Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten lorottaminen veteen tai pytyn sisäreunaan

Vierailija
22.02.2017 |

Jotkut tuntuvat ärsyyntyvän kohtuuttomasti lorinasta esim. kerrostaloissa. Keskelle veteen pissatessa osumatarkkuus toimii paremmin. Toisten mielestä pytyn sisäreunaan pissaamisesta syntyy roiskeita ympäri pytyn reunoja ja osuu helpommin ohi. Miten miehet itse toimitte ja miksi? Ja miten teillä opetetaan lapsille?

Miesten lorottaminen veteen tai pytyn sisäreunaan

Vaihtoehdot

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pytyn reunaan kuseminen tuntuu hölmöltä. Veteen lorottaessa ei roisku ympäriinsä.

Vierailija
2/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfat lorottaa häpeilemättä veteen. Betat kainosti reunaa pitkin peläten kuuleeko kukaan. Lorinasta alfan tunnistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään lorinasta. Se on jotenkin rauhoittavan kuuloista. Siksi tähtään aina keskelle. Jos naapureita harmittaa, muuttakoot maalle omakotitaloon. Kohta sanotaan, että ei saa edes pieraista vessassa. Kaipa sekin ärsyttää jotakuta. Tai entäpä pökäle? sekin pitää ääntä pudotessaan veteen. Ja kyllä naisetkin pitävät ääntä vessassa, joten ihan naurettava aihe.

Vierailija
4/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kusen seinille, jotta betat tietätävät jo vessaan tullessaan sen olevan alfan omaisuutta

Vierailija
5/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin keskelle lätäkköä kustaan. Naapurin kiusaantuminen siitä on hyvä plussa.

Vierailija
6/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuen.

Vierailija
7/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istualtaan kohti pytyn etureunaa. (pitää muuten pytyn puhtaana  melkein yhtä tehokkasti kuin etikka tai puhdistusaine)

Vierailija
8/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuen.

Mun on todella vaikea edes ajatella istualtaan kusemista. Mulle seisaaltaan kuseminen on niin normi, että istuminen tuntuu ihan hassulle ajatukselle.

Vierailija
9/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfat lorottaa häpeilemättä veteen. Betat kainosti reunaa pitkin peläten kuuleeko kukaan. Lorinasta alfan tunnistaa.

:D

Kiitos naurusta, elämä on ollut turhan totista viime aikoina.  :)

Vierailija
10/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istuen.

Mun on todella vaikea edes ajatella istualtaan kusemista. Mulle seisaaltaan kuseminen on niin normi, että istuminen tuntuu ihan hassulle ajatukselle.

Nousetko paskallakin välillä seisaalteen kusemaan, vai pidätteletkö kunnes olet paskonut?

Vierailija
11/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse kusen seinille, jotta betat tietätävät jo vessaan tullessaan sen olevan alfan omaisuutta

Paras ketju pitkään aikaan.  :D

Vierailija
12/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuse veteen, kun lopussa joutuu vielä pinnistelemään että rakko tyhjenee. Naapurit nauraisi...

Vierailija
13/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuen.

neitimäinen sipsuttaja

Vierailija
14/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämäkin naisia alistava toiminto, kuten manspreading ja feministien väittämä miesten pierujen alistavasta vaikutuksesta naisia kohtaan? Kusen keskellä yötäkin veteen, koska voin. Estäkääpäs femakot se. Ihan vapaasti saa tulla yrittämään.

Vierailija
15/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aina kokeilen että kuinka pitkälle pöntöstä pääsen että osuu vielä pönttöön. Lopussa tulee kiire.

Vierailija
16/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus aina kokeilen että kuinka pitkälle pöntöstä pääsen että osuu vielä pönttöön. Lopussa tulee kiire.

Arvasin ettei kukaan enää uskalla tämän jälkeen sanoa mitään.

Vierailija
17/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istualtaan, metrin parin päästä.

Vierailija
18/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istualtaan kohti pytyn etureunaa. (pitää muuten pytyn puhtaana  melkein yhtä tehokkasti kuin etikka tai puhdistusaine)

Hyvä kun ilmoitit että kohti pytyn etureunaa. Kohti takareunaa olisi jo todella - pelottavaa...

Vierailija
19/34 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla toissa yksi mies lorotti aina niin, etta se kuului oven ulkopuolelle. Eipa siita voi menna sanomaan jos ei sita itse ymmarra. Tosi noloa kun oli asiakas vieressa ja kauhea lorina kuului vessasta.

Vierailija
20/34 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

boy kirjoitti:

Meilla toissa yksi mies lorotti aina niin, etta se kuului oven ulkopuolelle. Eipa siita voi menna sanomaan jos ei sita itse ymmarra. Tosi noloa kun oli asiakas vieressa ja kauhea lorina kuului vessasta.

Ymmärrän toisaalta nolostumisen, mutta jokainen ymmärtää myös sen, että vessassa käymisestä voi syntyä ääniä, jos oven takan kuuntelee. Asiakaskin sen varmaan ymmärsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme