talonmummelille!

Vai niin. Että kehtasikin se ämmä tuhlata minun aikaani tällaisella jonninjoutavuuksilla. Ulla saa luvan maksaa sen karahvin! Ja minä pidän siitä huolen vaikka se olisi viimeinen tekoni!

Irma

Hyvä, että muutkin tajuavat millainen moraaliton tunkeilija tämä Taalasmaan rouva on! Mitäs kaikkea hän on sinulle tehnyt, muuta kuin rikkonut arvoesineen?

Vierailija
626/5153 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Cindy, oistko halunnu lähtee lasilliselle? Ois kiva vaihtaa vähän kuulumisia.

Susu

Emmä oikein tiedä....meillä on palavari Noelin kanssa liittyen mun ja Ainon muotihuoneeseen.

Cindy

Ai, okei, mä ymmärrän. Joku toinen kerta sitten. Kai mä meen kotiin tekee lapsille ruokaa. Hei sitten.

Susu

Susu, mä en tiedä miten mä tän kertoisin, mut Noel vaikutti vähän erikoiselta. Se niinku kuiskailee kokoajan ja pälyilee ympärilleen.

Ai... no oon mäki ollu huomaavinani siinä jotain... hermostuneisuutta... ehkä sitä painaa työstressi, Ainohan vei sen paikan toimarina...

Susu

Niin varmaan ja onhan sillä pieni lapsikin, mutta silti...

Cindu

Vierailija
627/5153 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Noel, jos Susu alkaa käydä hermoille niin muista että mä olen aina käytettävissä. Ja mä osaan myös pitää suuni kiinni.

Eva

Mä olen kuullut susta jo kaiken oleellisen! Ei kannata häiritä enempää!

Vierailija
628/5153 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eva

Hah, kuulemma jalkojasi et osaa pitää kiinni.

Noel

Vierailija
629/5153 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susu

Jutta

T. Irma

Irma

Irma

Hyvä, että muutkin tajuavat millainen moraaliton tunkeilija tämä Taalasmaan rouva on! Mitäs kaikkea hän on sinulle tehnyt, muuta kuin rikkonut arvoesineen?

Voi kuule, mä en edes tiedä mistä mä alottasin. Mulla siis oli aikoinaan tämän Ullan ex-miehen, Sepon kanssa yhteinen harrastus, eli kateltiin antiikkiesineitä. Ulla sitte veti omat johtopäätöksensä ja luuli että mä vikittelin Seppoa. Se sitte hajotti sen karahvin ja kävi vielä mun kimppuun!

No sitte myöhemmin mä ja Seppo lähennyyttiin, ironista että Ullahan tavallaan sai sen aikaan järjettömyyksillään. Lähettiin sitten ton Laitelan Ismon kanssa lomalle ja eikös rouva Taalasmaa seurannu meitä sinnekin! Tönäs mut saa keli suihkulähteeseen. Enhän mä voinu enää Sepon kanssa olla ku ei siitä sekopäästä päänyt eroom ei sitten millään.

Nii ja Sepon toinen exä, tää Helena, niin silläki oli omat ongelmat Ullan kanssa. Ulla oli kuulemma hajottanu taulun lyömällä sitä Helenaa päähän. Ulla kehtaa väittää että se oli kiinnostunu kaikesta kuten Seppo mutta sehän hajoittaa taide esineitä minkä kerkiää.

En tiedä tuliko tässä kaikki, mutta ainakin tarpeeksi todistamaan sen että hoito ei tekis sille naiselle pahitteeks.

T. Irma

Vierailija
630/5153 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa mennä kohta hermot! Mikä siinä on että kenellekään miehelle ei muka pil lu kelpaa. Ottakaa sitä sitte joltain hapankorpulta!

Eva

Vierailija
631/5153 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susu

Cindy

Susu

Susu

Niin varmaan ja onhan sillä pieni lapsikin, mutta silti...

Cindu

Nii, ja se säätö Elinan kanssa... ehkä mä nyt vaan tarkkailen tilannetta. Ehkä se Noel siitä sitte taas piristyy.

Susu

Vierailija
632/5153 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääks kukaan mistä sais sellasen miespuolisen seksirobotin? Se ei ainakaan valittais ja antais aina mulle huomiota ku mä haluun.

Eva

Vierailija
633/5153 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän että joku teistä on Marianna valeasussa!

Raakel

Vierailija
634/5153 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raakel

Arvaa mitä mä tajusin... Sara ja Marianna on saattanu vaihtaa identiteettejään!

Katariina

Vierailija
635/5153 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raakel

Arvaa mitä mä tajusin... Sara ja Marianna on saattanu vaihtaa identiteettejään!

Katariina

Totta! Se elämienpilaaja tyttäreni voi tehdä halutessaan ihan mitä vain!

Raakel

Vierailija
636/5153 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkaa mennä kohta hermot! Mikä siinä on että kenellekään miehelle ei muka pil lu kelpaa. Ottakaa sitä sitte joltain hapankorpulta!

Eva

Voi Eva, Eva...

Kuten jo sanottu, painu sinne Hampuriin !

Siellä on sulle seuraa ja tuo sun puhe"tyylikin" sopii sinne.

Mä voin kustantaa sulle menolipun, kyllä sen verran voi maksaa jos sillä susta päästään...

Aki

Vierailija
637/5153 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kunnon vappujuhlat on vasta ens viikolla, nämä oli semmoset "harjoitukset".

Salla & Cindy

Vierailija
638/5153 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sieltähän mä voinkin löytää seuraa, tuleekos sinne kuumia seniorimiekkosia...

Tietääkö kukaan ?

Mirkku

Vierailija
639/5153 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos tuolla Mirkulla rahaa...

Noel

Vierailija
640/5153 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset