Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kesätyötä kolmannen vuoden yliopisto-opiskelija voi hakea?

Vierailija
22.02.2017 |

Missä olitte itse tuossa vaiheessa opintoja? Kandi valmistuu vasta syksyksi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoustyötä.

Vierailija
2/18 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousta myöskin. Mutta mitä opiskelet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis toinen opiskelija, sukupuolentutkimus pääaineena ja viides vuosi menossa

Vierailija
4/18 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mammoilla on käsitys että edes siivoojana voi olla ilman alan koulutusta?

Vierailija
5/18 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olis toinen opiskelija, sukupuolentutkimus pääaineena ja viides vuosi menossa

Mun sukupuoli kaipaa tutkimista.

Vierailija
6/18 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin oman alan harjoitteluissa. Kannattaa tosissaan panostaa noiden harkkapaikkojen hakuun, on tärkeää saada hyvää kokemusta mahdollisimman aikaisin että pääsee sitten seuraavaksi parempiin ja parempiin töihin, ja lopulta eka työpaikkakin järjestyy helposti.

Tosi moni menee tekeen jotain paskaduuneja, että pääsee sitten festareille rellestämään. Kannattaa ajatella vähän kokonaisvaltaisemmin.

Vierailija
7/18 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sattuu olemaan polvivamma jonka takia kävelee kepillä? Siivous on minun tapauksessa poissuljettua.

Vierailija
8/18 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin oman alan harjoitteluissa. Kannattaa tosissaan panostaa noiden harkkapaikkojen hakuun, on tärkeää saada hyvää kokemusta mahdollisimman aikaisin että pääsee sitten seuraavaksi parempiin ja parempiin töihin, ja lopulta eka työpaikkakin järjestyy helposti.

Tosi moni menee tekeen jotain paskaduuneja, että pääsee sitten festareille rellestämään. Kannattaa ajatella vähän kokonaisvaltaisemmin.

Toisia meistä ei kiinnosta harjoittelu vaan palkkatyö.

Vierailija
9/18 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opiskelin alaa, josta ei ollut työnhaussa mitään hyötyä, ennen kuin oli paperit kourassa. Olin opiskeluaikana töissä mm. hautausmaalla, sisäleikkipuistossa, liikuntavammaisten asumispalveluyksikössä ja postissa.

Vierailija
10/18 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mammoilla on käsitys että edes siivoojana voi olla ilman alan koulutusta?

Koska voi. Sitä hommaa tekee/on tehnyt moni lukiolainen sekä lukion jälkeen välivuotta pitävä

Vierailija
11/18 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kas kolmatta vuotta ja korvauskäsittelijänä vakuutusyhtiössä

Vierailija
12/18 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin johtopäätöksiin olet tullut oman sukupuolesi kanssa?

Vierailija
13/18 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hybridi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin johtopäätöksiin olet tullut oman sukupuolesi kanssa?

Ote sukupuolentutkimuksen sivulta: 

Ohjelmasta valmistuvat työllistyvät tehtäviin, joissa tarvitaan kykyä

eritellä sukupuolen kulttuuris-yhteiskunnallisia merkityksiä ja

vaikutuksia. Valmistuneiden työnantajia ovat olleet esimerkiksi

julkishallinto, kulttuurilaitokset ja media. Maisteriohjelma tuottaa

myös jatko-opintokelpoisuuden ja valmiudet tutkijanuralle. Oppiaineen

tutkimuksellisia vahvuuksia ovat feministinen teoria, feministinen

poliittinen teoria, queer-tutkimus sekä feministinen kulttuurintutkimus.

Vierailija
14/18 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain mihin koulutus/suhteet avaa ovia, jossei avaa niin vuokrafirman kautta hanttihommia. Ihan turha lähteä muista haaveilemaan. 

Vierailija
15/18 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule saamaan mitään. Jos asenne tuossa vaiheessa opintoja on jo tuollainen, et tulee koskaan saamaan sitä "unelmien" työpaikkaa tai mitään mahdollisuutta verkostoitua. Mihin tahansa firmaan sinä pääset töihin, niin sinun tulee saada yhtiön luottamus. Älä edes kysy tuollaista, jokainen meistä olis varmaan töissä. Sinulle on kaikki mahdollisuudet auki. Haet kaikkia töitä ja varmasti tulet töitä saamaan. Osoita hakemuksessa työmoraalisi, osoita vahvuuteesi, ole hyökkäävä myös. Ketään ei kiinnosta sun opinnot, mutta sun pitää olla hyvä tyyppi. Laita se hakemuksessa jotenki esille, kyllä tuut saamaan sen paikan. Olet ulos päin suuntautunut, tulet päääsemaan vielä pitkälle!

Vierailija
16/18 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä ihmeen kysymys tämä edes on? Kolmannen vuoden opiskelijan kesätöiden tulisi liittyä jo omaan alaan!

Vierailija
17/18 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisia meistä ei kiinnosta harjoittelu vaan palkkatyö.

Meidän alalla 3. vuoden opiskelijan harjoittelijapalkka on reilu 2000 €. Minkälaista palkkatyötä olit ajatellut? Mä kyllä panostaisin tuohon oman alan harjoitteluun, vaikka palkka olisikin huono.

Vierailija
18/18 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ja huonoja ideoita tulee mutta hyviä on silti turhan vähän.

Enkä ole aikeissa tehdä ruumiillista työtä joten ne ehdotukset voi sitten jättää lähettämättä.