Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää, olen ihastunut alempitasoiseen mieheen!

Vierailija
22.02.2017 |

Saisin kyllä komeamman ja menestyneemmän miehen mutta ole nyt koukussa tuohon yhteen vähemmän komeaan ja vähemmän menestyneeseen. Tunteet on ristiriitaiset kun en tiedä kehtaanko esitellä kavereille koska tiedän ne katseet mitä saan kun kaveritkin tietää että saisin paremman. Kääk! En tiedä mitä tehdä??

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on tänään ollut kauhean monta aloitusta, joissa ihan selkeästi mies yrittää esiintyä naisena ja kirjoittaa jotain provosoivaa, just tällaista skeidaa. Olisiko yksi ja sama tyyppi, vai onko näitä jännämies/ATM/whatever-jankkaajia oikeasti enemmänkin?

Samaan olen kiinnittänyt huomiota. Tämäkään aloitus tuskin on naisen käsialaa. Mä en ainakaan ole vielä koskaan tavannut yhtään naista joka

a) jauhaisi jostain alemman tason miehistä tai ylemmän tason miehistä

b) valitsisi kumppaninsa kavereidensa mielipiteen mukaan. Kavereita kuunnellaan korkeintaan silloin, jos he varoittavat miehen väkivaltaisuudesta tms. Ja aivan liian myöhään silloinkin yleensä. Yksikään mun kavereistani ei ole koskaan tullut kysymään, että onko tuo mies riittävän komea ja menestynyt. Koko ajatus on täysin absurdi.

a) :n suhteen olet kyllä oikeassa, mutta mitä b) :hen tulee, niin täytyy taas ihmetellä, kuinka naisten kyky itsepetokseen on aivan verraton. Tai sitten täydellinen itsetutkiskelun kykenemättömyys on iskenyt.

Vierailija
22/24 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5. Mammat kiehuu liemessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisin kyllä komeamman ja menestyneemmän miehen mutta ole nyt koukussa tuohon yhteen vähemmän komeaan ja vähemmän menestyneeseen. Tunteet on ristiriitaiset kun en tiedä kehtaanko esitellä kavereille koska tiedän ne katseet mitä saan kun kaveritkin tietää että saisin paremman. Kääk! En tiedä mitä tehdä??

kääk, mikä on sinun koulutustasosi???????

Vierailija
24/24 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian heteronormatiivista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän