Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
3801/5153 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen junan Ekstra-luokassa matkalla Turkuun ja sieltä taksilla Naantalin kylpylään. Tässä parin penkin päässä istuu jotenkin tutulta näyttävä nainen. En kuitenkaan muista naisen nimeä.

Lasse

Vierailija
3802/5153 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan takaisin kotiin. Tämä uusi paikka ja ihmiset täällä ovat kamalia. Olen ihan yksin, eikä kukaan auta.

Oliver

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3803/5153 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan takaisin kotiin. Tämä uusi paikka ja ihmiset täällä ovat kamalia. Olen ihan yksin, eikä kukaan auta.

Oliver

Voi rakas poikani, tule äidin luo! Minä pidän sinusta huolta!

Isabella

Vierailija
3804/5153 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin kotiin. Olen kertonut nyt tapahtuneesta Marikalle. Mitä jos Noel on vielä elossa ja palaa hakemaan mua?

Susu

Vierailija
3805/5153 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleepas siellä häissä olemaan kaaosta, kun Lasse saapuu paikalle estämään vihkimisen ja Sebastian luulee että sillä on Camillan kanssa treffit siellä.

Salla

Vierailija
3806/5153 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuinpa estämään Monican ja Severin häät. Severi on kyllä todella vihainen. Toivottavasti Monican ja Severin juttu on nyt lopullisesti ohi. Raahasin Severin mukaani taksiin ja junaan. Nyt ollaan jo junassa matkalla kotiin. Olisi pitänyt matkustaa autolla. Onneksi otin sentään meille oman hytin junasta. Mustavaarat jäivät Naantalin kylpylään juomaan kuohuviiniä.

Lasse

Vierailija
3807/5153 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka on mennyt luomaan musta valeprofiilin Tinderiin? Oli tosi noloa kun Sebastian tuli hääpaikalle jotain vaahtoamaan samalla ku Lasse haki Severin. Mä kyllä niin ojennan sitä valeprofiilin tehnyttä henkilöä.

Camilla

Vierailija
3808/5153 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta, Noel on löydetty kuolleena metsästä!

Linda

Vierailija
3809/5153 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalautah! Noh, löydän kyllä muuta naisseuraa täältä Naantalin kylpylästä. Omaa huonetta en ole varannut kun hinnat ovat niin kalliit. Ajattelin viettää yön naisen huoneessa ja sitten syödä vielä tuhdin aamiaisenkin.

Sebastian

Vierailija
3810/5153 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vihdoin lääkärissä suolistovaivojeni takia. Sain tänään diagnoosiksi laktoosi-intoleranssin, keliakian ja ärtyneen suolen. Pitäisi alkaa loppuelämäksi tiukalle ruokavaliollekin. Normaalia kaljakassi en saisi enää juoda. Noh, ei tätä nyt ehdi tarkemmin miettiä kun jouduin ylitöihin ja kummia tapahtuu.

Linda

Vierailija
3811/5153 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noel on kuollut. En tiedä mitä ajatella. Oliko asialla se joka ampui Noelia aiemmin?

Elina

Vierailija
3812/5153 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, Salla kertoi miten Camilla on ihan hiilenä häiden tapahtumista. Ihan oikein sille.

Isabella

Vierailija
3813/5153 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuinpa estämään Monican ja Severin häät. Severi on kyllä todella vihainen. Toivottavasti Monican ja Severin juttu on nyt lopullisesti ohi. Raahasin Severin mukaani taksiin ja junaan. Nyt ollaan jo junassa matkalla kotiin. Olisi pitänyt matkustaa autolla. Onneksi otin sentään meille oman hytin junasta. Mustavaarat jäivät Naantalin kylpylään juomaan kuohuviiniä.

Lasse

Tämäkin oli sangen vulgaaria käytöstä, kära vän. En enää tiedä mitä ajatella sinusta.

Karin

Vierailija
3814/5153 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasse

Tämäkin oli sangen vulgaaria käytöstä, kära vän. En enää tiedä mitä ajatella sinusta.

Karin

Sun painostuksissa ja vakoiluissa taas ei tietenkään ole mitään vulgaaria.

Maaritti

Vierailija
3815/5153 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ollu kyllä kiva nähdä Monican ilme häissä kun Lasse saapu paikalle.

Eva

Vierailija
3816/5153 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin vetovastuun Noelin hautajaisista. Ei taida tulla paljon väkeä paikalle... Violakin on vankilassa.

Linda

Vierailija
3817/5153 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän tämä kuollut mies Noel edes ollut, vaan jo aikaisemmin kuolleeksi luultu Noelin pikkuveli Pauli. Pauli kärsi vakavista mielenterveysongelmista ja oli muokannut ulkonäköään muistuttamaan Noelia. Lisäksi käytti vielä Noel-naamaria niin täydestä meni. Oikea Noel on siis vieläkin kateissa ja vaarallinen.

Juoruakka

Vierailija
3818/5153 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nella on hyvin vihainen kun sai tietää Violan ja Kristianin saavan yhteisen lapsen. Kristian taas kaipailee Nella. Yritän auttaa ja lohduttaa Kristiania.

Eva

Vierailija
3819/5153 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen paluutani poliisiksi kävin jo heinäkuussa vasektomiassa. Näin on parasta. Toimenpide ja toipuminenkin sujuivat hyvin. Nämä Susun ja Evan touhut näissä lapsiasioissa, siis Susun abortti ja Evan keskenmeno jättivät arvet. Voisin siis olla jopa viiden lapsen isä. En kyllä ihan usko, että olin sittenkään Evan lapsen isä.

Miki

Vierailija
3820/5153 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti on taas suolistovaivojakin. En ole syönyt kuin herkkuvoileivän, pizzan ja eilen illalla kaksi kaljaa ja pastaa rankan päivän päätteeksi. Nämä vaivat ovat nyt niin pahoja, että saatan joutua lähtemään sairaalaan. Selvitin myös, että Sampollakin on keliakia, joten ehkä suostuu puhumaan omista kokemuksistaan. Ehkä sitä ruokavaliota pitäisi kokeilla.

Linda