Kasvojenpuhdistusaine, suosittele!
Etsin hyvää pois huuhdellaan kasvojenpuhdistustuotetta. Ihoni on helposti rasvoittuva ja pintakuiva. Joku sellainen, joka puhdistaa hyvin meikin isoista ihohuokosista, mutta ei jätä ihoa kiristäväksi.
Viimeksi oli Oriflamen Love Nature cleansing gel. Se oli ihan ok. Mutta kun sitä ei saa kuin tilaamalla ja tarvitsen uuden tuotteen tänään.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Lorealin Sublime Fresh, turkoosi-valkoinen purkki. Älä säikähdä nimeä Loreal, tässä tapauksessa on muuten hyvää!
Ja hinta n.5e. Ei saa ihan joka marketista, mutta ainakin Emotioneista, Prismoista ja Citymarketeista.
Aqualan L-kosteusvoide. Kerran kokeilin kun ei muuta ollut, enkä enää muuta käytä. Pintakuivuus helpotti huomattavasti kun lopetin geelimäisten puhdistusaineiden käytön. Suosittelen kokeilemaan. Jos et tykkää voit käyttää lopun vartalolle.
Mossa puhdistusvaahto, hinta noin 12€. Puhdistaa tehokkaasti, myös silmämeikin, ei kuivata ihoa.
erisan. Hyvä ja halpa! Kosteuttaa kivasti ihoa ja saa myös silmämeikin pois 😊 lisäksi hajusteeton 👍
Favoran pehmeä puhdistusvaahto, n. 11€, saa apteekista. :)
Lavera basis sensitive puhdistusgeeli. En tiedä kyllä puhdistaako meikin hyvin koska en meikkaa ja käytän tuotetta muutenkin vain aamuisin.
Vierailija kirjoitti:
Aqualan L-kosteusvoide. Kerran kokeilin kun ei muuta ollut, enkä enää muuta käytä. Pintakuivuus helpotti huomattavasti kun lopetin geelimäisten puhdistusaineiden käytön. Suosittelen kokeilemaan. Jos et tykkää voit käyttää lopun vartalolle.
Ehkä jollekin luonnonkyllikille, ei irtoa meikki ja naamaan jää rasvakalvo. Yhhyh.
Täältäkin ääni Erisan puhdistusgeelille, halpa ja hyvä.
Vierailija kirjoitti:
erisan. Hyvä ja halpa! Kosteuttaa kivasti ihoa ja saa myös silmämeikin pois 😊 lisäksi hajusteeton 👍
Tämä Erisankin on tosiaan hyvä, geelimäisenä, vuorottelen tätä tuon Sublime Freshin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tätä käytän aina. Välissä käytin apteekin tuotetta mutta siitä tuli näppyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jollekin luonnonkyllikille, ei irtoa meikki ja naamaan jää rasvakalvo. Yhhyh.
En ole ikinä tajunnut miten noi toimii. Itsellä räjähti naama aivan täyteen pienen pieniä finnejä. Jopa huuleen tuli :(
Geeleillä et pääse pintakuivuudesta eroon,iho jää aina kiristäväksi(varsinkin talvella). Erisankin on kuivattava,vaikka herkän ihon tuote onkin. Suosittelen puhdistusöljyä, mene vaikka Sokokselle kysymään myyjältä.
T. Ammattilainen
Sebamed Liquid Face and Body! Tää on ihmeellinen tuote, saa apteekista. Melko edullinen ja todella riittoisa! Käytän aika paljon meikkiä ja tää pesee kaiken pois jättämättä kiristävää tunnetta (laitan kyllä kosteusvoiteen kymmenen minuutin sisällä). Siis kun kasvovedellä tän jälkeen pyyhkii niin pumpulilappuun ei jää mitään jäämiä.
Suosittelen!
https://www.itsehoitoapteekki.fi/Tuotteet1/Ihonhoito/Sebamed/Sebamed-Li…
Mulla on samanlainen ihotyyppi, olen itse todennut oliiviöljypalasaippuan tosi hyväksi kasvoilleni. Ei kuivata mutta puhdistaa hyvin, ei kirvele silmiä ja on todella edullinen ja riittoisa. Helppo myös kantaa kotelossa treenikassissa mukana (ei vuoda tms.) ja samalla aineella voi pestä koko kropan. Parhaillaan menossa joku matkalta ostettu mutta sitä ennen olen ostanut esim. Ruohonjuuresta, varmasti saa monesta muustakin paikasta.
Jos ei palasaippuan käyttö innosta niin myös L300-sarjalla on tosi hyvä puhdistusaine. En muista tarkkaa nimeä mutta se on pakattu pumppupulloon jossa on haalean vaaleanpunaista. Kirkas neste joka vaahtoutuu kädelle. Esim. Sokokselta ja Prismasta saa ainakin, eikä myöskään maksa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Geeleillä et pääse pintakuivuudesta eroon,iho jää aina kiristäväksi(varsinkin talvella). Erisankin on kuivattava,vaikka herkän ihon tuote onkin. Suosittelen puhdistusöljyä, mene vaikka Sokokselle kysymään myyjältä.
T. Ammattilainen
Ja kaksoispuhdistus eli sen öljyn jälkeen geeli. Erisan on paras! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aika kaukana luonnonkyllikistä :D Mutta jos rakentaa naamaansa joka aamu jonkun contouringin ja neliskanttiset kardashian kulmakarvat, niin joo ei varmaan ne lähdekään. Käytän itse päivittäin meikkipuuteria/ripsaria(sensai 38)/rajauskynää tai geelirajausta eikä meikinpoistossa ole ollut ongelmia. Ei myöskään jää rasvakalvoa, Aqualan L on käsittääkseni aika vähärasvainen ja loput mahdolliset rasvakalvot jäävät pyyhkeeseen. Kosteusvoiteena käytän sitten muuta.
Mulla samantyyppinen iho ja olen kokeillut todella monia, oma suosikkini on L300 puhdistusvaahto. Marketista, maksaa n. 6 - 7 e.
Mullakin on rasvainen iho, joka talvella pintakuiva. Marketeista saatavat meikin puhdistusliinat eivät jätä kiristävää pintaa.
Philosophyn Purity Made Simple -putsari. Poistaa kaikki meikit ja liat eikä aiheuta mustapäitä, mutta ei kuivata pintakuivaakaan ihoa.
Sitä saa ostettua pienissä matkakokoisissa pulloissa ja pystyy kokeilla ensin ennenkuin ostaa ison pullon.
Olen varmaan kokeillut 70 eri putsaria ennenkuin löysin tuon Jenkeissä käydessä, ja nyt sitä saa onneksi Suomestakin samaan hintaan mitä maksaa Jenkeissä.
Lorealin Sublime Fresh, turkoosi-valkoinen purkki. Älä säikähdä nimeä Loreal, tässä tapauksessa on muuten hyvää!