Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Lähdin kotiin nukkumaan. Uhkaakohan tässä työuupumuskin? Nyt Burana ja lasi vettä ja sitten oikeasti nukkumaan. Ainakin täällä on hiljaista ja pimeää. Toivottavasti olo helpottaa.
Kalle
3000 viestiä rikki! Wou wou wou!
Roosa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elina on kyllä aivan sekaisin. Toivottavasti tajuaa jättää perheeni rauhaan!
Susu
Itse olet sekaisin ja tyhmä. Jätä itse Miki rauhaan ja hyväksy, että olen nyt Mikin kanssa ja saamme yhteisen lapsen.
Eva
Susta näkee kilometrin päähän että sä olet Mikin kanssa vain ja ainostaan sen takia että se on äkkirikas. Haluat vaan helppoa elämää.
Linda
Vierailija kirjoitti:
Kappas, minun kirjani on ehdokkaana "hik" jossain kilpailussa.
Maaritti
Tämän kunniaksi kirjasi voitaisiin kääntää myös muille kielille. Esimerkiksi ruotsiksi.
Karin
Tein juuri Maaritista rikosilmoituksen. Kunnianloukkauksesta ainakin syytetään.
Kristiina
Aha, Ilkka myöntää kyllä, että joskus vuosia sitten Ilkalla oli lyhyt juttu Maaritin kanssa Nakkilassa. Tästä Maarit kyllä vaikenee.
Kristiina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susu
Itse olet sekaisin ja tyhmä. Jätä itse Miki rauhaan ja hyväksy, että olen nyt Mikin kanssa ja saamme yhteisen lapsen.
Eva
Susta näkee kilometrin päähän että sä olet Mikin kanssa vain ja ainostaan sen takia että se on äkkirikas. Haluat vaan helppoa elämää.
Linda
Miki on hyvin rakas. Olemme rakastuneita ja saamme yhteisen lapsen. Lapsi saa Emmaljungan harmaat vaunut. Miki ei pinkeistä vaunuista innostunut.
Eva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Tämän kunniaksi kirjasi voitaisiin kääntää myös muille kielille. Esimerkiksi ruotsiksi.
Karin
Ai, vaikka olit sitä mieltä että kirjani on roskaa? Mikäs takinkääntäjä sinusta on tullut?
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Aha, Ilkka myöntää kyllä, että joskus vuosia sitten Ilkalla oli lyhyt juttu Maaritin kanssa Nakkilassa. Tästä Maarit kyllä vaikenee.
Kristiina
Turha yrittää saada jotain perättömiä huhuja liikkeelle. Ja mitä sitten vaikka olisi ollutkin? Miten se liittyy yhtään mihinkään?
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susu
Eva
Linda
Miki on hyvin rakas. Olemme rakastuneita ja saamme yhteisen lapsen. Lapsi saa Emmaljungan harmaat vaunut. Miki ei pinkeistä vaunuista innostunut.
Eva
Oho, enpä olisi uskonut että annat noin helpolla periksi. Mutta toisaalta pitäähän sun Mikiä miellyttää, että saat pidettyä taloudellisen turvasi.
Linda
Elämäni on tosi kurjaa, toivo ja onni on menetetty.
Elina
Miks Toivo saa olla olohuoneessa mut mä en?
Laila
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Karin
Ai, vaikka olit sitä mieltä että kirjani on roskaa? Mikäs takinkääntäjä sinusta on tullut?
Maaritti
Kära Maarit. En sanonut sinun kirjasi olevan kokonaan roskaa. Vähän liian sensaationhakuinen vain otsikkotasolla. Ehkäpä seuraavaan kirjaasi voisi tulla hieman vähemmän sensaationhakuisia otsikoita?
Karin
Odotan jo lentokentällä lennon lähtöä. Lento lähtee vasta 2,5 tunnin päästä.
Salla
Heräsin vähän virkeämpänä ja tein testin. Koronaahan tämä nyt on. Menen takaisin nukkumaan. Olo on kamala.
Kalle
Kohta pitää jaksaa lähteä ihan viralliseen testiin ja tekemään tästä tartunnasta virallista. Kurjaa kun riideltiin Larin kanssa aamulla ja siinä oli häslinkiä.
Kalle
Äh, Kalle on nyt mustasukkainen taas ihan turhaan. Saisi nyt rauhoittua kun sairaanakin on. Lopettaisi kanssa sen Sampon kanssa jutustelun, kun näyttää sekin jotenkin ärsyttävän sitä.
Onneksi pystyn tekemään suurimman osan töistä etänä. Tuo korona varmaan tarttuu minuunkin.
Lari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Karin
Maaritti
Kära Maarit. En sanonut sinun kirjasi olevan kokonaan roskaa. Vähän liian sensaationhakuinen vain otsikkotasolla. Ehkäpä seuraavaan kirjaasi voisi tulla hieman vähemmän sensaationhakuisia otsikoita?
Karin
Ja minähän en kirjoitus tyyliäni muuta. Sen lisäksi että se on minulle ominaista, niin sillä menestyy myös hyvin!
Maaritti
Eva