Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sossupummi perheillä on yhden lapsen kanssa kolmio

Vierailija
23.02.2017 |

Ja me jotka emme saa sossusta mitään ja maksamme asumisemme täysin itse asumme lapsen kanssa kaksiossa. Miten muka lapsen kanssa ei voisi asua kaksiossa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkin on pakko minun kommata. Kyllä,olen työtön,kolmiossa lapsen kanssa,saan myös toimeentulotukea. Eli eläm näin,vaikka kuka olisi mitä mieltä tahansa. Oliko vielä muuta??

Vierailija
22/29 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen nyt työttömäksi jäätyäni hakenut pienempää asuntoa, mutta en ole saanut. Koska juuri noista 40 ja alle neliöisistä on kova pula. Tähän isoon kaksioon mahtuisi hyvin pariskunta. Minulle ihan liikaa tilaa, kun pääasiassa olen keittiössä tai nukun. Olohuonetta en käytä oikeastaan ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon koko ei vaikuta hyväksyttäviin asumismenoihin vaan hinta.

https://www.kela.fi/documents/10180/0/Toimeentulotuki_asumismenojen_+ra…

Vierailija
24/29 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kolmio vielä mitään kerro. Itsellä oli opiskeluaikana Hoasin "kolmio" joka oli n. 35 neliötä. Siis hemmetin pieniä ja epäkäytännöllisiä komeroita kaikki huoneet. Ihmiset kadehtivat huonelukua, vaikka itsellään oli neliömääräisesti suuremmat yksiöt. 

Vierailija
25/29 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen työtön ja silti on iso omakotitalo, 4 makuuhuonetta, iso pirtti ja keittiö.

Vierailija
26/29 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm kirjoitti:

Kyllä meillä ainakin on kolmio vaikka ihan itse maksetaan. Jos teillä ei ole varaa, pitäiskö katsoa peiliin?

Molemmat käydään töissä joten kyllä tässä yritetään. Ja lainaa tästä asunnosta maksetaan.

Siis oma valinta ottaa asuntolaina ja asua pienemmässä. Muuttakaa vuokralle, niin saatte tommosen kadehtimanne isomman asunnon. 

Vierailija
27/29 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungilta saa kolmen hengen perhe kolmion ja kaupunki maksaa vuokran, sähkön, matkaliput, lääkkeet ja silmälasit, jos olet tukiasiakas. Varsinaiset tuet menee sitten ruokaan, vaatteisiin ja huvituksiin.

Vierailija
28/29 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka emme saakaan rahaa sossusta niin kolmiomme vuokra on halvempi kuin kaksion tällä paikkakunnalla ja ei täällä yksiötäkään oikein tätä halvemmalla saa. Vuokran korotuksia ei ole tehty vuosiin ja vesi sältyy vuokraan kuten saunakin.

Vierailija
29/29 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaus on esimerkki Suomalaisesta kateudesta. Kateuttahan on kahdenlaista.: Amerikkalainen kateus ja Venäläinen kateus. Kun amerikkalainen näkee naapurin pihalle hienon auton, hän ajattelee: "Vau, onpa hieno. Minäkin yritän hankkia samanlaisen".

Kun venäläinen näkee saman, hän yrittää naarmuttaa sitä.

Suomalainen kateus on juuri venäläistä kateutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme