Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin eilen laittanut opettajalle viestiä, että lopetan opinnot. En muista tästä mitään.

Vierailija
23.02.2017 |

Viesti on kyllä todisteena ja minulta se on lähetetty, mutta en muista mitään tällaista tehneeni. Mikähän ihme mulla on.

Opettaja aamulla ihmetteli kun menin kouluun ja tauolla kysyi, että mikä on homman nimi ja näytti viestin kun ihmettelin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis. Mun kaveri heräs kesällä takapihaltaan alasti ja ihan selvänä se meni illalla sänkyynsä nukkuun. Hyttyset oli saanut kunnon aterian, kaveri oli ihan paukuroilla.

Vierailija
22/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teit siihen aikaan kun viesti lähetettiin? Olitko siis ihan yksin kotona, kukaan ei tullut käymään? Asut yksin etkä nähnyt ketään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko taustalla mielenterveysongelmia? Itse saan pahoja paniikkikohtauksia stressin alla, ja kun siihen yhdistää kaikki muut ongelmani... noh, olen menneisyydessä esimerkiksi soitellut kavereille puheluita joista ei ole myöhemmin mitään muistikuvaa.

Taustalla on masennusta ja ahdistuneisuutta noiden välivaltatapausten takia.

Viesti oli lähetetty vähän puoli 8 jälkeen, eli siihen aikaan kun katson salkkareita ja olin kotona yksin. Hyh.. ahdistava tilanne. Ap

Vierailija
24/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai joku on hakkeroinut puhelimesi ja etäkäyttää sitä. Minun puhelin käyttäytyi joku aika sitten mystisesti. Kirjoitteli itsekseen mitä sattuu ja aikoi sovelluksia :O

Putsasin puhelimen ja sen koommin ei ole sattunut vastaavaa.

Vierailija
25/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai joku on hakkeroinut puhelimesi ja etäkäyttää sitä. Minun puhelin käyttäytyi joku aika sitten mystisesti. Kirjoitteli itsekseen mitä sattuu ja aikoi sovelluksia :O

Putsasin puhelimen ja sen koommin ei ole sattunut vastaavaa.

*Aukoi sovelluksia

Vierailija
26/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästi nälkäinen joten syö perunamuusia ja tölkkilihapullia niin jaksetaan pohtia tätä mysteeriä täydellä vatsalla.

Vierailija
27/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ruoka parempi mieli kirjoitti:

Olet selvästi nälkäinen joten syö perunamuusia ja tölkkilihapullia niin jaksetaan pohtia tätä mysteeriä täydellä vatsalla.