Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Hyvin nämä promohommat sujuvat. Kiinnostuneita on riittänyt. Kun blondi hottis vähän liikuttelee tollolle miehelle niin heti suostuu melkein mihin vaan. Kukaan ei ole tajunnut, että olen raskaana. Tämä paikka on vain vähän ankea. Ihan kun olisin vain joku feissari, sähkönmyyjä tai vastaava. Tämä yritys tarjoaa korkeatasoisia IT-palveluja. Kuulemma saan jatkossa lisää näitä keikkoja joillekin bisnesspäiville.
Eva
Voitin uudella nettipokerisivustolla 5000 euroa ja ajattelin tilata Evalle tavaraa, mutta parempi, että tilaa itse niin saa haluamansa. Uuden iPhonen voisin kyllä käydä Evalle ostamassa ja tietysti thaimaalaista ruokaa. Eva sai pitkästä aikaa töitä. Hoidan tässä samalla Nadjaa, mutta ei häirinnyt työtäni. Eva ei halua Nadjaa päiväkotiin. Nyt kun olen pokeriammattilainen niin voinhan itsekin hoitaa ja tuskinpa Evalla edes paljoa noita työkeikkoja on. Pianhan on sitä paitsi taas äitiyslomalla.
Miki
Luulis nyt Evan laittavan lapsen päiväkotiin että saa sitten rauhassa herutella miehille.
Linda
Olisiko jollakin hetki aikaa puhua vegetarismista?
Inka
Työpäivä päättyi vihdoin hetki sitten. Väsyttää ja on nälkä. Taas menossa Amandaan yöksi kun vieläkään ei jakseta Ismoa. Larillakin on ollut rankka päivä kun promohommia, asiakastapaaminen ja sitten hoiti vielä Amanda IT-hommat kuntoon niin sadaan olla muutama yö Amandassa ilmaiseksi.
Kalle
Toivottavasti Lari jaksaa katsoa kanssani Euroviisuja. Ei kyllä ihan meidän juttu ole, mutta katsotaan kuitenkin.
Kalle
Nonni!
Nyt on uusi matka Thaimaaseen varattu.
Karii, Karii!
Missäköhän se taas luuhaa...
Salla
Voi, Mirkulta tulee niiiin ihania viestejä ja kuvia sieltä kaukomailta🌞
Onneksi nähdään just ja kohta!
Täytyy varmaan vielä puhua Kallelle ennen lähtöä.
Ismo
Soitas nyt Kari sille Sallalle, oot jo tovin näköjään vältettyt sitä.
Katsos, kyllä minä tiedän elämänkokemuksella ettei tuommonen mitään ratkaise.
Gunnar
Nyt se Noel sen viimisen temppunsa teki!
Pakko puhua Susulle ja pian!!!
Elina
Vierailija kirjoitti:
Olisiko jollakin hetki aikaa puhua vegetarismista?
Inka
Mitä se semmoinen on, onks se jotain syötävää?
Häh...
Lasse
Oioiii....
Kyllä mä NAUTIN, kun saan tirkistellä Karin ja Sallan asuntoon!
Noel vinkkasi mulle tämmösistä laitteista, joilla voi pitää vähän silmällä ihmistä, josta on "huolissaan".
Ulla
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo NATO on? Onko siellä komeita miehiä ja hyviä bailuja?
Eva
Onhan juu, just niitä🤣😆🤣
Linda
Voi ei, mitä sammakoita se taas päästelee suustaan.
Ja tollasta mun pitäis kutsua äidiksi?!?
Nella
Missä me oikein ollaan?
Viola
Vegetarismi on tie maailman pelastumiseen!
Inka
Ihana rentoutua Kallen kanssa Viisuja katsellessa.
Lari
Kalle, mitäs sä tykkäät tosta The Rasmuksen Laurista?
Sillä on muuten melkein sama nimi, kun mulla...
Lari
Mikä tuo NATO on? Onko siellä komeita miehiä ja hyviä bailuja?
Eva