Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Onhan tuo Miki ihana, mutta kyllä mulla usein käy mielessä mun ja Noelin bisnespalaverit.🔥
Eva
Karitsaaain, seksilleee!!!💕
Salla
(Mitä tässä olevia kuvioita haluaisitte oikeasti sarjaan?)
Kukakohan se Evan lapsen isä oikeasti on?
Juoruakka (en paljasta henkilöllisyyttäni)
Leijuuko täydellisen parin Evan ja Mikin onnen yllä taas mustia pilviä?
Juoruakka
Luovutin juuri huoneen ja menin kahvin kanssa tekemään paperitöitä. Ihan hotellista tarjosivat pientä työtilaa. Luulin aluksi näkeväni väärin, mutta kyllä se ilmielävä Ismo hotellin aulassa istui ja vielä ilman mitään valepukua. Jotenkin tämä oli kyllä arvattavissa.
Kalle
110 sivua! En muista milloin olisin näin nopeasti kirjoitellut. Ilkan ja Kristiinan jutusta saa hyvää tekstiä.
Maaritti
Oj då! Nyt on pakko tulla vierailemaan Helsinkiin veljenpoikani Henrikin takia viimeistään!!!!!!
Karin
Henrik! Mä rakastan sua! Älä kuole!
Daniela
Mentiin taas Amandaan yksi kun ei vaan jakseta Ismoa. Päästään muuttamaan omaan kotiin sitten kun uudet kalusteet on toimitettu. Huomenna on taas rankka päivä, joten pitää saada levättyä kunnolla. Tänään oli sentään paljon rennompaa. Lahdessa menikin pidempään ja oltiin takaisin vasta tunti sitten kun katseltiin ihan rauhassa Lahtea.
Kalle
Kyllä tää tästä helpottuu ku päästään Kallen kaa omaan asuntoon. En malta odottaa. Ismo ehkä naapurina mutta on se parempi kuin ei mitään.
Lari
Mietittiin, mitä tarvikkeita kotiin vielä tarvitaan ja löydettiin jo sopivat netistä. Nyt on tarkat listat valmiina. Ei viitsitä tilata netistä, mutta nyt tiedetään mitä ostetaan ja mistä. Sunnuntaina ehditään ostoksille.
Kalle
Hyvää yötä Kalle rakas. 💕
Lari
Miki! Miks sä et huomioi mua!
Eva
Salla tarvitsi Larin apua Amandan IT-hommissa niin saadaan olla täällä ilmeiseksi. Nyt nukkumaan.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Miki! Miks sä et huomioi mua!
Eva
Eva, nyt nukkumaan. Sinulla on huomenna promotöitä Espoossa.
Miki
Voi, Henrik joutui sairaalaan ja Daniela on aivan rikki. Toivottavasti kaikki kääntyisi hyväksi.
Susu
Hyvä on,myönnän olleeni väärässä. Tutkin salaa Evan potilastiedot, eikä Eva mitään aborttia ole tehnyt. Meinasi kyllä ja kävi asian takia lääkärissäkin.
Susu