Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lupasin kaverille ilmaiseksi huonekaluja, ja nyt ne pitäisi kuljettaa hänelle

Vierailija
23.02.2017 |

Muutetaan pienempään asuntoon ja tarjosin kaverilleni paria pöytää, tv-tason ja vessakaapin. Kaikki muodin mukaisia, ehjiä ja hyviä tavaroita. Ensinkään, kaverini ei oikeasti tarvitse näitä varastoi ne johonkin tulevaa mahdollista käyttöä varten. Toisekseen totesi mulle että jättäkää ne oven taakse jos emme ole kotona. Siis mitä hemmettiä? Todellakin laitan tavarat myyntiin hyvillä hinnoilla niin ne haetaan kotiovelta pois. Muutenkin kaverini olettaa aina että autan häntä, minun pitää olla kotona ja vittuilee jos olen päiväunilla kun hän on oven takana. Kerran sanoi minulle vihaisena, että hän joutui menemään toiselle kaverilleen ongelmiensa kanssa kun minä vaan nukuin :D Juu, en avannut ovea sillä kertaa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Kai tiesit jo kamat luvatessasi, ettei kaverillasi ole autoa ja että joudut hoitamaan kuljetuksen? Tiesit myös hänen tapansa, ja silti lupasit kamat.  Mun mielestä et voi enää perua lupaustasi, vaan kulje nyt tämä tie loppuun. Ensi kerralla olet sitten järkevämpi. Pääasiahan on, että pääset tarpeettomasta kamasta eroon. 

Tiedän hänen tapansa, mutta en hyväksy niitä enkä todellakaan auta häntä jatkamaan paskaa käytöstään. Voin ihan hyvin perua lupaukseni koska sanoin selvästi, että nämä tavarat tulee hakea päivämäärään x mennessä. Olisi kaverini voinut sanoa ettei ota niitä, jos kuljetus on ongelma. Nimittäin, en luvannut sanallakaan kuljettaa mitään suuntaan en toiseen. Ensi kertaa ei tule, se on varma. Myyn tavarat vaikka eurolla jollekin köyhälle opiskelijalle. Tunnen heitä muutaman. ap

Anteeksi nyt, mutta kyllä huokuu ylemmyydentunto sinun tekstistä. Jos jo paskan käytöksen tiesit, niin miksi lupasit alun perinkään? Saadaksesi tosiaankin ravintoa tälle bättre folk -taipumuksellesi?

Ja ps. sä et ole taivaan lahja myöskään köyhille opiskelijoille. Myy tavarasi tai lahjoita ne, mutta siitä et glooriaa itsellesi saa.

Vierailija
22/34 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kuulostaa siltä, ettei tämä varsinainen keissi ole se mikä sua vituttaa, vaan olet kerännyt vihaa jo aiemmista asioista. MIksi et vain nosta kissaa pöydälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anteeksi nyt, mutta kyllä huokuu ylemmyydentunto sinun tekstistä. Jos jo paskan käytöksen tiesit, niin miksi lupasit alun perinkään? Saadaksesi tosiaankin ravintoa tälle bättre folk -taipumuksellesi?

Ja ps. sä et ole taivaan lahja myöskään köyhille opiskelijoille. Myy tavarasi tai lahjoita ne, mutta siitä et glooriaa itsellesi saa."

Tämä

Vierailija
24/34 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä olet tommosen kanssa tekemisissä?

Vierailija
25/34 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Kai tiesit jo kamat luvatessasi, ettei kaverillasi ole autoa ja että joudut hoitamaan kuljetuksen? Tiesit myös hänen tapansa, ja silti lupasit kamat.  Mun mielestä et voi enää perua lupaustasi, vaan kulje nyt tämä tie loppuun. Ensi kerralla olet sitten järkevämpi. Pääasiahan on, että pääset tarpeettomasta kamasta eroon. 

Tiedän hänen tapansa, mutta en hyväksy niitä enkä todellakaan auta häntä jatkamaan paskaa käytöstään. Voin ihan hyvin perua lupaukseni koska sanoin selvästi, että nämä tavarat tulee hakea päivämäärään x mennessä. Olisi kaverini voinut sanoa ettei ota niitä, jos kuljetus on ongelma. Nimittäin, en luvannut sanallakaan kuljettaa mitään suuntaan en toiseen. Ensi kertaa ei tule, se on varma. Myyn tavarat vaikka eurolla jollekin köyhälle opiskelijalle. Tunnen heitä muutaman. ap

Anteeksi nyt, mutta kyllä huokuu ylemmyydentunto sinun tekstistä. Jos jo paskan käytöksen tiesit, niin miksi lupasit alun perinkään? Saadaksesi tosiaankin ravintoa tälle bättre folk -taipumuksellesi?

Ja ps. sä et ole taivaan lahja myöskään köyhille opiskelijoille. Myy tavarasi tai lahjoita ne, mutta siitä et glooriaa itsellesi saa.

Taidat olla samanlainen kuin kaverini kun niin puolustelet hänen käytöstään. Siinä käytöksessä ei ole mitään puolusteltavaa! Minä olen hänelle kuin palvelija, tai siis olin. Miksi minun pitäisi kuljettaa tavarat hänelle ja vielä ilman korvausta? Etkö huomaa että kaverini pitää minua itsestään selvänä, tottakai kuljetan ne tavarat kun samalla muutan! Ei hänelle tule mieleenkään kysyä voisinko tuoda ja paljonko maksaa. Mitään glooriaa en tässä kaipaa, aivan varmasti joku tuolla jossain tarvitsisi näitä tavaroita ihan oikeasti ja hakisi pois. Tällaisia lokkeja on muitakin. Taidat olla yksi niistä. ap

Vierailija
26/34 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jos annan ilmaiseksi niin toinen saa tulla hakemaan hkalut.

Vierailija
27/34 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä olet tommosen kanssa tekemisissä?

Hän on mukavaa seuraa, mutta myönnän että välttelen häntä nykyään. Silloin kun tutustuttiin hän oli erilainen. Nyt kun hänellä on uusi mies, ovat ottaneet lainaa ja ostelevat kalliita juttuja ja pitävät väkisin kulisseja yllä. Tai lähinnä mies pitää. En tiedä, pidän hänestä meillä on hauskaa yhdessä mutta näitä tilanteita tulee aika ajoin. ap

Vierailija
28/34 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin kuulostaa siltä, että hän "ottaa ne varastoon" ja myy ne pian eteenpäin. Jos haluat olla kiva, sano, että hänellä on päivään n saakka aikaa noutaa ne, ja sen jälkeen pistät ne myyntiin. Tai sano että et pysty kuljettamaan, joten myyt ne kirpparilla. Koska hän ei huonekaluja tarvitse, et mielestäni tee törkeästi jos myyt/annat ne jollekin joka tarvitsee. Kuulostaa sellaiselta tyypiltä, joka näennäisellä huolettomuudellaan yrittää vedättää sinua (happamia, jätä ne vain oven taakse). 

Vierailija
29/34 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kuulostaa siltä, ettei tämä varsinainen keissi ole se mikä sua vituttaa, vaan olet kerännyt vihaa jo aiemmista asioista. MIksi et vain nosta kissaa pöydälle?

Olen tästä puhunut, yleensä leikkii ettei ymmärrä tai sitten se menee huudoksi eikä häntä näy pariin viikkoon. Ei näe käytöksessään mitään väärää. Tää oli viimeinen niitti ehkä. Häpeän joskus hänen käytöstään. Tässä joku aika sitten eräs pariskunta oli lähdössä laivalle ja tämä kaverini sattui kylään. Kun hän kuuli että ovat menossa Viroon hän ilmoitti, että tuokaa sitä ja tätä ja toi (minä) maksaa. Juu eivät tuoneet. ap

Vierailija
30/34 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin kaverini olettaa aina että autan häntä.

Vierailija kirjoitti:

Olen monesti huomauttanut hänen käytöksestään, olemme ihan siis riidelleet tästä mutta mikään ei muutu

Syytä ihan vain itseäsi, jos tuollaiselle ihmiselle lupaat yhtään mitään. Sinuna en paljon viitsisi av:lla huudella omasta tyhmyydestäsi.

Vierailija
31/34 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Taidat olla samanlainen kuin kaverini kun niin puolustelet hänen käytöstään. Siinä käytöksessä ei ole mitään puolusteltavaa! Minä olen hänelle kuin palvelija, tai siis olin. Miksi minun pitäisi kuljettaa tavarat hänelle ja vielä ilman korvausta? Etkö huomaa että kaverini pitää minua itsestään selvänä, tottakai kuljetan ne tavarat kun samalla muutan! Ei hänelle tule mieleenkään kysyä voisinko tuoda ja paljonko maksaa. Mitään glooriaa en tässä kaipaa, aivan varmasti joku tuolla jossain tarvitsisi näitä tavaroita ihan oikeasti ja hakisi pois. Tällaisia lokkeja on muitakin. Taidat olla yksi niistä. ap

Ei, vaan olen järki-ihminen ja en alun perinkään tarjoaisi tavaraa tuollaiselle kaverille -ei mulla kyllä tuollaisia kavereita olekaan, ei sen puoleen. Enkä loukkaantuisi oman mokani takia niin maan saatanasti ja pöyristelisi ympäri nettiä. Enkä tekisi random-kirjottelijasta nettipalstalla lokki-diagnoosia ihan tämän perusteella. :D

Vierailija
32/34 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat sinun tavaroitasi ap, pane ne myyntiin vaikka kaupan ilmoitustaululle. Muuttaminen on niin kallista, että kaikki raha tulee tarpeeseen. Sun kaverisi myy ne kuitenkin heti kun selkäs käännät.

Vierailija
33/34 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija sai ilmasen varaston kaluilleen ja nyt narisee, kun ne pitää viedä sinne.

Vierailija
34/34 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin kaverini olettaa aina että autan häntä.

Vierailija kirjoitti:

Olen monesti huomauttanut hänen käytöksestään, olemme ihan siis riidelleet tästä mutta mikään ei muutu

Syytä ihan vain itseäsi, jos tuollaiselle ihmiselle lupaat yhtään mitään. Sinuna en paljon viitsisi av:lla huudella omasta tyhmyydestäsi.

Missä kirjoitin että lupasin huonekaluille kuljetuksen? ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä