Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Vai että Thaimaaseen ?
Mees nyt äkkiä Gunnar varaamaan meille liput!
Pakko pitää sitä Sallaa silmällä, kun meiän Kari on niin kovin lepsu ja vedätettävä...
Ulla
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun Miki on taas oma ittensä. Vanhat riidat on unohdettu. Miki on nyt mun elämäni mies!
Eva
Joopa joo äiti.. Kuulin vähän huhua että Miki löyti sut Moosen vessasta itkemästä sitä että olit pelehtinyt miun ukon kanssa heti kun piiloon polisseja menin. Että kenenkä se lapsikin mahtaa olla?
Nella
Vierailija kirjoitti:
Voisko Salla vilkasta listat, mun pitää mennä palaveriin Akin kanssa.
Cindy
Ei kerkii. Pakko lähtee vahtii jottei äiti pelehi eksän kaa.
Salla
Vierailija kirjoitti:
Vai että Thaimaaseen ?
Mees nyt äkkiä Gunnar varaamaan meille liput!
Pakko pitää sitä Sallaa silmällä, kun meiän Kari on niin kovin lepsu ja vedätettävä...Ulla
No alahan tulla kottiin sieltä tai mään maksullisiin taas tai hain Mirkun takasin Ismolta. Hopi hopi!
Gunnar
Joopa joo äiti.. Kuulin vähän huhua että Miki löyti sut Moosen vessasta itkemästä sitä että olit pelehtinyt miun ukon kanssa heti kun piiloon polisseja menin. Että kenenkä se lapsikin mahtaa olla?
Nella[/quote]
Just tämä!
Tämän halusinkin kuulla.
Juoruakka
Kello 00.45 lähtee lento Bangkokkiin. Ehditään kyllä siihen.
Salla
Olen seurannut Pihjalakadun kuvioita sen verran vähän viime aikoina, että ilokseni voin sanoa, että onneksi Elina on löytänyt elämäänsä viime aikoina noin huomaavaisen nuoren miehen kuin Robin Marklundin. Noin kilteistä ja herrasmiesmäisistä miehistä kannattaa todellakin pitää kiinni niin pitkään kuin on mahdollista!<3 Toivottavasti hänestä ei paljastu yhtä karmivia asioita selän takana kuin minun Markuksestani. Mitkä tahansa lääkkeet ja päihteet väärinkäytettynä voivat olla hyvin kohtalokkaita.
Karin
No alahan tulla kottiin sieltä tai mään maksullisiin taas tai hain Mirkun takasin Ismolta. Hopi hopi!
Gunnar[/quote]
Mitä sinä taas höpäjät???
Ulla
Vierailija kirjoitti:
Nella
Just tämä!
Tämän halusinkin kuulla.
Juoruakka
Kun vaan tietäisin kuka sinä Juoruakka olet, joka asian saattoi tietoisuuteeni.. Jos siis olit sinä? Susu?
Nella
Kalle, missä sinä taas olet? Miksi et vastaa?
Ismo
Vierailija kirjoitti:
Gunnar
Mitä sinä taas höpäjät???
Ulla
Mirkku mäni Ismolle, Kari ja Salla muuttaa naituaan omilleen ja tuo tyttäresi on kohta taas hoidossa jos huoltajuuskin menee. Että yksinkö tässä pitäsi minun muistisairaan sinun lukaalia ylläpitää? Kotia sieltä kun olisit jo!!
Gunnar
Juoruakka ei paljasta koskaan henkilöllisyyttään. Käytän valepukuja ja näytän niin sukupuolineutraalia, että on vaikea edes päätellä sukupuolta. Teen kaupallista yhteistyötä ja saan jatkuvasti uusia asuja.
Juoruakkaa
Vierailija kirjoitti:
Kalle, missä sinä taas olet? Miksi et vastaa?
Ismo
Olen Amandan sviitin kylpyammeessa. Sori tilanne päällä, molemmat täällä you nou.. Txt mah pian
Kalle
Tässä olis nyt sitä makaryyniloodaa.
Tuutko Ismo sentään mun seurakseni sinne matkalle?
Voin laittaa sulle sielläkin kunnollista, suomalaista ruokaa.
Ei semmosista eksoottisista sörsseleistä mee kun vatsa sekaisin!
Mirkku
Hyvät löylyt oli täällä hotellissakin.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Juoruakka ei paljasta koskaan henkilöllisyyttään. Käytän valepukuja ja näytän niin sukupuolineutraalia, että on vaikea edes päätellä sukupuolta. Teen kaupallista yhteistyötä ja saan jatkuvasti uusia asuja.
Juoruakkaa
Cindy...
Hah, kerroin Ismolle väärän sijaintipaikan. Nyt varmaan änkeää Amandaan.
Kalle
Oma rauha rakkaan kanssa kahdestaan on ihan parasta.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut Pihjalakadun kuvioita sen verran vähän viime aikoina, että ilokseni voin sanoa, että onneksi Elina on löytänyt elämäänsä viime aikoina noin huomaavaisen nuoren miehen kuin Robin Marklundin. Noin kilteistä ja herrasmiesmäisistä miehistä kannattaa todellakin pitää kiinni niin pitkään kuin on mahdollista!<3 Toivottavasti hänestä ei paljastu yhtä karmivia asioita selän takana kuin minun Markuksestani. Mitkä tahansa lääkkeet ja päihteet väärinkäytettynä voivat olla hyvin kohtalokkaita.
Karin
Jaha, vanha miestennielijä palannut seuraamaan uhrejaan. Jopas jotain.
t. Pihlajakadun asukasyhdistys oy pk vr official
Voisko Salla vilkasta listat, mun pitää mennä palaveriin Akin kanssa.
Cindy