Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Kommentit (5153)
SARA! MÄ TIEDÄN ET SÄ PIILOTTELET TÄÄLLÄ JOSSAIN! TUU ESIIN!
Katariina
Dahlia, Ulla kertoi että sinä kustantaisit hajonneen karahvini?
T. Irma
Onks kaikki sammunu? On ollu laimeet bileet. Juomatki jotain just ja just vettä väkevämpää.
T. Maaritti
Ei muuta ku hyvää yötä kaikille ja huomenna taas sekoillaan!
T. Susu, taloyhtiön puheenjohtaja ja Noelin seuraava uhri
Huomenta. Haluisko joku kertoa että miks toi sateenkaarilippu on tos seinällä vieläkin?
Susu
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Haluisko joku kertoa että miks toi sateenkaarilippu on tos seinällä vieläkin?
Susu
Pitääkö sun työntää nokkas joka asiaan? Sä tiedät kuinka sellasille käy.
Noel
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SusuPitääkö sun työntää nokkas joka asiaan? Sä tiedät kuinka sellasille käy.
Noel
Siis mikä sulla nyt oikein on? Sä oot yhtäkkiä alkanu käyttäytyä todella oudosti. Ja taloyhtiön puheenjohtajana mä olen velvollinen selvittämään, miks meidän rappu on sotkuinen.
Susu
Mä en kestä. Kaks päivää menny ilman miestä. Valtteriii, tuu nyt sä edes pliis rais kaa mut!
Eva
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä. Kaks päivää menny ilman miestä. Valtteriii, tuu nyt sä edes pliis rais kaa mut!
Eva
Tapiokin käy! Kunhan nyt joku!
Eva
Onks kello jo ykstoista? Voi hit to, pomo yrittäny soittaa pari tuntia sitten.
T. Maaritti
Vierailija kirjoitti:
<br />
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
NoelSiis mikä sulla nyt oikein on? Sä oot yhtäkkiä alkanu käyttäytyä todella oudosti. Ja taloyhtiön puheenjohtajana mä olen velvollinen selvittämään, miks meidän rappu on sotkuinen.
Susu
Kuiskaten: jos täällä käyttäytyy oudosti on se sinä. Alan pitää sua silmällä.
Noel
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<br />
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
NoelSiis mikä sulla nyt oikein on? Sä oot yhtäkkiä alkanu käyttäytyä todella oudosti. Ja taloyhtiön puheenjohtajana mä olen velvollinen selvittämään, miks meidän rappu on sotkuinen.
SusuKuiskaten: jos täällä käyttäytyy oudosti on se sinä. Alan pitää sua silmällä.
Noel
O-okei... mä tästä lähenkin sitten töihin... nähään illalla...
Susu
Voi saa ta nan saa ta na. Pomo laitto viestin ettei tarvi tulla enää töihin. Asia selvä, mä meen suorinta tietä Mooseen!
T. Maaritti
Ja meille isä aina sano, et se ei tiedä mitään mistään vanukkaista!
Laila ja Matias