Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
3901/5153 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on saatava Isabellalta todisteet siitä että Seireeni oli minun palkkaamani.

Camilla

Vierailija
3902/5153 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tulossa pitkästä aikaan Helsinkiin. Mitenköhän mummulla menee?

Sofia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3903/5153 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina palaan töihin ja vihdoin niihin lääkärin hommiin. Lomani aikana jouduin kuitenkin tekemään useampana päivänä töitä kun oli kaikkea. Joo, hääni menivät piloille, ei päästy naimisiin, mutta ollaan Larin kanssa hyvin onnellisia näinkin. Ehkä ei mennä koskaan virallisesti naimisiin ja näin on hyvä. Mehän sitä paitsi eletään jo kuin aviopari. Ei mikään paperinpala meidän onnellisuudesta mitään kerro.

Kalle

Vierailija
3904/5153 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs tästä Sebastian Vuorelasta ja hänen sukulaisistaan löytyykin kaikenlaista epämääräistä. Miki menee naisten vankilaan tapaamaan Sebastianin äitiä. Miksihän joutuu todistamaankin näissä Sebastianin asioissa. Ei taida Sebastian enää lastaan takaisin saada.

Sami

Vierailija
3905/5153 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän sopia Monican kanssa ja pyydän jos suostuu asianajajakseni. Kumma kun Lasse ei pystynyt estämään sossua, vaan sossu vei Nadjan, vaikka Lasse uhkailikin hirvikiväärillä Sami Kososta, jonka kaiken lisäksi pitäisi olla kuollutkin. Huonosti Lasse Nadjaa hoiti. Nyt Nadja on ties missä ja Lasse poliisin huostassa tai noh. sairaalaan koronan takia taisikin joutua.

Eva

Vierailija
3906/5153 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietooni tulleiden asioiden vuoksi Lasse Sievinen ei voi jatkaa sairaalan toimitusjohtajana. Lasse Sievinen ehti toimia tässä tehtävässä vain viikon ennen jäämistään sairaslomalle koronan takia. Lasse Sievinen ei myöskään jatka sairaalan palveluksessa muissakaan tehtävissä ja työsopimus on purettu heti.

Romppainen

Vierailija
3907/5153 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä taistelen Oliverista kynsin ja hampain. Mun lastani ei millekään tuntemattomille viedä!

Isabella

Vierailija
3908/5153 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin toimia Evan asianajajana, mutta en Sebastianin. Magnus on vielä Jirin luona niin on tässä aikaa.

Monica

Vierailija
3909/5153 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura on tulossa luokseni asumaan oikeudenkäynnin ajaksi. Kunpa nyt ei vaan tulis mitään konflikteja Aaron kanssa.

Salla

Vierailija
3910/5153 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummuhan on näköjään menestynyt kirjailija.

Sofia

Vierailija
3911/5153 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Eva on taas mennyt säätämään?

Jiri

Vierailija
3912/5153 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hoidossa on kamalaa, eikä Lari ole käynyt katsomassa. Vain Cindy on käynyt katsomassa. Haluan pois täältä hoidosta. En ole sairas.

Elias

Vierailija
3913/5153 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin somessa, että jouduin Sebastianin kanssa sissin uhriksi. Tätä kautta löytyi kaupallisella yhteistyöllä Sebastianille asianajaja.

Eva

Vierailija
3914/5153 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä hoidossa on kamalaa, eikä Lari ole käynyt katsomassa. Vain Cindy on käynyt katsomassa. Haluan pois täältä hoidosta. En ole sairas.

Elias

Toivottavasti paranet. Mutta minä en halua olla enää kanssasi tekemisissä.

Lari

Vierailija
3915/5153 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, Ismo antoi minulle vihdoin anteeksi. Jospa me taas pian seurustelemme...

Jaana

Vierailija
3916/5153 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin somessa, että jouduin Sebastianin kanssa sissin uhriksi. Tätä kautta löytyi kaupallisella yhteistyöllä Sebastianille asianajaja.

Eva

Voit kertoa Sebastianille että Oliveria on kohdeltu kaltoin! Hän ei käy isäksi!

Isabella

Vierailija
3917/5153 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin salasuhteen Anskun kanssa.

Viola

Vierailija
3918/5153 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eva

Siis sossun uhriksi me molemmat olemme joutuneet.

Eva

Vierailija
3919/5153 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummuhan on näköjään menestynyt kirjailija.

Sofia

Isoäitisi on menestynyt kirjailija korkeintaan rahvaiden ja alkoholistien piireissä. Muissa piireissä tuollaista "menestymistä" ei arvosteta millään tavalla, kära vän.

Mvh. Karin Ekholm

Vierailija
3920/5153 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna palaan töihin sairaalaan. Larinkin työt alkavat taas. Onneksi Lari on toipunut koronasta,mutta etätöitähän Larilla kuitenkin paljon on. Täällä kotona aikoo työskellä. Työrauhaakin saa kun olen itse omissa töissäni sairaalassa. Jännä nähdä kenestä tulee uusi toimitusjohtaja. Nyt kun Lasse ei enää ole töissä sairaalassa niin Katariinakin voi saada töitä sairaalasta.

Kalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä