Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä fiksut ihmiset katselee nykyisin TV:stä?

Vierailija
22.02.2017 |

Kerro. Hömppää ei viitsisi katsoa joka päivä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä fiksuista ihmisistä, mutta itse en katso lainkaan tv:ta. Sieltä ei vaan tule mitään sellaista, joka saisi laittamaan telkkarin päälle.

Vierailija
2/16 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Tai no tänään ykköseltä tulee 23.05 Ulkolinja Saudi-Arabiasta, sen ajattelin katsoa myöhemmin Areenasta. Hyvin harvoin televisiosta tulee nykyään mitään katsomisen arvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gladiaattoreita

T: Pariskunta LL & DI

Vierailija
4/16 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi sanomatta, että minä katson päivittäin yhdet uutiset, yleensä puoli yhdeksän, ja luonto-ohjelmia noin kerran viikossa. Silloin tällöin myös A-talkin riippuen aiheesta.

-ap

Vierailija
5/16 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan enää jaksa katsoa tv:tä? 

Itse ja omat tutut poimii netistä sarjat ja leffat jotka kiinnostaa ja katsoo ne silloin kun on itsellä parhaiten aikaa.

Hassua sinänsä että joskus tuli hypättyä tv-ohjelmien näyttöaikojen tahtiin ja suunnitteli ajankäyttöä sen mukaan. Kehitys kehittyy.

Vierailija
6/16 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä fiksuista minäkään, mutta itse katson joskus aamulla uutiset ja ylen aamu-tv saattaa pyöriä taustalla. Yleensä tosin kuuntelen radiosta yle puhetta.

Lisäksi katson satunnaisesti luontodokkareita tai jos teemalta sattuu tulemaan joku mielenkiintoinen musiikkiohjelma tai konsertti.

Pari kertaa tullut sattumalta katsottua Pitääkö olla huolissaan? -ohjelmaa, joka oli ihan hauska.

95% tv:n tarjonnasta lähinnä ärsyttää, minkä vuoksi harvemmin edes laitan sitä päälle.

Vierailija
7/16 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne luontodokumentit tai Ulkolinja varmasti valmiiksinaurettuja?

Vierailija
8/16 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankohtaisohjelmia ja dokkareita (lähinnä Ylen kanavilta], fiktiiviset sarjat katsotaan nykyään pitkälti netistä.

Vierailija
9/16 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäpä kerron; ei mitään. Koska ei tule mitään katsomisen arvoista. Netin kautta tulee selattua Areenan Luonto-osiota mutta sinnekin tulee liian vähän uutta.

Vierailija
10/16 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut ihmiset eivät katso tv:tä.

Vierailija
11/16 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko kaikkein fiksuimmasta päästä, mutta voin myöntää katsovani tv.ta ihan vain "nollatakseni" itseni. Jotenkin kai surullista. Mutta aina vain ei jaksa tehdä jotain hyödyllistä tai liikkua -ilman säännöllistä liikuntaa tulisin varmaksi vielä nykyistäkin hullummaksi. Ihan samanlaista "aivojen nollaamista" kuin tv:n toljottaminen on itselleni mm. satunnainen palstailu täällä, mutta myös mm. ristikoiden ja sodukojen täyttäminen tai hömpän lukeminen.  

Vierailija
12/16 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/16 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla näkyy liikkuvan vähän fiksuja ihmisiä vastausten lukumäärästä päätellen.

Vierailija
14/16 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvaperunoita. Miehen kanssa mietittiin tänään, että Linda ja Jani on niin eri paria ja tasoa kuin olla voi. Miehen mielestä Janilla on iso kikkeli, mun mielestä Janilla on rahaa. Jos Linda on ope amiksessa, tuollaista tönöä ei sen palkalla duunata. Kumpi meistä on oikeassa? Veikkaan että mä. (Tietenkin).

Vierailija
15/16 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala sanoa kun olen pärjännyt ilman telkkaria kohta pari vuotta. Itse ruukasin katsoa enemmänkin historiaa ja luonto ohjelmia. Tylsinä päivinä kelpasi jopa päättömät sarjat. Nykyään katselen mieleni mukaan enemmän tai vähemmän järkeviä asioita, mutta en olekkaan fiksu ihminen.

Vierailija
16/16 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viridian kirjoitti:

Ei kai kukaan enää jaksa katsoa tv:tä? 

Itse ja omat tutut poimii netistä sarjat ja leffat jotka kiinnostaa ja katsoo ne silloin kun on itsellä parhaiten aikaa.

Hassua sinänsä että joskus tuli hypättyä tv-ohjelmien näyttöaikojen tahtiin ja suunnitteli ajankäyttöä sen mukaan. Kehitys kehittyy.

Yksi sana: Chromecast

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan