Kysy alusvaate-expertiltä :)
Onko ollut ongelmia alusvaateostoksilla, nyt voi kysellä vinkkejä sopivien kokojen löytämiseen!
Kommentit (47)
Minkä kokoiset alusvaatteet minulle sopivat?
Mun mitat on rinnan alta 74cm ja rinnan päältä 98cm, mikä on mun rintsikkakoko? Siis noin, tietty varmaan on liivikohtaisia eroja?
Vierailija kirjoitti:
Mun mitat on rinnan alta 74cm ja rinnan päältä 98cm, mikä on mun rintsikkakoko? Siis noin, tietty varmaan on liivikohtaisia eroja?
Lumingerien laskuri anto tulokseksi 70I
Myyääks expertillä alusvaatteita !?
Eikös Power ostanut Expert-ketjun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Ehkei nyt kuitenkaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70I voisi olla noilla mitoilla ihan hyvä lähtökohta. Kannattaa myös kokeilla mahdollisesti pienempää 65 ympärystä etenkin jos liivien materiaali on erittäin joustavaa.
Asun Oulussa. Mistä löytäisin koon /60F/65E/65F rintsikoita? Cubuksessa valikoima on aika pieni eikä Changen rintsikoihin ole nyt varaa. Voin tietty netistä tilata mutta olisko vinkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70I voisi olla noilla mitoilla ihan hyvä lähtökohta. Kannattaa myös kokeilla mahdollisesti pienempää 65 ympärystä etenkin jos liivien materiaali on erittäin joustavaa.
Eihän tuo koko ole mitenkään mahdollinen. Tissini ovat isohkot, joo, mutta joku raja.
Vierailija kirjoitti:
Asun Oulussa. Mistä löytäisin koon /60F/65E/65F rintsikoita? Cubuksessa valikoima on aika pieni eikä Changen rintsikoihin ole nyt varaa. Voin tietty netistä tilata mutta olisko vinkkejä?
Lumingerie.fi:stä (on muuten oululainen kauppa) löytyy laajalta skaalalta kokoja. Ulkomailta esim. Bravissimo (brittikauppa). Mikä on maksimibudjetti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo koko ole mitenkään mahdollinen. Tissini ovat isohkot, joo, mutta joku raja.
Miten koko on ihan mahdoton? Mitä kokoa käytät nyt?
Etenkin isokokoisille naisille suositellaan usein muotoilevia alusvaateita. Mutta onko sellaisia oikeasti hyviä?
Olen kokoa 52 ja ostin muotoilevan bodyn. Ihan ok, mutta hitsit mikä vaiva laittaa jalkovälistä kiinni hakasia joka vessareisun jälkeen, etenkin kun siideri pissattaa ja humala painaa päälle. Sit ostin pelkän alaosan korkealla vyötäröllä, mutta istuessa se lähtee rullaantumaan alas. Ostin pelkän yläosan vähän pidemmällä helmalla. Se alkoi rullaantumaan ylös. Ja noi näyttää päällepäin ihan kauheilta epämuodostumilta juhlamekon alla. Sitten yritin laittaa ala ja yläosan yhtäaikaa päälle mut sama juttu, kangas liian liukasta että olisivat pitäneet paketin kasassa. Ostoksista noin 4-5v. Onkohan jotain parempaa tullut markkinoille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä on mitat noin 72 ja 97 ja oikee koko on noin 65J/K.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lumingerie.fi:stä (on muuten oululainen kauppa) löytyy laajalta skaalalta kokoja. Ulkomailta esim. Bravissimo (brittikauppa). Mikä on maksimibudjetti?
Figleavesilla ja Brastopil on yleensä paremmat alet. Jos vaan mahdollista niin kannattaa eka käydä kokeilee esim. Sokoksella tai Funky Ladyssa. Palautus Britteihin nimittäin maksaa.
Käytän melkein aina urheiluliivejä koska olen kyllästynyt sopivan koon etsimiseen. Tällä hetkellä ainoat rintsikkani ovat kokoa 70D ja ne ovat push upit, ja tissit ei meinaa pysyä sisällä.. Ympärys on ihan ok, uusina puristivat vähäsen mutta muotoituivat nopeasti mutta kuppi on selkeästi vieläkin liian pieni. Sentteinä mitattuna taitaa rinnan alta olla jotain 78cm. 70E kupin liivejä löytyy todella huonosti massaliikkeistä, minulla ei ole rahaa ostaa mitään 50e rintsikoita jostain alusvaateliikkeistä. Tilasin juuri alesta kokoa 70D liivit mutta ilman push upeja, toivon että ovat edes jotakuinkin sopivat :(
Jotain vinkkejä mistä löytyisi joita 70E liivejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten koko on ihan mahdoton? Mitä kokoa käytät nyt?
Käytän yleensä kokoa 75-80E/F. Eihän tuollaisia kokoja edes löydä mistään, ja tuo ympärysmitta olisi ihan liian kireä. Ja tuo kuppikokokin olisi ihan valtava.
Vierailija kirjoitti:
Käytän melkein aina urheiluliivejä koska olen kyllästynyt sopivan koon etsimiseen. Tällä hetkellä ainoat rintsikkani ovat kokoa 70D ja ne ovat push upit, ja tissit ei meinaa pysyä sisällä.. Ympärys on ihan ok, uusina puristivat vähäsen mutta muotoituivat nopeasti mutta kuppi on selkeästi vieläkin liian pieni. Sentteinä mitattuna taitaa rinnan alta olla jotain 78cm. 70E kupin liivejä löytyy todella huonosti massaliikkeistä, minulla ei ole rahaa ostaa mitään 50e rintsikoita jostain alusvaateliikkeistä. Tilasin juuri alesta kokoa 70D liivit mutta ilman push upeja, toivon että ovat edes jotakuinkin sopivat :(
Jotain vinkkejä mistä löytyisi joita 70E liivejä?
Niin ja mistä löytäisin kaarituettomia kolmioliivejä? Haluaisin käyttää sellaisia mutta ne on aina ihan liian pieniä, tissit pursuavat samantien yli... Ei ole mitään kuppikokoja niissä vaan numerokoot.
Up :)