Hävettääkö isorintaisia naisia, kun he paljastavat roikkuvat tissinsä miehelle ensimmäistä kertaa?
Varmaan kuitenkin valahtavat als onkin verran, kun tissiliivit otetaan pois.
Kommentit (54)
Miehet rakastavat isoja rintojani. Kaikkea niissä. En häpeä vaikka iän myötä alkaisivat roikkumaan, minä nautin elämästä isoin rinnoin 😀
Hävettääkö pieni peniksisiä miehiä, kun he paljastavat pienen peniksensä enimmäistä kertaa naiselle?
En paljasta, jos ei ole niin hyvä tyyppi että tiedän ettei tarvitse hävetä.
Joo, vähän jännitti eka kerta. Olin silloin 45 v, ja eron jälkeen oli pari vuotta yksinoloa. Kiihkon vallassa sitä ei itse tilanteessa ajatellut, muista kyllä miehen kommentin: "vau, en ole koskaan nähnyt mitään tällasia". Mies oli silloin 46 v. Nykyään olemme naimisissa.
G70
Vierailija kirjoitti:
Hävettääkö pieni peniksisiä miehiä, kun he paljastavat pienen peniksensä enimmäistä kertaa naiselle?
Veikkaisin, että pieni ei hävetä "peniksisiä" miehiä ollenkaan.
Hävettääkö miehiä kun he paljastavat ensimmäitä kertaa isot naismaiset tissinsä (gynekomastia) naiselle?
Mulla on todella kiinteät, pienet tissit. Nämä hävettää enemmän kuin seksikkäät, isot rinnat, vaikka ne roikkuisi polvissa :(
Vierailija kirjoitti:
Pieni ei näy ja isoa ei tarvi hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla valahtaa, jollei ole silikoonit. Häpeätkö lerppa munaasi?
Sinullapa kummallisia kokemuksia on miehistä. Jos kaikissa on sama vika niin mahtaako vika olla sinussa?
Ei sellaisen kumppanin kanssa kannata sänkyyn mennä, jonka edessä pitää itseään hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on todella kiinteät, pienet tissit. Nämä hävettää enemmän kuin seksikkäät, isot rinnat, vaikka ne roikkuisi polvissa :(
Eihän ne isot tissit ole seksikkäät jos ne polvissa roikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei niissä ole mitään vikaa, tissit on aina kivoja :P
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaisen kumppanin kanssa kannata sänkyyn mennä, jonka edessä pitää itseään hävetä.
Ei kenenkään edessä pidä hävetä itseään. Syy häpeämiseen löytyy naisen korvien välistä, ei miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän hävettävää niissä on? Pienet kiinteät tisut on söpöt.
Kaikilla valahtaa, jollei ole silikoonit. Häpeätkö lerppa munaasi?