Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Maarit Salinin raju salakuvattu bailausvideo on laitettu nettiin. Video kiinnostaa poliisiakin.
Juoruakka
Olen toipunut koronasta. Kävin Mikin kanssa kaljalla. Ihan gluteenittoman kaljan löysin. Päädyttiin Mikolle viettämään yhteinen yö. Tänään meillä onkin vapaapäivä. Miki laittoi hyvän aamiaisenkin. Paljon Mikillä on kaikkia ruokatarvikkeita kotonaan.
Linda
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salinin raju salakuvattu bailausvideo on laitettu nettiin. Video kiinnostaa poliisiakin.
Juoruakka
Sinä ja Karin tietysti olette tehneet minusta valevideon! Lopettakaa kiusaamiseni!
Maaritti
Näyttää siltä että Oliver pääsee pian äidin luo!
Isabella
Haluaisin Sebastianin kanssa kihloihin.
Eva
Että tuossa minun kartanon remontissa kestää. Amandassa asuminen ei ole kovin hehkeää.
Dahlia
Elina ei sitten anna anteeksi. Ei millään.
Susu
Vierailija kirjoitti:
Juoruakka
Voisitko lähettää sen minulle yksityisesti?
Mvh. Karin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoruakka
Mvh. Karin
Jätä mut rauhaan!
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoruakka
Mvh. Karin
Jätä mut rauhaan!
Maaritti
En ennen kuin alkoholismisi on parannettu ikiajoiksi.
Karin
Vierailija kirjoitti:
Että tuossa minun kartanon remontissa kestää. Amandassa asuminen ei ole kovin hehkeää.
Dahlia
Hej kära vän! Voit majoittua sillä aikaa myös meidän Ekholmien kartanossa Naantalissa.
Mvh. Karin Ekholm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia
Hej kära vän! Voit majoittua sillä aikaa myös meidän Ekholmien kartanossa Naantalissa.
Mvh. Karin Ekholm
No mutta kiitos paljon, siellä on varmasti hyvät tilat. Voisimme aluksi ottaa pari huikkaa ja keskustella Akista ja Camillasta hieman.
Dahlia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia
Mvh. Karin Ekholm
No mutta kiitos paljon, siellä on varmasti hyvät tilat. Voisimme aluksi ottaa pari huikkaa ja keskustella Akista ja Camillasta hieman.
Dahlia
Samalla voisimme jutella myös veljenpojastani Henrikistä joka majailee Akin luona tällä hetkellä. Det passar mig bra!
Karin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia
Mvh. Karin Ekholm
Dahlia
Samalla voisimme jutella myös veljenpojastani Henrikistä joka majailee Akin luona tällä hetkellä. Det passar mig bra!
Karin
Teillä on kyllä sitten hieno kartano. Täällähän viettää mielellään iltoja!
Dahlia
Riitannuin Susun kanssa käytällä ja se kaatu rappusista. Soitin ambulanssin.
Elina
Ihanaa kun Sofia on täällä. Se on taas vähän ihastunu Joonataniin. Se kylläkin taitaa olla sen Ainon kanssa.
Maaritti
Ihanaa, Laura sai mulle Oliverin huoltajuuden!
Isabella
Ei tästä nyt tule yhtään mitään. Lähden nyt muualle pois täältä.
Jutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia
Mvh. Karin Ekholm
Dahlia
Karin
Teillä on kyllä sitten hieno kartano. Täällähän viettää mielellään iltoja!
Dahlia
Fint att höra att ni tycker om den här härrgården!
Karin
Maarit Salinin raitistuminen alkoholismista olisikin aivan maailman kahdeksas ihme.
Karin