Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Lähdenkin Barcelonaan jo tänään iltapäivällä ja ensimmäisen yön lähellä lentokenttää olevassa hotellissa. Karin lento on Barcelonassa huomenna aamulla ja sitten jatkamme siitä yhdessä eteenpäin.
Linda
(Otin muuten selvää, että oikeastikin Bangkokista Barcelonaan pääsee parhaiten Qatarilla ja tuollainen lento on oikeasti tänään. Lähtee illalla Bangkokin aikaa.)
Karii, odotas vähän!!
Puuh..
Nyt sovit Sallan kanssa, ei noin helposti anneta periksi jos rakastaa.
Katso nyt Ullaa ja minuakin;
Aina välillä sähistään kaikkea, mutta sitten ollaan taas pusipusi💞
Näytä nyt olevasi MIES!
Gunnar
Mitä sä täällä?
Jaa, minä se kyllä mokasinkin (* taas kerran...).
Vieläköhän Sallukka antais anteeksi...
Kari
No mitäs se puhelin jatkuvasti piippaa viestiä?
Salla
Kyllä sun juttus Maarit tiedetään😄.
Sulla on niin kertakaikkinen mielikuvitus, että sä uskot kaiken todeksi.
Siihen "muutama" naukku lisää, niin jopas!!!
Jukka
Ehkä sovin Sallan kanssa, ehkä en. Nyt haluan vain sinne Espanjan formulakisaan. Olen odottanut tätä kauan. Painatin täällä Thaimaassa lisää Taalasbissen t-paitojakin. Linda käytti suhteitaan kun tuntee jonkun Finskillä ja saakin ottaa matkatavaraksi ison lastin Taalasbissen tölkkejä.
Kari
Onneksi Taalasbisse pullotetaan nykyään lasipullojen sijasta tölkkeihin.
Kari
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Noel ihan... kunnossa?
Susu
Etkö sä vieläkään usko, mitä sulle on yritetty kertoa?
Taidat sinäkin tarvita jotain apua...
Elina & Robin
En tiedä, näinkö unta,vaiko tämä totta, mutta ilmeisesti Sami lähetti viestiä, että on joutunut koronan takia sairaalaan ja on nyt potilaana sairaalassani ja huonekaverina Sampo. Ihan kun Lari olisi käynyt tästä kertomassa. Tämä korkea kuume tekee tepposia. Larilla ei ole kuumetta ollenkaan.
Kalle
*Soittaa Karille
No typerys sinä kyllä oot, se tiedettiin!
Jos itse olet törppö, etkä ymmärrä ettei sulle parempaa ole kuin meidän Salla niin näkemiin!
Tiedät sitten, että erosta saat maksaa ja PALJON!
Mirkku
Kalle, olin vähän matkoilla. Meidän pitäisi varmaan yrittää taas sopia. Kurjaa olla riidoissa. Vastaa nyt niin nähdään ja puhutaan asiat selviksi. Missä oikein olet? Et ollut asunnossani,et Amandalla, etkä töissä. Et myöskään vastaa puhelimeesi.
Ismo
Jaahas...
Tässä onkin käynyt joku sekaannus, voi sentään.
No täytyy ilmoittaa sille Tammiselle, että raskaustestit ovat vaihtuneet eikä hän olekaan raskaana.
Neuvolan täti
Mä tiesin!
Hah, se akka onkin vain lihonnut!!!
Linda
Akat hyppii taas silmille. Uskokaa nyt vihdoin, että haluan nyt vain Espanjaan katsomaan formulaa.
Kari
Se raskaana oleva onkin Nella Tamminen.
Neuvolan täti
Jos Toivo olisikin Talen lapsi, saisin hänet mummin oikeudella takaisin...
Elina
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sun juttus Maarit tiedetään😄.
Sulla on niin kertakaikkinen mielikuvitus, että sä uskot kaiken todeksi.
Siihen "muutama" naukku lisää, niin jopas!!!Jukka
Minun kirjani Ilkasta ja Krisiinasta on bestselleri, joka voitti vielä arvostetun palkinnon. Että mitäpä siinä kettuilet?
Maaritti
En sitten olekaan raskaana. En alunperinkään ollutkaan. En kerro Mikille ja yritän hankkiutua raskaaksi jo tänään. Miki ei saa nyt jättää. Meillä on niin hyvä yhteinen elämä.
Eva
kotona=korona