Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Kommentit (5153)
Toinen päivä näissä IT-promohommissa. Kiinnostuneita riittää kun promoamassa on flirttaileva hotti blondi.
Eva
Harvinaisen rauhallinen päivä on töissä ollut. Ei ole ollut Mirkkua ja Ismoa ruoanjakeluineen, ei av-mammaa, yhtään lääkäriä ei poissa ja kaikki paperityötkin on tehty. Tänään pääsen lähtemään jo kello 16.00. Huomenna tosin joudun tuuraamaan lääkäriä.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Eva, milloin menet oikeisiin töihin?
Linda
Tämä on vain tällaista keikkaa. Olen kotiäiti, raskaana ja varmasti pian Mikin vaimokin.
Eva
Amanda jouduttiin tyhjentämään epämääräisen hajun takia ja ammattilaiset kävivät selvittämässä tilanteen. Hajun alkuperäksi paljastui hyvin pian Lassen hirvi. Kuka ylipäätään antoi Lasselle luvan tuoda hirven pään Amandaan ja lisätä hirveä ruokalistalle vielä vääränä vuodenaikanakin?
Salla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eva, milloin menet oikeisiin töihin?
Linda
Tämä on vain tällaista keikkaa. Olen kotiäiti, raskaana ja varmasti pian Mikin vaimokin.
Eva
Harmi. Viettäisit varmaan enemmän aikaa paneskellen ympäri kyliä.
Linda
Katsotaan jääkiekkoa täällä Amandan huoneessa. Lari sai työnsä onneksi tehtyä juuri ennen ottelun alkua. Itse en kyllä tiedä jääkiekosta mitään, mutta onneksi Lari selittää. Huomennakin on molemmilla töitä.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Kirjani Ilkasta ja Kristiinasta on valmis!
Maaritti
Et tainnutkaan tietää, että Ilkka on taas sairaalassa sydänvaivojen takia. Kristiina ja Ilkka ovat kuitenkin sopineet riitansa ja aikovat naimisiin. Ilkan mielestä Kristiinan teot ovat ihan oikeutettuja ja Kristiinan mielestä Ilkan. Lapsiaan eivät aio kutsua häihin. Sen sijaan paikallislehti on kiinnostunut kun onhan Ilkka näkyvä kunnallispoliitikko. Aikoo kuulemma ehdolle eduskuntavaaleissakin.
Juoruakka
Nämä illat Amandassa Kallen kanssa ovat kyllä olleet kivoja. Ei jaksaisi odottaa omaan asuntoon pääsemistä. En muuten tiennyt että Kalle oli noin tietämätön jääkiekosta.
Lari
Kuinka mautonta lähteä lomalle jonnekin rahvaiden suosimaan ilonaismaahan. Onneksi omat lomakohteeni on tasokkaampia.
Dahlia
Miki on pelannut jo 5 tuntia putkeen nettipokeria, eikä huomioi mitenkään.
Eva
Ensi yönä olisi tarkoitus lähteä vihdoin Thaimaahan. Tämän matkan on nyt paras onnistua.
Salla
Lähetin kirjani ensimmäisen painoksen Karinille. Jännityksellä odotan mitä hän sanoo siitä.
Maaritti
En oikein tykkää noista Mikin pelailuista. Vaikka eihän asia minulle kuulu, mutta pelkään, minkälaista vaikutusta sillä on lastemme ajatusmaailmaan.
Susu
Niin paljon on tällä viikolla tehty taas töitä, että väsyttää todella paljon. Taidan mennä vain nukkumaan. Lari varmaan katsoo jääkiekkoa.
Kalle
Tykkään porkkanoista. Ne vahvistavat mukavasti hampaita. Ajattelin, että saisiko Amandan listalle hampurilaista porkkanapihvillä ja kukkakaalilla?
Inka