Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Täytyykö mun lähteä matkalle ilman Gunnaria?
Ei sentään, otetaan se hänen assistenttinsa föliin.
Se saa paimentaa Gunnaria, kun minä loikoilen rannalla!
Ulla
Vierailija kirjoitti:
Tässä olis nyt sitä makaryyniloodaa.
Tuutko Ismo sentään mun seurakseni sinne matkalle?
Voin laittaa sulle sielläkin kunnollista, suomalaista ruokaa.
Ei semmosista eksoottisista sörsseleistä mee kun vatsa sekaisin!Mirkku
Ei nyt kerkee. Kalle on mennä Danielsin Jackin kaa Amandan sviitin kylpyammeeseen!
Ismo
Niin; Ja pidän tietysti Sallaa silmällä!
Ulla
Täytyy mennä lentokentälle vielä kyttäämään. Kuulin huhua, että porukkaa on lähdössä yöllä Thaimaaseen. Hämeenlinnasta tuli jo hyvää materiaalia someen. Tämä Kristiinan ja Ilkan pitkään jatkunut salasuhde on suurin kohu pitkään aikaan.
Juoruakka
Vierailija kirjoitti:
Täytyykö mun lähteä matkalle ilman Gunnaria?
Ei sentään, otetaan se hänen assistenttinsa föliin.
Se saa paimentaa Gunnaria, kun minä loikoilen rannalla!Ulla
Onkos minulla muka joku assistentti? Muistiko pettää vai mikä. Et kai Mirkkuu tarkota? Vai enkö muistanut kertoo etten enää työelämässä pyöri kun Karin puteleiden tautta. Mut lomalle täältä päästävä.
Gunnar
No tuutte sitten perässä, sinä Ismo ja muut, jotka ette ehdi tälle lennolle!
Mirkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut Pihjalakadun kuvioita sen verran vähän viime aikoina, että ilokseni voin sanoa, että onneksi Elina on löytänyt elämäänsä viime aikoina noin huomaavaisen nuoren miehen kuin Robin Marklundin. Noin kilteistä ja herrasmiesmäisistä miehistä kannattaa todellakin pitää kiinni niin pitkään kuin on mahdollista!<3 Toivottavasti hänestä ei paljastu yhtä karmivia asioita selän takana kuin minun Markuksestani. Mitkä tahansa lääkkeet ja päihteet väärinkäytettynä voivat olla hyvin kohtalokkaita.
Karin
Jaha, vanha miestennielijä palannut seuraamaan uhrejaan. Jopas jotain.
t. Pihlajakadun asukasyhdistys oy pk vr official
Anteeksi, kuinka?
Karin
Vierailija kirjoitti:
Täytyy mennä lentokentälle vielä kyttäämään. Kuulin huhua, että porukkaa on lähdössä yöllä Thaimaaseen. Hämeenlinnasta tuli jo hyvää materiaalia someen. Tämä Kristiinan ja Ilkan pitkään jatkunut salasuhde on suurin kohu pitkään aikaan.
Juoruakka
Mitä hel...iä? Taasko Kristiina pettää minua?
Ismo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut Pihjalakadun kuvioita sen verran vähän viime aikoina, että ilokseni voin sanoa, että onneksi Elina on löytänyt elämäänsä viime aikoina noin huomaavaisen nuoren miehen kuin Robin Marklundin. Noin kilteistä ja herrasmiesmäisistä miehistä kannattaa todellakin pitää kiinni niin pitkään kuin on mahdollista!<3 Toivottavasti hänestä ei paljastu yhtä karmivia asioita selän takana kuin minun Markuksestani. Mitkä tahansa lääkkeet ja päihteet väärinkäytettynä voivat olla hyvin kohtalokkaita.
Karin
Anteeksi, kuinka?
Karin
Et saa! Tänne et tule Noelia iskemään, se on kunnon mies vaikka muuta väitetään.
t. as yh. pj Susu
Kalle on sitten vaan mun elämäni mies. Ihanaa ollu täällä Lahdessa. Saunan jälkeen lääkäritakki ja palomiesasu kehiin. <3
Lari
Meillä oli kyllä siinä yhessä vaiheessa Noelin kanssa sen luokan bisnespalaverit että huh huh.🔥
Eva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karin
Anteeksi, kuinka?
Karin
Et saa! Tänne et tule Noelia iskemään, se on kunnon mies vaikka muuta väitetään.
t. as yh. pj Susu
Tuollaista juonittelevaa limanuljaskaa en nyt haluaisikaan iskeä sen kummemmin. Vaikka olisi suomenruotsalainen.
Karin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karin
Anteeksi, kuinka?
Karin
t. as yh. pj Susu
Tuollaista juonittelevaa limanuljaskaa en nyt haluaisikaan iskeä sen kummemmin. Vaikka olisi suomenruotsalainen.
Karin
Kuka kiikarissa sitten tällä kertaa?
t. anonyymi pelokas tuore morsian
Kari sen avustajan palkkasi.
Se on sen Dahlian Pupun veli.
Niillä on yhteinen yritys, joka auttaa ja palvelee iäkkäämpiä ja varakkaampia ihmisiä.
Voitte pelata shakkia yhdessä ja käydä kaffeella.
Rannalle sua ei voi päästää, sää palat niin kovin herkästi🥵
Ulla
Mikiii, tuus tänne makkariin. Mulla on enää kaks vaatekappaletta päällä...🔥
Eva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karin
Anteeksi, kuinka?
Karin
t. as yh. pj Susu
Karin
Kuka kiikarissa sitten tällä kertaa?
t. anonyymi pelokas tuore morsian
Joku hyvin sivistynyt ja hyväsydäminen vanha herrasmies. Suomenruotsalaisuudesta saa pikkuplussaa, muttei ole mikään pakko olla suomenruotsalainen, sillä tarpeeksi avarakatseiselle ja hyväsydämiselle suomenkieliselle vanhalle herrasmiehellekin voin opettaa äidinkieltäni ruotsia.
Karin
Mistä ihmeen Jaskasta se sun isäs puhuu, Kalle ????
Lari
Lasse hei;
Eihän tässä ihmeen listassa ole muuta kuin hirviruokia!
Paistia, lihapullia ja vaikka mitä.
Ja juomana pelkkää Karhua?!?
Joonatan
Täytynee järjestää äidille vaatekeräys, auttaskohan Aaro?
Sillä on kokemusta hyväntekeväisyydestä.
Kyllä saan hävetä silmät päästäni, mutta ei auta.
Nella
Jack D?
Ismo