Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Abortti suoritettu! Olen vapaa!
Eva
Kuule Eva;
KETÄÄN ei kiinnosta, ole hiljaa!
Linda
Hohhoijaa...
Olipas yö!
Mutta nyt täytyy soittaa Karille, onkohan se vielä vihanen...
Salla
Voi Mirkku, Mirkku!
Mulla on niin ikävä sua💞
Ismo
Vierailija kirjoitti:
Kuule Eva;
KETÄÄN ei kiinnosta, ole hiljaa!Linda
Olet väärässä. Entistä kolleegaasi nimittäin kiinnostaa aika paljonkin.
Eva
Mitä Karin pidit uusimmasta jutustani?
Maaritti
Voi tätä elämää. Lauantai-ilta ja meikä töissä. Sairaalalla on nyt tällästä.
Iltapala tarjoillaan ja av mammakin rauhallinen. Oispa kaljaa. Hah haa, vitsi.
Kalle.
Vierailija kirjoitti:
Voi tätä elämää. Lauantai-ilta ja meikä töissä. Sairaalalla on nyt tällästä.
Iltapala tarjoillaan ja av mammakin rauhallinen. Oispa kaljaa. Hah haa, vitsi.
Kalle.
Oot kyllä mun kanssa hotellilla.
Lari
(Eihän täällä kenelläkään ole yksinoikeutta mihinkään hahmoon, mutta jos kirjoittaa jonakin hahmona niin on suotavaa pysyä edes tarinassa. Joidenkin sooloilu ja provoilu tässäkin ärsyttää todella. Lisäksi nämä hahmojen lainailijat kirjoittavat vielä ihan eri tyylillä kuin useita hahmon viestejä kirjoittaneet. Nyt moni hahmo on kylpylässä Turussa, jossa on sattunut jo kaikenlaista ja Eva tehnyt abortin.)
Täällä kylpylän hotellin ravintolassa ei tarjottu lainkaan hirvipaistia. Onneksi oli omia eväitä mukana.
Lasse
Tänään en pelannut ollenkaan nettipokeria. Nukuin koko kotimatkan Onnibussissa. Onneksi en lähtenyt autolla. Sitten kotona jatkoin nukkumista. Olen yrittänyt soittaa Evalle, mutta ei vastaa. Krapula vaivaa vieläkin ja muistikuvat eilisillasta ovat hatarat, mutta onneksi en mennyt siellä kylpylässä Ainon kanssa sänkyyn. Pokerin pelaamisesta ja Eevasta olen unia nähnyt.
Miki
Ihan mukava päivä tänään on ollut. Eilen illalla Ismo ilmestyi häiritsemään kun olimme jo roolivaatteissa, mutta mitään ei sentään keskeyttänyt. Vähän ihmetteli meidän asuja, mutta käskin Ismoa vain sanomaan asiansa. Kovin oli taas huolissaan ja ihmeissään Sallan ja Mirkun riehumisesta. Upean yön jälkeen syötiin hyvä aamiainen, käytiin kävelyllä lähialueella, sitten uimassa ja saunottiin ja lopulta syötiin pizzat.
Kalle
Salla on kai vieläkin kylpylässä. Putkassa on kai päässyt ulos. Monta kertaa on soittanut. En vastaa, mutta Gunnar tuossa vihaisena käskee kyllä vastaamaan. Olen kotona ja juon Taalasbisseä. Paha pettymys koko kylpylä. Harmi, että formulaliput ehdin jo myydä, sillä tämän jälkeen olisin todellakin halunnut tuonne lähteä.
Kari
Aino on pitänyt seuraa täällä kylpylässä. Lari ei ole ehtinyt tavata. Laitoin kyllä viestiä.
Janne
Vierailija kirjoitti:
Tänään en pelannut ollenkaan nettipokeria. Nukuin koko kotimatkan Onnibussissa. Onneksi en lähtenyt autolla. Sitten kotona jatkoin nukkumista. Olen yrittänyt soittaa Evalle, mutta ei vastaa. Krapula vaivaa vieläkin ja muistikuvat eilisillasta ovat hatarat, mutta onneksi en mennyt siellä kylpylässä Ainon kanssa sänkyyn. Pokerin pelaamisesta ja Eevasta olen unia nähnyt.
Miki
Evasta, yhdellä e:llä.
Miki
Vierailija kirjoitti:
(Eihän täällä kenelläkään ole yksinoikeutta mihinkään hahmoon, mutta jos kirjoittaa jonakin hahmona niin on suotavaa pysyä edes tarinassa. Joidenkin sooloilu ja provoilu tässäkin ärsyttää todella. Lisäksi nämä hahmojen lainailijat kirjoittavat vielä ihan eri tyylillä kuin useita hahmon viestejä kirjoittaneet. Nyt moni hahmo on kylpylässä Turussa, jossa on sattunut jo kaikenlaista ja Eva tehnyt abortin.)
(Samaa mieltä!)
Vierailija kirjoitti:
Aino on pitänyt seuraa täällä kylpylässä. Lari ei ole ehtinyt tavata. Laitoin kyllä viestiä.
Janne
Yritetään nähdä huomenna!
Lari
Vierailija kirjoitti:
Miki
Kuule, mulle tuli abortin jälkeen vähän haikea olo. Voidaan ehkä jutella jossaim vaiheessa. En jaksa tätä vihanpitoa.
Harrmi kun ei saada olla Kallen kanssa kunnolla kahdestaan. Miksi Ismon pitää aina tulla samaan paikkaan?
Lari
Kari lähti jo todella vihaisena krapulaisena junalla kotiin. Suuttui ensin siitä, että Taslasbisseä ei kelpuutettu myyntiin ja sitten Sallan putkaan joutumisesta. Vielä krapulaisempi Mikikin häipyi. Huusi aikovansa estää Evan abortin.
Juoruakka