Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Kiva kun Kalle tulee kanssani Lahteen. En usko että Ismo jaksaa tänne tulla.
Lari
Niin, siellä sä oot; Hämeen "linnassa"😆, sulle sopiva paikka Maaritti!
Jukka
Mitä ihmettä?
Nyt niitä Ismon leipiä on tossa automaatissakin!
Kalle
Jaahas, jokohan mä lähtisin kotiin?
On täällä Amandassakin puolensa, mutta kyllä mun on ikävä Karia.
Salla
Saankohan mä Sallan leppymään...
Täytyy nyt ryhdistäytyä, en mä itsekään niin täydellinen ole.
Kari
Hmmm, täällä tuoksuu juoruilta!
Juoruakka
On tässä nyt stressiä kerrakseen, kun Sallakin vaan rentoutuu sviitissä ja Cindy juoksee aina välillä niissä muotihommissaan.
Joonatan pikkasen auttelee, mutta vastuu kasaantuu mun kontolleni!
Onhan mulla toisaalta luontainen taito johtajuuteen, mutta alaisia tarttis olla enemmän.
Lasse
Lisäsin hirviannoksen Amandan listalle. Nyt ei kylläkään ole hirviaika, mutta pakasteilla mennään.
Lasse
Nyt pääsen töistä ja lähden ratikalla juna-asemalle. Juna Lahteen lähtee kello 18.29. Tänään oli onneksi vain 8 tunnin työpäivä. Aloitin työt kello 9.50. Junassa teen vielä vähän paperitöitä.
Kalle
Lasse! Olet kamala ihminen! Minua on turha odottaa Amandaan asiakkaaksi!
Inka
Olen palaamassa Helsinkiin. Ehkä teenkin jopa kirjan Kallesta, Larista ja näiden vanhemmista.
Maaritti
Uuh vad spännande veckan har jag före mig! Kuinka nopeasti arvelet kirjasi kirjoittamisessa kestävän tuosta aiheesta, Maarit?
Karin
Lari oli vastassa asemalla ja käveltiin siitä yhdessä hotelliin. Tässä lähellä on Prisma ja Lari kävi ostamassa sieltä meille iltapalaa. Tänään on kuitenkin syöty iso aamiainen ja lämmin lounas selkä paljon kahvia niin ei enää isoa ateriaa tarvita. Kohta mennään jo tässä huoneessa olevaan omaan saunaan.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Lisäsin hirviannoksen Amandan listalle. Nyt ei kylläkään ole hirviaika, mutta pakasteilla mennään.
Lasse
Joko sinne pakastimeen mahtuu muutakin, kuin niitä Mirkun pastejoita?
Ne loput vois muuten viedäkin tonne sairaalalle, siellä voivat jakaa.
Cindy
Huomenna on ensimmäinen arkivapaa pitkään aikaan.
Kalle
Heippa kultsi, kotona ollaan!
Salla
Voi Sallukka💞
Tuus tänne, mun kainaloon!
Kari
Ja missä sinäkin oot ollu,Ismo???
Ullalta kuulin, että olisit karannut Gunnarin kanssa oluelle, keskellä kirkasta päivää!
Nyt pysytään loppupäivä kotona, ihan kahdestaan...
Mirkku