Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Olen Miran biologinen isä. Olen siis jo biologinen isovanhempikin.
Jutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun Elina joutui jättämään tuon elegantisti käyttäytyvän Robin Marklundin.😞
Mvh. Karin
No se oli kuulemma täysi hullu.
Maaritti
No ei ainakaan yhtä hullu kuin sinä alkoholismisi kanssa.
Mvh. Karin
Äläpä soita suutas vanha akka. Muuten käy köpelösti niinku Henkalle.
Maaritti
Taitaa sinulta puuttua aika paljon peruskäytöstapoja kun käyttäydyt kuin mikäkin pikkulapsi.
Mvh. Karin
Vierailija kirjoitti:
Minä sentään ostin mulle ja Miralle asunnon. Dahlian kartano ei taida valmistua ikinä!
Jutta
Ainakin se näyttää elegantimmalta valmistuessaan kuin sinun murjusi.
- Dahlia
Onneksi omistan vain vähän tavaraa, sillä Jutan mystisesti lisääntyneet tavarat täyttävät yhteisen asuntomme kokonaan.
Mira
Vierailija kirjoitti:
Onneksi omistan vain vähän tavaraa, sillä Jutan mystisesti lisääntyneet tavarat täyttävät yhteisen asuntomme kokonaan.
Mira
Joko se lihapullanainen on varannut tarpeeksi lihapullia seuraavaa meidän välistä ottelua varten?
- Dahlia
Kari Taalasmaa ilmestyi ravintolan sunnuntaibrunssille riehumaan. Poliisit hakivat Kari Taalasmaan. Näytti siltä kun olisi saanut uuden sydänkohtauksen.
Juoruakka
Suhdekuvitelma Eetun kanssa oli suuri virhe, eikä siitä tullut yhtään mitään. Olen nykyään Mikin kanssa. Miki tarjoaa taas myös yksityisvakoojan palveluitaan rikkaille eläkeikäisille naisille ja jostain syystä myös Miralle.
Nella
Miksi häipyi ja jätti? Tämä kaipaus ei lopu ikinä. Yksi JP on kyllä selkeästi kiinnostunut, mutta on kyllä hämärä tyyppi kun mursi sormenikin ja puuhailee kaikkea muutakin outoa.
Henrik
Näin pitkästä aikaa vanhaa tuttavaani Maarit Salinia. Joimme yhdessä viskiä ja päädyimme viettämään yhteisen yön Amandassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi häipyi ja jätti? Tämä kaipaus ei lopu ikinä. Yksi JP on kyllä selkeästi kiinnostunut, mutta on kyllä hämärä tyyppi kun mursi sormenikin ja puuhailee kaikkea muutakin outoa.
Henrik
Siis miksi Benjamin häipyi ja jätti? Tuon nimenkin kirjoittaminen on tuskaa.
Henrik
Vierailija kirjoitti:
Näin pitkästä aikaa vanhaa tuttavaani Maarit Salinia. Joimme yhdessä viskiä ja päädyimme viettämään yhteisen yön Amandassa.
Lasse
Maarit Salin on nähty ryyppäämässä Lasse Sievisen kanssa ja seuraavana aamuna poistumassa Amandasta yhdessä Lasse Sievisen kanssa.
Juoruakka
Mähän en ole ollu Lassen kanssa missään! Karinin mustamaalausta!
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira
Joko se lihapullanainen on varannut tarpeeksi lihapullia seuraavaa meidän välistä ottelua varten?
- Dahlia
Lapsellisuutesi herättää myötähäpeää. Jätä Mira rauhaan.
Jutta
Dahlia Mustavaara ei ole koskaan syönyt lihapullia, eikä sika-nautajauhelihaa.
Juoruakka
Laila on kadonnut. Lähti kuulemma etsimään Susua kun ei jaksa enää.
Miki
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara ei ole koskaan syönyt lihapullia, eikä sika-nautajauhelihaa.
Juoruakka
Nirso mikä nirso. Joillakin ei oo vaan arvostusta ruokaa kohtaan.
Jutta
Kaksisia odottava neljäkymppinen Eva Tamminen on tuhlannut muutamassa kuukaudessa loton päävoittonsa luksuselämäänsä. Lisäksi Eva Tamminen on eronnut Kristian Harjusta, vaikka vasta ystävänpäivänä pari järjesti näyttävät valehäät kauppakeskuksessa saadakseen lisää huomiota sosiaalisessa mediassa. Nyt Eva Tamminen myy osittain kaupallisella yhteistyölläkin saamiaan luksustavaroitaan. Eva Tamminen on jo aikaisemmin menettänyt lapsensa Nadjan huoltajuuden, eikä vanhempi jo täysi-ikäinen Nellakaan halua olla äitinsä kanssa missään tekemisissä. Lastensuojelu ja verottaja ovat tutkineet Eva Tammisen toimintaa jo pitkään.
Juoruakka
Moosessa järjestetään suuret vappujuhlat vappuaattona.
Henrik
Olen varannut itselleni ja Larille vapuksi huoneen Kämpistä.
Kalle