Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Täällä sairaalassa on taas kaaos ja Kallekin joutui lääkärin töihin. Kävin kuitenkin äsken tutkimuksissa ja raskaus onkin paljon pidemmällä kuin luulin. Aki onkin tämän lapsen isä, eikä Noel.
Susu
Toiseen keskusteluun iski taas häirikkö.
Jos jotkut täällä on häirikköjä niin Lasse ja Miki!
Eva
Eipä ole Noelista kuulunut pitkään aikaan mitään.
Elina
Susu, missä oikein luuhaat? Nyt takaisin töihin. Jono on pidentynyt ja häslinki lisääntynyt. Poliisi on täällä jo kolmatta kertaa.
Kalle
Mitä siinä pressitilaisuudessa siis selvisi? Kerrottiin siis ne muutamat palaamassa olevat ja joku uusi, mutta juuri muuta raportoimisen arvosta ei sitten juuri tainnut ollakaan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä pressitilaisuudessa siis selvisi? Kerrottiin siis ne muutamat palaamassa olevat ja joku uusi, mutta juuri muuta raportoimisen arvosta ei sitten juuri tainnut ollakaan?
Väärä ketju.
Vierailija kirjoitti:
Susu, missä oikein luuhaat? Nyt takaisin töihin. Jono on pidentynyt ja häslinki lisääntynyt. Poliisi on täällä jo kolmatta kertaa.
Kalle
Sori, mä tuun apuun! Itelläki tässä vähän juttuja menossa...
Susu
Mitäköhän mä keksin Kallelle ruuaks ku se tulee töistä?
Lari
SIEVINEN! KERRO HETI MIKÄ TÄMÄ LEHTIJUTTU ON!
Salla
Edellinen ketju meni lukkoon sen monistajan jankkauksen takia et joo...
Eiköhän kohta luoda uus ketju normi keskustelulle.
Susu
https://www.vauva.fi/keskustelu/4627508/miks-salkkareissa-ii-uusi-ketju…
Tuolla voi taas jatkaa keskustelua sarjasta.
Susu
Vierailija kirjoitti:
KAHDEN NAISEN JÄRKYTTÄVÄ TOSITARINA, SUHTEESSA OLEVA MIES KÄYTTI HÄIKÄILEMÄTTÖMÄSTI HYVÄKSI: "HÄN SAI KAIKKI USKOMAAN ETTÄ OLEMME VAINOHARHAISIA. MINÄ OIKEASTI RAKASTIN HÄNTÄ."
Ensin Nikkinen, nyt Sievinen! Hah hah! Mitäköhän tämä tekee Amandan maineelle? Taitaa Salla olla tyytyväinen työkaveriinsa! Hah hah!
Maaritti
Mitä kaameaa nyt entinen deittini Lasse Sievinen on tehnyt?:-O
Karin
Mitäköhän Amandan asiakkaat nyt ajattelee ku ne näkee Lassen!
Eva
Ylitöiksi menee taas. Ei voi mitään.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAHDEN NAISEN JÄRKYTTÄVÄ TOSITARINA, SUHTEESSA OLEVA MIES KÄYTTI HÄIKÄILEMÄTTÖMÄSTI HYVÄKSI: "HÄN SAI KAIKKI USKOMAAN ETTÄ OLEMME VAINOHARHAISIA. MINÄ OIKEASTI RAKASTIN HÄNTÄ."
Ensin Nikkinen, nyt Sievinen! Hah hah! Mitäköhän tämä tekee Amandan maineelle? Taitaa Salla olla tyytyväinen työkaveriinsa! Hah hah!
MaarittiMitä kaameaa nyt entinen deittini Lasse Sievinen on tehnyt?:-O
Karin
No, hän on suhteessa erän Joannan kanssa, mutta harrasti seksiä kahden muun naisen kanssa. Myönnettäköön nyt että se toinen olin minä, mutta minä en ole niin kärryillä ollut Lassen suhteista. Nyt sitten tuo mies kehtaa väittää, että minä ja se toinen ollaan kuviteltu kaikki. Ulla onneksi on todistaja.
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Ylitöiksi menee taas. Ei voi mitään.
Kalle
Eikä. No, sua odottaa yllätys kotona kun lopulta pääset pois!
Lari
Jumankauta, poika on pamahtamassa naimisiin, tekee elämänsä virheen, tää täytyy estää, pakko päästä takaisin sarjaan.
Seppo
Minä näin kuinka Maarit oli sun luotas ku akkas oli poissa ja kerroin heti Jukalle. Senkin pukki!
Ulla