Kasvojenpuhdistusaine, suosittele!
Etsin hyvää pois huuhdellaan kasvojenpuhdistustuotetta. Ihoni on helposti rasvoittuva ja pintakuiva. Joku sellainen, joka puhdistaa hyvin meikin isoista ihohuokosista, mutta ei jätä ihoa kiristäväksi.
Viimeksi oli Oriflamen Love Nature cleansing gel. Se oli ihan ok. Mutta kun sitä ei saa kuin tilaamalla ja tarvitsen uuden tuotteen tänään.
Kommentit (46)
Yksi on sellainen jota ei kananta ostaa. Minulle tuli järkyttävä allergiakohtaus Diorin puhdistusmaidosta! Joku Lait Demaquillant. Naamaa kutitti ja punoitti. Näytti kuin olisin palanut auringossa. Sellainen valkoinen pumppupullo jossa kukkaistuoksua. Saattoi olla tuo sen tuotteen sisältämä tuoksu-uute joka aiheutti sen reaktion mutta harmittaa kun meni melkein 40 euroa hukkaan. Enkä ole aiemmin ollut allerginen millekään kosmetiikalle, tämä ihmetyttää eniten.
Puhdistusöljylle ääni täältäkin. Syväpuhdistaa huokoset, on helppo huuhdella pois ja raikastaa ja kosteuttaa pintakuivan/rasvoittuvan ihon. Kokeile jos et usko. Itse testasin öljyputsarin melko skeptisin tunnelmin, mutta nykyään en muita puhdistustuotteita juuri käytä.
Cetaphil.
Saa jenkkimarketeista noin kympillä, ja jota kaikki jenkkistarat käyttää. On Jenkkien tunnetuin halpis-luottotuote ja on voittanut palkintoja.
Niitä on olemassa eri ihotyypeille mutta se herkän ihon versio taitaa olla suosituin. Käytän itse sitä pintakuivaan ihoon.
Lähin ostopaikka taitaa olla Ruotsin apteekit. Toivottavasti tuo saataisi Suomeenkin...
Pakko sanoa minunkin mitä mielestäni kannataa vältellä: Lumenen putsarit!
Neljää olen kokeillut ja kaikki enemmän tai vähemmän huonoja.
Olen kokeillut sen Matt-sarjan sinisen (ongelmaihotyyppi) ja ihan kamalan väkevää kuivattavaa tavaraa, kokeilin myös sen Sensitive-sarjan vaaleansinisen putsarin ja siinä oli inhan voidemainen koostumus joka jätti sellaisen kalvon naamalle eikä puhdistanut oikein mitään, varsinkaan meikkejä.
Kokeilin myös sen "edullisemman" sarjan Daily? (jotain tuollaista) ja se oli ihan kamalaa tököttiä, jotenkin väkevän kirvelevä fiilis, haisi inhalle, kirveli silmissä eikä puhdistanut mitään.
Se oranssi putsari (vitamin-c silloin) oli ainoa ihan ok-putsari, mutta puhdistusteholtaan ei mikään huippu.
Mia Höytön sarjassa on hyvä puhdistusgeeli joka sopii ainakin omalle atooppiselle epäpuhtaalle sekaiholleni, ja jossain vaiheessa noilla oli mielestäni myös puhdistusvaahto, joka oli vieläkin parempaa...
Valitettavasti vain aika arvokasta tököttiä, olen raaskinut ostaa tätä lähinnä silloin, kun se on ollut Stockalla jossain eritysitarjouksessa. Mutta kyllä siis laadultaan ihan hintansa väärti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geeleillä et pääse pintakuivuudesta eroon,iho jää aina kiristäväksi(varsinkin talvella). Erisankin on kuivattava,vaikka herkän ihon tuote onkin. Suosittelen puhdistusöljyä, mene vaikka Sokokselle kysymään myyjältä.
T. AmmattilainenJa kaksoispuhdistus eli sen öljyn jälkeen geeli. Erisan on paras! :)
Ei kyllä pintakuiva iho tarvitse jokapäiväiseen käyttöön öljy+geeli-kaksoispuhdistusta. Puhdistusöljy ja kasvovesi riittää.
Herbina Energy Boost puhdistusgeeli. Ihanan raikas tuoksu, pesee hyvin ja virkistää. Edullista ja hyvä saatavuus, ja kotimaista!
Madara puhdistusvaahto. Ei jätä kireäksi kuten geelit ja pesee yhtä hyvin. Vähän kalliimpi mutta riittoisa!
Saan mustapäitä kaikista marketeissa myytävistä kasvonpesutuotteista. Lienevät täynnä parabeenejä?
Madara on myös sertifioitua luonnonkosmetiikkaa, joten pidemmänpäälle ihosi kiittää siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Cetaphil.
Saa jenkkimarketeista noin kympillä, ja jota kaikki jenkkistarat käyttää. On Jenkkien tunnetuin halpis-luottotuote ja on voittanut palkintoja.
Niitä on olemassa eri ihotyypeille mutta se herkän ihon versio taitaa olla suosituin. Käytän itse sitä pintakuivaan ihoon.
Lähin ostopaikka taitaa olla Ruotsin apteekit. Toivottavasti tuo saataisi Suomeenkin...
Olen käyttänyt Cetaphiliä joskus. Ostin Sokokselta Ziaja puhdistusgeelin tarjouksesta sen vuoksi kun eräs ulkomaalainen bloggaaja kertoi sen olevan lähes samanlaista Cetaphilin kanssa. En ole vielä kokeillut tuotetta. Cetaphiliä kaipaan Suomeen minäkin. Bloggari oli saanut ihonsa kuntoon (huokoset pienemmäksi)Ziaja sensitive sarjan tuotteilla joten se vaikutti myös ostopäätökseen.
Lidlin kuoriva puhdistusgeeli. Maksaa joko 1,69 € tai 2,69 €....
Enjon puhdistushanska. Pelkkä vesi riittää.
Vetyperoksidi, 35%, sitä ei tarvitse puhdistaa pois, kun haihtuu itsestään nopeasti. Tasoittaa, pehmentää ihoa, muutaman vuoden käytön kuluttua iho täysin sileä, infektiot syöty pois. Sopii erityisesti isohuokoiselle, rasvoittuvalle iholle. 9%:n liuos ei ole tarpeeksi tehokas, jos on paksua ihoa esim. otsassa, kokeiltu on!
Nivea kuivan ihon puhd.maito tai Herbina, mol.suht edullisia ja toimii.Ostin kalliimman Biothermin puhd.aineen joka kuivatti ihoani jo yhden käyttök.jälk.
Kiitos vinkeistä! Testaan varmaan nyt ensinnäkään tuota Lorealin Sublime Fresh tai Herbinan tuotteita, mitä marketista löytyy. Kun seuraavan kerran käyn Sokoksessa tai Stockalla, mietin tuota Mia Höytöä, Philosophya tai Ziajaa. Aqualan L, Favoraa, Laveraa ja L300 olen joskus kokeillut ja ne ei olleet kovin hyviä. Erisan ja Sebamed on ok hätävaroja, mutta tuo Oriflame oli parempaa.
T. Ap
http://eu.feelunique.com/p/Decleor-Aroma-Cleanse-Essential-Cleansing-Mi…
DECLÉOR Aroma Cleanse Essential Cleansing Milk with Neroli Essential Oil is a light-textured, professional-strength lotion with a fresh sparkling scent that effortlessly removes make-up and impurities to leave skin exceptionally clean and smooth. Active ingredients include detoxifying Green Tea Essential Water to help remove dirt and tighten pores for a clearer, more radiant complexion, Sweet Almond Oil to leave skin beautifully soft and comfortable, and heavenly-fragranced Neroli Essential Oil to help protect, repair and fight against dehydration.
Olay Essentials puhdistusmaito on hyvä, samalla sarjalla on myös puhdistusgeeli, maksavat alle 4 euroa feeluniquessa. Saako noita myös Suomesta ja mistä? Minulla ei ole varaa tällä hetkellä tilailla yli 40 eurolla kosmetiikkaa joten mieluiten ostaisin Suomesta.
Favorasta olen saanut ihottumaa joistakin tuotteista, samoin tuttavani joten sen vuoksi välttelen sarjaa vaikka antiperspirantti esim. olikin hyvä.
Tää ei ap:ta auta kun saa vain netistä, mutta ehkä jollekin muulle.
Maailmankaikkeuden parhaat putsarit löytyy merkiltä Paula's choice. Lähtee kaikki meikit todella helposti, naama tulee todella puhtaaksi ja sen huomaa kun kasvoveteen/kuorintaan kostutetulla vanulapulla pyyhkäisee niin vanussa ei ole yhtään mitään ikinä mutta silti naama ei tunnu kiristävältä ikinä!
Erisania käytin ennen ja se oli ihan hyvää, mutta tämä tavara on jo ihan eri levelillä.
Ainoa harmi on ettei saa tosiaan Suomesta vaan pitää netistä tilata ja on kalliimpaa tavaraa kuin Erisan.