Kurjaa olla kiltti mies :(
Kun tietää ettei kukaan nainen voi aidosti rakastua kilttiin mieheen, vaan voi korkeintaan olla se johon tyydytään sitten kun ollaan "järkiinnytty" ja on "juoksut juostu". Yksikään nainen ei ihmiskunnan historiassa ole huokaillut kaipaavasti kiltin miehen perään, jollei mukaan lasketa joitain rikkaita statusmiehiä jotka sattuu olemaan lisäksi kilttejä.
Kommentit (34)
Niinhän se valitettavasti on. Vaan kun ei vauvapalstalla naisenpuutteesta vinkuminen ole oikein seksikästäkään, niin minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina tykännyt ja rakastunut nimenomaan kiltteihin miehiin. Valitettavasti ensirakkauteni hieman pilasi kilttien miesten mainetta. Hän oli ujohko ja seurustelusuhteemme oli myös hänelle eka ja hän oli 24v silloin. Alkuun poikaystävä oli todella kohtelias ja kiltti. Sittenalkoi tulla painostusta tiettyihin erikoisuuksiin seksissä jne. Kun kiltti mies tajusi että hänhän saa naisen. Alkoi selvästi tuntua että voisi nyt mielummin kokeilla muitakin naisia.
Kilttinä miehenä hän ei pettänyt vaan erottiin sitten. Kiltti mies oli vuoden verran yksin ja tuli sitten taas takaisin (oletan ettei niitä muita naisia niin vain löytynytkään ja minä olin ollut aktiivinen suhteemme alkamisessa eikä tämä mies edelleenkään osannut oikein tehdä aloitetta itse). Koska olin todella rakastanut tuota ensirakkauteni yritettiin vielä. Mutta en päässyt yli siitä että tuo kiltti mies tuntui vaan tyytyvän minuun kun ei muuta saisi. Joten erosin sitten tästä kiltistä miehestä. No pari vuotta myöhemmin tämä kiltti mies soitti ja kosi puhelimessa. Juu ei kiinnostanut enää vaikka suhteemme alussa haaveilin kihloihin menosta ym. Se että kelpaisin vain jos ei muuta saa paistoi liikaa läpi.
Miksi seksissä ei saisi olla erikoisuuksia?
Saa olla, jos molemmat niitä haluavat. Toista ei koskaan saa painostaa sellaiseen, mitä hän ei halua. Tämä ilmeisesti on yksi niitä asioita, jotka eivät mene ns. kilttimiehelle perille.
Ei se mene "jännämiehellekään" perille. Jos seksissä ei ole valmis astumaan oman mukavuusalueen ulkopuolelle toisen eduksi, niin en semmoisella "kumppanilla" juuri mitään tee. Parempi olla yksin, vielä parempi löytää estottomampi kumppani muualta.
Kusipääkilttimies ajattelee juuri noin. Oikea mies ja oikea nainen ei halua rakkaan kumppanin menevän mukavuusalueen ulkopuolelle niin herkässä asiassa kuin seksi. Sellainen ei ole parisuhde.
Mun mieheni on kiltti (ja varmasti on monen muunkin naisen) ja en usko, että sillä on mitenkään kurja elämä :) Uskon, että kiltteys ja hyvä elämä korreloi enemmän kuin kiltteys ja kurja elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina tykännyt ja rakastunut nimenomaan kiltteihin miehiin. Valitettavasti ensirakkauteni hieman pilasi kilttien miesten mainetta. Hän oli ujohko ja seurustelusuhteemme oli myös hänelle eka ja hän oli 24v silloin. Alkuun poikaystävä oli todella kohtelias ja kiltti. Sittenalkoi tulla painostusta tiettyihin erikoisuuksiin seksissä jne. Kun kiltti mies tajusi että hänhän saa naisen. Alkoi selvästi tuntua että voisi nyt mielummin kokeilla muitakin naisia.
Kilttinä miehenä hän ei pettänyt vaan erottiin sitten. Kiltti mies oli vuoden verran yksin ja tuli sitten taas takaisin (oletan ettei niitä muita naisia niin vain löytynytkään ja minä olin ollut aktiivinen suhteemme alkamisessa eikä tämä mies edelleenkään osannut oikein tehdä aloitetta itse). Koska olin todella rakastanut tuota ensirakkauteni yritettiin vielä. Mutta en päässyt yli siitä että tuo kiltti mies tuntui vaan tyytyvän minuun kun ei muuta saisi. Joten erosin sitten tästä kiltistä miehestä. No pari vuotta myöhemmin tämä kiltti mies soitti ja kosi puhelimessa. Juu ei kiinnostanut enää vaikka suhteemme alussa haaveilin kihloihin menosta ym. Se että kelpaisin vain jos ei muuta saa paistoi liikaa läpi.
Saa olla, jos molemmat niitä haluavat. Toista ei koskaan saa painostaa sellaiseen, mitä hän ei halua. Tämä ilmeisesti on yksi niitä asioita, jotka eivät mene ns. kilttimiehelle perille.
Ei se mene "jännämiehellekään" perille. Jos seksissä ei ole valmis astumaan oman mukavuusalueen ulkopuolelle toisen eduksi, niin en semmoisella "kumppanilla" juuri mitään tee. Parempi olla yksin, vielä parempi löytää estottomampi kumppani muualta.
Kusipääkilttimies ajattelee juuri noin. Oikea mies ja oikea nainen ei halua rakkaan kumppanin menevän mukavuusalueen ulkopuolelle niin herkässä asiassa kuin seksi. Sellainen ei ole parisuhde.
En ole ikinä väittänyt itseäni kiltiksi. Sun parisuhde on hataralla pohjalla. Vain ja ainoastaan uhraus on todellinen merkki rakkaudesta. Teot ratkaisevat, sanahelinä ei.
Uhraus todellinen merkki rakkaudesta :D. Justiinsa....
Vierailija kirjoitti:
Niin pikkukikkelimiestä ei kukaan halua, olet oikeassa.😂
Sehän sopisi hyvin sun pikkupimppiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä väittänyt itseäni kiltiksi. Sun parisuhde on hataralla pohjalla. Vain ja ainoastaan uhraus on todellinen merkki rakkaudesta. Teot ratkaisevat, sanahelinä ei.
No sitten olet ihan vain lyhyesti kusipää. Ja olisin hyvin huolissani parisuhteeni tilasta, jos kaltaisesi kusipää sanoisi sitä hyväksi. Se, että sinunlaisesi sanoo suhteeni olevan hataralla pohjalla, on merkki siitä että normaalien ihmisten mielestä kaikki on hyvin :)
AP:lle Pro-tip:
Rupea jännämieheksi, tältä palstalta saat paljon hyviä vinkkejä, kun luet akkojen valituksia jännämiehistään!
Ei tarvitse edes olla pelimies, kun annat vaan kaiken naisvihasi purkautua jo ensimmäisillä treffeillä heti kun akka sanoo poikkipuolisen sanan!
Ja ämmiä tulee ovista ja ikkunoista!
..sen ilmastointiteipin kanssa kannattaa vaan olla varovaisempi..
Vierailija kirjoitti:
Uhraus todellinen merkki rakkaudesta :D. Justiinsa....
*Ainoa* todellinen merkki. Jos se ei maksa sinulle mitään, se ei merkitse mitään. Pätee muuhunkin kuin pelkkään romanttiseen rakkauteen. Ateistinakin voi asian tarkistaa vaikka raamatusta
Lesken ropo
41 Jeesus istuutui vastapäätä uhriarkkua ja katseli, kuinka ihmiset panivat siihen rahaa. Monet rikkaat antoivat paljon. 42 Sitten tuli köyhä leskivaimo ja pani arkkuun kaksi pientä lanttia, yhteensä kuparikolikon verran. 43Jeesus kutsui opetuslapset luokseen ja sanoi heille: "Totisesti: tämä köyhä leski pani uhriarkkuun enemmän kuin yksikään toinen. 44 Kaikki muut antoivat liiastaan, mutta hän antoi vähästään, kaiken mitä hänellä oli, kaiken mitä hän elääkseen tarvitsi."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:lle Pro-tip:
Rupea jännämieheksi, tältä palstalta saat paljon hyviä vinkkejä, kun luet akkojen valituksia jännämiehistään!
Ei tarvitse edes olla pelimies, kun annat vaan kaiken naisvihasi purkautua jo ensimmäisillä treffeillä heti kun akka sanoo poikkipuolisen sanan!Ja ämmiä tulee ovista ja ikkunoista!
..sen ilmastointiteipin kanssa kannattaa vaan olla varovaisempi..
Sinä olet pahempi kuin yksikään murhaaja. Ei ihme että et saa naista.
Pahimmat murhaajat saavat roppakaupalla naisia, rakkauskirjeitä satelee, kosintojakin.
Mä haluan kiltin miehen mutten riippakiveä. Ikävä kyllä moni on sitten perässä vedettävä vössykkä ilman omaa tahtoa ja aloitteellisuutta.
Kuinka sä jaksakaan vinkua koko ajan näitä kilttimies sitä ja tätä juttuja? Onko sulla joku tarve tuoda itseäsi esiin kilttimiehenä? Voisiko olla, että suhun ei palavasti rakastuta luonteen vuoksi eikä niinkään "kilttimies" leiman takia? Ei kukaan itsesäälissä rypevää halua.
Hiillostaa nää kilttimies jutut helvetisti. Hanki elämä.
Niin haluaakin. Sehän näillä vikisijöillä on tarkoitus. Siksi tunkevat tänne mammapalstalle. Tovovat että kun tarpeeksi parkuvat, joku äidillinen nainen ottaa syliin, paijaa ja hyssyttää: "ei naiset tykkää pahoista pojista, naiset tykkää kilteistä, hys hys nyt pikkuinen..." Tässäkin ketjussa on ollut jo hyssyttelijöitä.