Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
3821/5153 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin, että silloin kun olin sairaalassa erilaisten vaivojeni vuoksi niin Samihan oli samassa huoneessa. Olin silloin niin sekaisin, että en heti muistanut.

Sampo

Vierailija
3822/5153 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Severi on edelleen todella vihainen. Ajattelin, että kunnon aamiainen olisi piristänyt, mutta ei se mitään auttanut. Jiri ja Jerekin soittivat ja haukkuivat ja Joonatankin on sanonut mielipiteensä. En ymmärrä tätä, sillä tein vaan suuren palveluksen kaikille.

Lasse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3823/5153 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mä vihaan Lasse Sievistä!

Monica

Vierailija
3824/5153 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas ihastunut Lasseen. Ärsyttävää.

Jutta

Vierailija
3825/5153 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalautah! Jouduin nukkumaan autossani Naantalin kylpylän ulkopuolella. En löytänyt naisseuraa. Täksi illaksi sovin kyllä treffit Naantalin kylpylään toisen aikaisemmin Tinderistä löytämäni naisen kanssa. Tämä Eva vaikuttaa oikein pätevältä tapaukselta.

Sebastian

Vierailija
3826/5153 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnekään sängyn puolelle ei sitten mennä.

Eva

Vierailija
3827/5153 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko Pauli ollut elossa!?

Linda

Vierailija
3828/5153 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Severillä on nyt korona ja olen siis nyt itsekin altistunut.

Lasse

Vierailija
3829/5153 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnistuinpa estämään Monican ja Severin häät. Severi on kyllä todella vihainen. Toivottavasti Monican ja Severin juttu on nyt lopullisesti ohi. Raahasin Severin mukaani taksiin ja junaan. Nyt ollaan jo junassa matkalla kotiin. Olisi pitänyt matkustaa autolla. Onneksi otin sentään meille oman hytin junasta. Mustavaarat jäivät Naantalin kylpylään juomaan kuohuviiniä.

Lasse

Tämäkin oli sangen vulgaaria käytöstä, kära vän. En enää tiedä mitä ajatella sinusta.

Karin

Sun painostuksissa ja vakoiluissa taas ei tietenkään ole mitään vulgaaria.

Maaritti

Sentään se ei ole vielä vahingoittanut vielä ketään toisin kuin sinun alkoholinkäyttösi.

Karin

Vierailija
3830/5153 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronakin vaivaa.

Linda

Vierailija
3831/5153 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut yhtään kotonarokotusta, enkä ole käsidesiäkään koskaan käyttänyt tai käynyt kertaakaan testissä. Maskia olen kyllä joutunut pari kertaa käyttämään kun on suorastaan pakotettu. Tartuntaa en selvästikään ole vieläkään saanut. Muutaman kerran on kyllä ihme oireita ollut, mutta varmaan vaan krapulaa on ollut.

Kari

Vierailija
3832/5153 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan kivat treffit ton Sebastianin kanssa. Lassella ollu niin paljon häikkää että ei oo ehtiny mua huomioida. En aio kuitenkaan pettää koska rakastan Lassea. Mutta olen ainakin tämän yön Sebastianin kanssa koska Lassella on korona enkä halua tartuntaa, ellei se sitten ole jo tullut.

Eva

Vierailija
3833/5153 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos Noel ei ole kuollut niin missä se on!?

Elina

Vierailija
3834/5153 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saa riittää tämä piilottelu. Aion pian näyttäytyä Camillalle.

Isabella

Vierailija
3835/5153 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tietää että Antti on jonkun rikkaan naisen oma vakooja tai jotain sellaista. En aio kertoa Sakulle että exäni on kuvioissa.

Katariina

Vierailija
3836/5153 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotaan nyt jäädä tänne pysyvästi. Olemme etsineet asuntoa ja työtä. Huomenna on työhaastaatelu yksityissairaalaan ja toinen rikkaiden vanhusten hienostohoitokotiin. Olen hakenut myös vanhaa työtäni sairaalassa, mutta kun kuulin, että Lasse Sievinen on nykyään toimitusjohtaja niin ei taida olla mahdollisuuksia. Kalle on kyllä suosittelijana ja Romppanen haastattelee. Salaklinikkaa en enää perusta.

Katariina

Vierailija
3837/5153 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihlajakatu 23 b:ssä on asunto vapaana ja asunnon omistaa Gunnar Mustavaara. Ehkä suostuu vuokraamaan sen.

Katariina

Vierailija
3838/5153 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan kaksi asuntoa Pihlajakatu 23 b:stä. Toisessa on vuokralaisena poliisi, mutta toinen on jäänyt tyhjille. Täytyykin hankkia siihen vuokralainen. Nyt tuolla on myynnissä kolmaskin asunto kun sen omistaja päättikin jäädä pysyvästi ulkomaille ja myydä asuntonsa. Asunnossa asuu kaksi jo vanhahkoa naista. Toinen on kylläkin joku kohukirjailija ja alkoholisti. Taidan jättää tarjouksen tuostakin asunnosta.

Gunnar

Vierailija
3839/5153 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistan kaksi asuntoa Pihlajakatu 23 b:stä. Toisessa on vuokralaisena poliisi, mutta toinen on jäänyt tyhjille. Täytyykin hankkia siihen vuokralainen. Nyt tuolla on myynnissä kolmaskin asunto kun sen omistaja päättikin jäädä pysyvästi ulkomaille ja myydä asuntonsa. Asunnossa asuu kaksi jo vanhahkoa naista. Toinen on kylläkin joku kohukirjailija ja alkoholisti. Taidan jättää tarjouksen tuostakin asunnosta.

Gunnar

Tätähän nämä muistiongelmat teettävät. Kyse on tietysti a-rapun asunnoista.

Vierailija
3840/5153 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihlajakatu 23 b:ssä on asunto vapaana ja asunnon omistaa Gunnar Mustavaara. Ehkä suostuu vuokraamaan sen.

Katariina

A-rappua kyllä tarkoitin. B-rappuun ei kylläkään olla enää ikinä muuttamassa.

Katariina