Onko yökerhot epävirallisia bordelleita?
Vaikkei sitä kehdata aina myöntää ääneen niin seksiseuraahan sieltä lähes kaikki lähtee hakemaan niin naiset kuin miehet. Naiset usein vain sanoo että "en lähtenyt etsimään miestä vaan pitämään hauskaa kavereiden kanssa", joka on vain sellaista asian kaunistelua, koska naiset pelkää sitä "halvan" leimaa, jos myöntävät avoimesti olevansa seksiä hakemassa.
Kommentit (5)
Kuulostaa aika yksinkertaiselta ajattelulta. Itse (olen nainen) menen yökerhoon lähinnä koska haluan a) pukeutua kauniisti ja laittautua b) juhlia kavereiden kanssa c) tanssia. Harvassa ovat ne kerrat kun oikeasti olen johonkin ulkopuoliseen siellä tutustunut!
Se on sitten eri asia pystyykö moni vanhoillisasenteellinen nainen myöntämään itsellensäkään haluavansa tai hakevansa joskus seksiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Onko sun mielestä esimerkiksi tarjoilija myynnissä oluen kaveriksi? Oletko ihan pöljä?
Epävirallisia bordelleita ne onkin siksi koska ei suoraan makseta rahalla, vaan esim. tarjoillaan drinkkejä naisille. Tippisysteemi.
It-työläinen kirjoitti:
Kuulostaa aika yksinkertaiselta ajattelulta. Itse (olen nainen) menen yökerhoon lähinnä koska haluan a) pukeutua kauniisti ja laittautua b) juhlia kavereiden kanssa c) tanssia. Harvassa ovat ne kerrat kun oikeasti olen johonkin ulkopuoliseen siellä tutustunut!
Se on sitten eri asia pystyykö moni vanhoillisasenteellinen nainen myöntämään itsellensäkään haluavansa tai hakevansa joskus seksiseuraa.
Näinhän ne naiset aina sanoo. Sinne mennään vähän kuin vaatekauppaan shoppailemaan ja jos myyjä tulee tarjoamaan apuaan niin vastaat että "kunhan katselen". Jos ei tarpeeksi tasokasta miestä löydy niin voi lähteä kotiin ja näin tuli mukamas todistettua itselle ettei ollut miestä hakemassa. Vähän sama kuin menisi vaatekauppaan "vain pitämään hauskaa kavereiden kanssa", eikä etsimään vaatteita. Näin siis, jos meidän kulttuurissa naisia jotenkin syyllistettäisiin vaatteiden ostelusta.
Lihatiskejä siinä kuin muutkin baarit, ravintolat ym juottolat.
Onko sun mielestä esimerkiksi tarjoilija myynnissä oluen kaveriksi? Oletko ihan pöljä?