Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Tekee mieli viinaa, mutta en aio sortua. Olen tässä ehtinyt miettimään, että taidankin haluta elää loppuelämäni yksin. Yllättäen Noel halusi ostaa toisen omistamani asunnon, sen siinä Ismon vieressä olevan. Se sopii kyllä. Maksan noilla rahoilla lainani pois. Ajattelin myös osallistua tosi-tv-ohjelmaan. Ennen tällainen ei ole kylläkään kiinnostanut, mutta nyt kiinnostaa. Hain tähän jo kauan sitten ja pari päivää sitten sain tietää pääseväni mukaan. Varmaan pärjään tuolla huonosti, enkä todellakaan voita.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mulla menee hermo tohon saakelin Kariniin! Jätä mut ja mun välit lasteni asioihin rauhaan!
Maaritti
Kära vän. Olen vain huolissani sinun terveydentilastasi lapsesi ja entisen aviomiehesi tavoin.
Karin
Kuinka monta kertaa se pitää sanoa!? MINÄ, OLEN, R A I T I S T U N U T!
Maaritti
Tule näyttämään se minulle konkreettisesti. Tilaan sinulle koetinkiveksi Naantalin kylpylän kalliimman viinilajitelman.
Karin
Ja munhan ei tarvitse todistella sulle yhtään mitään! Painu hiiteen!
Maaritti
Mutta lapsillesi ja entiselle aviomiehellesi sinun täytyy todistaa raittiutesi jotta välinne palautuivat ennalleen.
Karin
Niin teenkin. Mutta sinun ei tarvitse puuttua siihen asiaan. Piste.
Maaritti
Kuitenkin et tee tälle asialle mitään. Alkoholisteille kuin tuo taitavasti valehtelu on aika tavallista.
Karin
Mistä sinä tiedät mitä minä teen tai jätän tekemättä? Vakoiletko minua? Vai juoruakkako sinulle raportoi?
Maaritti
Ei minulla ole koko ajan aikaa vakoilla sinua. Pihani kauniit orvokit vievät niin paljon huomiotani ja aikaani hoitaa niitä. Mutta nyt viime aikoina olen ehtinyt katsoa myös Youtubesta videoita sinusta, kun olet valehdellut joistain asioista alkoholin tähden tai humalassa ollessasi ja näin ollen olen tehnyt tällaisen päätelmän.
Karin
Niin että noiden ikivanhojen pätkien perusteella ajattelet heti, että tilanne on sama tänä päivänä? Oikeasti nyt.
Maaritti
Olen lukenut Internetistä, että alkoholistien keksimät valheet ja tekosyyt juomiselle pysyvät samoina samoilla ihmisillä aina. Käytöstäsi seuraamalla myös reaalielämässä olen päätellyt tämän seikan olevan vielä todenperäinen sinun kohdallasi.
Karin
Vierailija kirjoitti:
Sairaalan tietojärjestelmissä on pahoja ongelmia. Lisäksi meillä oli eilen paha riita Larin kanssa. Lari on kyllä nyt työmatkalla muualla niin ei ollut edes yötä kotona. En tiedä, miten tästä eteenpäin. Nyt on kuitenkin selvää, että perutaan häät ja ehkä jopa erotaan. Pitäisi jaksaa soittaa tuonne Kalastajatorpalle.
Kalle
Oh nej! Toivottavasti saatte vielä välinne kuntoon jollain keinolla ennen häitänne.
Karin
Tänään menen kyllä illalla aa:n kokoukseen ja heitin sen jälkeen kotiin nukkumaan.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Tänään menen kyllä illalla aa:n kokoukseen ja heitin sen jälkeen kotiin nukkumaan.
Kalle
Siis heti sen jälkeen kotiin nukkumaan.
Kalle
Täh? Mitä hittoo? Häät peruttu? Ja mä ku ehin jo varata matkat heinäkuulle. No, kai me sitten tullaan muuten vaan käymään...
Silja
En aio enää puhua Karinille. Varmaan ainoa keinoa päästä siitä eroon.
Maaritti
Vai niin. Enpä ole yllättynyt että Lari taas pilasi kaiken.
Kristiina
Onneksi saatiin puhuttua asiat selviksi ja ollaan taas sovussa. Ihan tyhmistä asioista riideltiin. Onneksi mitään ei ehditty perua. Ei meidän tarvitse käyttää niitä typeriä sateenkaarirusetteja ja taskuliinoja kun Lari ei halua. Hankitaan tyylikkäät mustat solmiot ja muutetaan häitä vielä vähän tyylikkäämpään ja hillitympään suuntaan. Lisäksi neljää erilaista kakkua nyt sitten tarjotaan. Nyt sinetöidään vielä sopu oikein kunnolla.
Kalle ja Lari
Lasse Sievisen pitää vähentää hirven syömistä. Diabeteskin todettiin miehellä juuri.
Juoruakka
Nyt omistan oman kämpän Pihlajakadulla. Onneksi Kalle halusi myydä.
Noel
No hyvä että saitte sovittua. Ei kannatta luovuttaa heti ensikättelyssä.
Silja
Heräsin koomasta. En aio kertoa vielä kenellekään. Selvittelen hiukan miten nykykuviot menee.
Camilla
Mennään Larin kansa Prideen ja laitetaan sinne jotkut teemaan sopivat vaatteet. Eva ja Monicakin tulee mukaan. Jostain syystä myös Janne ja Ismo ja Lassekin haluavat tuonne. Ei kuulemma haittaa, jos Ismoa ja Lassea luullaan pariksi. Aikovat laittaa päälle nahka-asut ja aurinkolasit. Siinähän nolaavat itsensä ja meidät muut.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
En aio enää puhua Karinille. Varmaan ainoa keinoa päästä siitä eroon.
Maaritti
Kära vän. Et kuitenkaan pysty välttämään alkoholismistasi puhumista perheenjäseniesi kanssa. Olen puhunut tästä aiheesta heidän kanssaan viime päivinä ja luottivat käsiini tehtävän tarkkailla raitistumisesi edistymistä Helsingissä asuvan hyvän tuttavani kautta, joka on ammatiltaan yksityisvakooja. Ammattinsa parhaimmistoa Suomessa.
Karin
Vierailija kirjoitti:
Mennään Larin kansa Prideen ja laitetaan sinne jotkut teemaan sopivat vaatteet. Eva ja Monicakin tulee mukaan. Jostain syystä myös Janne ja Ismo ja Lassekin haluavat tuonne. Ei kuulemma haittaa, jos Ismoa ja Lassea luullaan pariksi. Aikovat laittaa päälle nahka-asut ja aurinkolasit. Siinähän nolaavat itsensä ja meidät muut.
Kalle
Eikä, mun on pakko tulla kattoo. Ei ois uskonu faijasta.
Heli
Sitten kun Silja ja Saku tulevat Suomeen niin kaikki kyllä järjestyy. Pullon korkki pysyy kiinni. Voisin alkaa taas työstämään uutta kirjaa.
Maaritti
Sain selville helikopterionnettomuuden syyn. Aikamoinen tilanne. Akikin seurustellut Sabrinan ja Susun kanssa. Nyt sillä on joku tilanne päällä mm. Noelin, Elinan ja Joannan. kanssa. En vielä pysty kertomaan Akille tai kellekään muulle että olen herännyt. On niin paljon käsiteltävää.
Camilla
Miten mä ikinä toivun siitä kuvasta? Henrik pitää mua ihan tyhmänä ja sinisilmäisenä.
Daniela
Sairaalan tietojärjestelmissä on pahoja ongelmia. Lisäksi meillä oli eilen paha riita Larin kanssa. Lari on kyllä nyt työmatkalla muualla niin ei ollut edes yötä kotona. En tiedä, miten tästä eteenpäin. Nyt on kuitenkin selvää, että perutaan häät ja ehkä jopa erotaan. Pitäisi jaksaa soittaa tuonne Kalastajatorpalle.
Kalle