Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Kommentit (5153)
Hyvät yöunet, rauhallinen ja runsas aamiainen ja kohta shoppailemaan tarvittava kotiin. Ensi viikolla viimein muutto omaan kotiin ullakkoasuntoon.
Kalle
Höh, eipä ole Karinista kuulunut hetkeen mitään. Onkohan sillä kaikki hyvin?
Maaritti
Onpas taas ollut jääkiekko jännää. Pitäisi yrittää töitäkin tehdä. Onneksi ensi viikolla viimein omaan kotiin!
Lari
Oli hyvä päivä pitkätyöunet, hyvä aamiainen, shoippailua kotiin, aasialainen buffet ja pitkä kävely. Jälkiruokajäätelöt syötiin siinä kävellessä. Ismo ilmoitti lähteneensä Mirkun kanssa matkalle, joten ollaan nyt Ismolla yötä kunnes päästään omaan kotiin. Toivottavasti kalusteet toimitetaan jo huomenna.
Kalle
Täällä on jo yö. Juuri kun iloitsin niin selvisi, että Mirkku ja Ismokin ovat täällä. Kuulemma samalla lennolla saapuivat.
Salla
Koska Pauliina on herttainen ja kiltti, niin siksi hänen olisi pitänyt voittaa. Vai onko Taina vihaajien mielestä Teemu tai Taina parempi? Ja on outoa että valitetaan ensin miten esim. Kelly puhui Pauliinasta mutta sitten täällä kuitenkin puhutaan ihan sitä samaa. Kaksinaismoralismia ilmassa.
Mikä ihmeen hullu on tullut tänne jauhamaan jostain Pauliinasta!?
Salla
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Hei Maarit! Luen kirjasi käsikirjoituksen alkuviikon aikana, kunhan olen ehtinyt selvittämään ensin tätä veljenpoikani Kristianin päälleajoa. Palkkasin kyseiseen hommaan yksityisetsivän.
Karin
Milloinkohan pääsen itse lomalle? Ehkä Miki on suunnitellut jotain. Jos ei nyt etelään, niin kylpylä Suomessakin käy tai joku hieno hotelli.
Eva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Hei Maarit! Luen kirjasi käsikirjoituksen alkuviikon aikana, kunhan olen ehtinyt selvittämään ensin tätä veljenpoikani Kristianin päälleajoa. Palkkasin kyseiseen hommaan yksityisetsivän.
Karin
Tämä selvä, kiitos! Toivottavasti syyllinen löytyy!
Maaritti
Maaritti
Huomenna on taas ylitöiden takia vapaapäivä. Yritän hoidella asioita. Ilmeisesti kalusteet toimitetaan jo huomenna. Larilla on työjuttuja taas lentokentällä.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan pääsen itse lomalle? Ehkä Miki on suunnitellut jotain. Jos ei nyt etelään, niin kylpylä Suomessakin käy tai joku hieno hotelli.
Eva
Minun mummollani olisi mökki vuokrattavana, kiinnostaisko?
Linda
Kristiina ja Ilkka eivät varmaankaan pidä Maaritin uudesta tekeleestä. Sain sen käsiini ja rankkaa tekstiä on.
Juoruakka
Toivottavasti Kalle selviää kalusteiden kanssa, lentokentällä saattaa työt venähtää...
Lari
Harmittaa kovasti kun en aikoinaan päässyt töihin Seiskaan. Noh, siitä se idea omista julkaisuista ja kaupallisesta yhteistyöstä monien tahojen kanssa sitten lähtikin.
Juoruakka
Vielä 2 tuntia lentokoneen lähtöön. Tästä tulee suuri sovinnon ja lemmenloma kahdelle ilman häiriötekijöitä.
Salla