Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Mä en nää mitään! Kertokaa mitä juttelette
Olipa taas rankka työpäivä. Aivoleikkauksia, kymmenen synnytystä, tikkejä humalaisille ja neljä vatsahuuhtelua. Harmi, että siinä lääkiksessä missä mä olin ei oltu kuultu mitään erikoistumisesta.
Tyyne, en tehnyt sitä tahallani.
Tulkaa auttamaan oon täällä kadulla.
Se pahuksen halpapuhelin tuhoaa minun ja Larin yhteisen loppuelämän. Minä menen ryyppäämään.
Hetken ajan minulla oli kevyt olo. Nyt kaikki menee pahempaan suuntaan.
onks gunnarii näkynyt! siellä kadulla se vanha mies varmaan taas hortoilee..
Lari, rakas, anna anteeksi ja tule takaisin. Minä olen niin pahoillani. Toivon sinulle vain hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Lari, rakas, anna anteeksi ja tule takaisin. Minä olen niin pahoillani. Toivon sinulle vain hyvää.
Siis minä tässä Kalle. Vastaa edes puheluihini.
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Koskaan en ole hävennyt mitään niin paljoa kuin nyt Talea. En pysty koskaan unohtamaan näkemään Talea "työssään". Talenhan pitäisi olla kunnon poika ja sitten tekee tuollaista. Riisuu jossakin rähjäisessä baarissa.
Mitä! Onko tämä totta?
Sanni Taalasmaa kirjoitti:
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Koskaan en ole hävennyt mitään niin paljoa kuin nyt Talea. En pysty koskaan unohtamaan näkemään Talea "työssään". Talenhan pitäisi olla kunnon poika ja sitten tekee tuollaista. Riisuu jossakin rähjäisessä baarissa.
Mitä! Onko tämä totta?
Ei tietenkään! Ulla vaan heittää läppää.
Voi, voi. Isänä olen nykyään valmis paljoon ainoan lapseni tähden, vaikka esittämään pyörtyvää.
Miksi poikani ei ole kertonut minulle ongelmistaan ? Tai edes parhaalle ystävälleen, joka on sentään juristi ?
Voisitteko kaikki jättää mut rauhaan? En halua mitään muuta kuin kaikkea parasta mun serkulle ja kaikille muille.
Hyvästi ! Kalle, ei muistella pahalla. Unohda minut ja jatka elämää.
Älkää soittako mulle, soittakaa kenelle tahansa muulle.