En osaa pelata useimpia korttipelejä, en ymmärrä matematiikkaa, olen surkea Trivial Pursuitissa
koska en ikinä muista mitään, en osaa vääntää kevyttä small talkia ajankohtaisista asioista, tarvitsen aina navigaattorin jos ajan jonnekin kauemmas vaikka olisin ajanut sinne aiemmin, jos teen jotain ensimmäistä kertaa minulle pitää selittää asia moneen kertaan.
Mutta. Olen lempeä ja iloinen ihminen, monet pitävät minusta ja jostain syystä jotkut pitävät minua fiksuna. Olen ulkoisesti aina huoliteltu ja näyttävä, kaunis ihminen. Tyhmä kuin saapas mutta sen tiedän itsekin.
Haluaisitko olla kanssani kaveri? Ja miehet, voisitko alkaa parisuhteeseen tällaisen ihmisen kanssa?
Kommentit (7)
En voisi. Tai ainakin pidemmässä suhteessa alkaisi tympiä tuollainen kumppani.
Minä taas en ole vaan ikinä pelannut mitään korttipelejä. Siis en ikinä, ei ole mitään hajua paljonko pakassa on edes kortteja. Kaveri piti tuota outona. :)
Fiksuuttakin on monenlaista, eikä se, että on huono matikassa ja tietovisapeleissä tee kenestäkään yksinään "tyhmää". Itsellänikin on useampia hyviä ystäviä, joilla matikka on aina vähän tökkinyt syystä tai toisesta, mutta jokainen heistä on silti mun mielestäni älykäs ja fiksu ihminen, joilla on paljon järkevää sanottavaa useasta eri aiheesta. Kuten yhden kaverini äitikin kerran totesi, niin kirjaviisaus yksinään ei riitä tekemään ihmisestä tutustumisen arvoista tyyppiä, jos sydämen sivistys ei ole kunnossa :D Tuntuu että moni yhdistää nimenomaan matemaattis-loogisen päättelykyvyn siihen ns. perinteiseen älykkyyteen ja fiksuuteen, mutta kyllä ihminen voi olla mun mielestäni aivan hyvin tosi fiksu ja kiinnostavaa seuraa vaikka matikka ei häneltä luonnistuisikaan. Onhan niitäkin tyyppejä, jotka ovat tosi hyvin lukeneita, tietävät paljon kaikkea kaikesta, loistavat matikassa ja ovat silti aivan täysiä urpoja, koska eivät vaikka osaa huomioida ollenkaan muita ihmisiä tai keskustella kuin esimerkiksi muuten kuin omalla älykkyydellään kehuskellen (tunnen itse tällaisen henkilön, ja voin sanoa, ettei hänen näennäinen älykkyytensä paljoa lämmitä, kun koko tyyppi on niin rasittavaa ja ylimielistä seuraa).
Minä en osaa mitään Sikaa tai Pasianssia monimutkaisempaa :(
Minulle pitää selittää pelien säännöt aina moneen kertaan enkä siltikään välttämättä ymmärrä. Itselläni epäilen jotain hahmotushäiriötä
Tyhmä mutta hyvännäköinen kelpaa useimmille miehille.