Olin eilen laittanut opettajalle viestiä, että lopetan opinnot. En muista tästä mitään.
Viesti on kyllä todisteena ja minulta se on lähetetty, mutta en muista mitään tällaista tehneeni. Mikähän ihme mulla on.
Opettaja aamulla ihmetteli kun menin kouluun ja tauolla kysyi, että mikä on homman nimi ja näytti viestin kun ihmettelin.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ettei joku muu olisi sun tunnuksilla kyseisen viestin laittanut? Vaihda salasanat.
Se on hyvin epätodennäköistä, koska viesti oli laitettu puhelimestani. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olitko kännissä?
En käytä ollenkaan alkoholia, enkä muitakaan päihteitä. Eikä ole mitään lääkitystä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko kännissä?
En käytä ollenkaan alkoholia, enkä muitakaan päihteitä. Eikä ole mitään lääkitystä. Ap
Lääkäriin. Ettei olisi vaan aivokasvain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei joku muu olisi sun tunnuksilla kyseisen viestin laittanut? Vaihda salasanat.
Se on hyvin epätodennäköistä, koska viesti oli laitettu puhelimestani. Ap
Mikä viesti? SMS-viesti, sähköposti, whatsapp vai jokin muu?
Onhan kotona häkämittari? Luin netistä kerran miehestä joka kirjoitteli viestejä joita ei muistanut, todettiin häkämyrkytys. Kotona häkäpitoisuus vaarallisen korkea.
Joku (kumppani, anoppi/appi, vihamies, törppö, tms.) on saanut puhelimesi käsiinsä - ja hups, niin lähti viesti. Onneksesi ainakin oma koulu vaatii myös paperisen koulutuspaikan irtisanomisilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Onhan kotona häkämittari? Luin netistä kerran miehestä joka kirjoitteli viestejä joita ei muistanut, todettiin häkämyrkytys. Kotona häkäpitoisuus vaarallisen korkea.
Höpö höpö. Urbaanilegendaa, jota jopa Kanervan Ilkka ei kehdannut esittää kun jäi kiinni Tuksu-viesteistään.
Joku on laittanut viestin puhelintasi käyttäen, oliko vieraita eilen?
Hei, minulle kävi kerran samantapaisesti muutama vuosi sitten kun olin opiskelija! Menin aamulla kesätöihin ja pomo tuli kysymään että miksi laitoin tälle viikonloppuna viestin jossa kerroin että haluan ottaa loparit. Olin ollut koko viikonlopun kotona, enkä ollut puhelimen lähettyvilläkään kun tuo viesti oli lähetetty. Ainoa syy minkä keksin oli se, että joku sukulaispenska olisi käynyt räpeltämässä puhelintani, mutta mutta... pomoni numero oli tallennettuna muodossa etunimi sukunimi, että en tiedä miten he olisivat sitten älynneet kuka oli kyseessä.
Ootkohan sä lähetellyt enemmänkin viestejä? Toi on kyllä pelottava tilanne.
Puhelimella oli lähetetty tekstiviesti. Olin eilen muuten kotosalla, paitsi tietysti koulussa. Ap
Monenko aikaa viesti on laitettu, ettet ole vaan unissasi laittanut (vrt.unissakävely)?
sinulla on monia persoonallisuuksia, joista et ole tiedoinen.
Mullekin tulee mieleen ekana dissosiatiinen tila. Googletappa!
Vierailija kirjoitti:
Mullekin tulee mieleen ekana dissosiatiinen tila. Googletappa!
Nopeasti vain lukaisin, mutta voisikohan olla! Mulla on taustalla iso trauma (seksuaalista väkivaltaa ja muuta pahoinpitelyä). Luen nyt tarkemmin..ap
Onko taustalla mielenterveysongelmia? Itse saan pahoja paniikkikohtauksia stressin alla, ja kun siihen yhdistää kaikki muut ongelmani... noh, olen menneisyydessä esimerkiksi soitellut kavereille puheluita joista ei ole myöhemmin mitään muistikuvaa.