Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Olen tulossa pitkästä aikaan Helsinkiin. Mitenköhän mummulla menee?
Sofia
Maanantaina palaan töihin ja vihdoin niihin lääkärin hommiin. Lomani aikana jouduin kuitenkin tekemään useampana päivänä töitä kun oli kaikkea. Joo, hääni menivät piloille, ei päästy naimisiin, mutta ollaan Larin kanssa hyvin onnellisia näinkin. Ehkä ei mennä koskaan virallisesti naimisiin ja näin on hyvä. Mehän sitä paitsi eletään jo kuin aviopari. Ei mikään paperinpala meidän onnellisuudesta mitään kerro.
Kalle
Kylläpäs tästä Sebastian Vuorelasta ja hänen sukulaisistaan löytyykin kaikenlaista epämääräistä. Miki menee naisten vankilaan tapaamaan Sebastianin äitiä. Miksihän joutuu todistamaankin näissä Sebastianin asioissa. Ei taida Sebastian enää lastaan takaisin saada.
Sami
Yritän sopia Monican kanssa ja pyydän jos suostuu asianajajakseni. Kumma kun Lasse ei pystynyt estämään sossua, vaan sossu vei Nadjan, vaikka Lasse uhkailikin hirvikiväärillä Sami Kososta, jonka kaiken lisäksi pitäisi olla kuollutkin. Huonosti Lasse Nadjaa hoiti. Nyt Nadja on ties missä ja Lasse poliisin huostassa tai noh. sairaalaan koronan takia taisikin joutua.
Eva
Tietooni tulleiden asioiden vuoksi Lasse Sievinen ei voi jatkaa sairaalan toimitusjohtajana. Lasse Sievinen ehti toimia tässä tehtävässä vain viikon ennen jäämistään sairaslomalle koronan takia. Lasse Sievinen ei myöskään jatka sairaalan palveluksessa muissakaan tehtävissä ja työsopimus on purettu heti.
Romppainen
Ja minä taistelen Oliverista kynsin ja hampain. Mun lastani ei millekään tuntemattomille viedä!
Isabella
Voin toimia Evan asianajajana, mutta en Sebastianin. Magnus on vielä Jirin luona niin on tässä aikaa.
Monica
Laura on tulossa luokseni asumaan oikeudenkäynnin ajaksi. Kunpa nyt ei vaan tulis mitään konflikteja Aaron kanssa.
Salla
Mummuhan on näköjään menestynyt kirjailija.
Sofia
Mitä se Eva on taas mennyt säätämään?
Jiri
Täällä hoidossa on kamalaa, eikä Lari ole käynyt katsomassa. Vain Cindy on käynyt katsomassa. Haluan pois täältä hoidosta. En ole sairas.
Elias
Kerroin somessa, että jouduin Sebastianin kanssa sissin uhriksi. Tätä kautta löytyi kaupallisella yhteistyöllä Sebastianille asianajaja.
Eva
Vierailija kirjoitti:
Täällä hoidossa on kamalaa, eikä Lari ole käynyt katsomassa. Vain Cindy on käynyt katsomassa. Haluan pois täältä hoidosta. En ole sairas.
Elias
Toivottavasti paranet. Mutta minä en halua olla enää kanssasi tekemisissä.
Lari
Ihanaa, Ismo antoi minulle vihdoin anteeksi. Jospa me taas pian seurustelemme...
Jaana
Vierailija kirjoitti:
Kerroin somessa, että jouduin Sebastianin kanssa sissin uhriksi. Tätä kautta löytyi kaupallisella yhteistyöllä Sebastianille asianajaja.
Eva
Voit kertoa Sebastianille että Oliveria on kohdeltu kaltoin! Hän ei käy isäksi!
Isabella
Aloitin salasuhteen Anskun kanssa.
Viola
Vierailija kirjoitti:
Eva
Siis sossun uhriksi me molemmat olemme joutuneet.
Eva
Vierailija kirjoitti:
Mummuhan on näköjään menestynyt kirjailija.
Sofia
Isoäitisi on menestynyt kirjailija korkeintaan rahvaiden ja alkoholistien piireissä. Muissa piireissä tuollaista "menestymistä" ei arvosteta millään tavalla, kära vän.
Mvh. Karin Ekholm
Huomenna palaan töihin sairaalaan. Larinkin työt alkavat taas. Onneksi Lari on toipunut koronasta,mutta etätöitähän Larilla kuitenkin paljon on. Täällä kotona aikoo työskellä. Työrauhaakin saa kun olen itse omissa töissäni sairaalassa. Jännä nähdä kenestä tulee uusi toimitusjohtaja. Nyt kun Lasse ei enää ole töissä sairaalassa niin Katariinakin voi saada töitä sairaalasta.
Kalle
Minun on saatava Isabellalta todisteet siitä että Seireeni oli minun palkkaamani.
Camilla