Miesten lorottaminen veteen tai pytyn sisäreunaan
Jotkut tuntuvat ärsyyntyvän kohtuuttomasti lorinasta esim. kerrostaloissa. Keskelle veteen pissatessa osumatarkkuus toimii paremmin. Toisten mielestä pytyn sisäreunaan pissaamisesta syntyy roiskeita ympäri pytyn reunoja ja osuu helpommin ohi. Miten miehet itse toimitte ja miksi? Ja miten teillä opetetaan lapsille?
Kommentit (34)
Isänä teen sen istualtaan kaikessa rauhassa puhelin seuranani. Se hetki kun pääsee hullunmyllystä hetkeksi omaan rauhaan. Ehtii vuorokauden aikana katsomaan kokonaisen komediasarjankin jakson kun katsoo vaikka 4x5 min pätkissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuen.
neitimäinen sipsuttaja
Virtsatessa istualtaan paikallaan ei tarvitse sipsutella mihinkään päin. Juosten kuseminen ei sekään oikein taida onnistua....
Meillä on mökillä sellainen ekowc, johon pitää istuallaan kusta miehenkin, kun se luukku aukeaa vasta siitä istuimelle istumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuen.
neitimäinen sipsuttaja
Kyllähän se tosi on näin. Kautta vuosituhansien, on isät opettaneet poikiaan kusemaan seisaaltaan ristipissalla asiaa havainnollistaen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on mökillä sellainen ekowc, johon pitää istuallaan kusta miehenkin, kun se luukku aukeaa vasta siitä istuimelle istumisesta.
Ei kai nyt jumalauta mökillä käy yksikään mies kompostivessassa kusella???? Paskomisen aikana lorotus on eri juttu. Kyllähän mökillä luontoa piisaa miehen loroteltavaksi.
Mihin tää maailma on menossa, kun kaikenmaailman hipsterit ja hapsterit ei osaa enää edes mökkeilyn peruskäyttäytymistä.
Kaikki kerrostalossa veteen kusta lorottavat miehet ovat KUSIpäitä.
Te äänettömät eliittipissaajat, osaatteko myös paskoa äänettömästi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuen.
neitimäinen sipsuttaja
Kyllähän se tosi on näin. Kautta vuosituhansien, on isät opettaneet poikiaan kusemaan seisaaltaan ristipissalla asiaa havainnollistaen.
Tottumuskysymys. Itselläni ei ainakaan ole mitään tarvetta ristipissailla kenenkään kanssa ja kun kerran wc:ssä ollaan niin siellähän on istuin. Pisuaareja inhoan muutenkin ja ravintoloissa en juuri koskaan käykään.Kun siihen istualtaan kusemiseen totuttelee vaikka puoli vuottakin ,niin sen jälkeen seisaaltaan alkaa tuntua jo oudolta, eivätkä ne vuosituhannetkaan asiaa muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuen.
neitimäinen sipsuttaja
Tottumuskysymys. Itselläni ei ainakaan ole mitään tarvetta ristipissailla kenenkään kanssa ja kun kerran wc:ssä ollaan niin siellähän on istuin. Pisuaareja inhoan muutenkin ja ravintoloissa en juuri koskaan käykään.Kun siihen istualtaan kusemiseen totuttelee vaikka puoli vuottakin ,niin sen jälkeen seisaaltaan alkaa tuntua jo oudolta, eivätkä ne vuosituhannetkaan asiaa muuta.
GAY
Mä istun.
t: av-mamman mies tossun alla
Vierailija kirjoitti:
Mä istun.
t: av-mamman mies tossun alla
Taidat olla yh-mamma joka haaveeksii omasta miekkosesta. 😏
Keskustelu onkin siirtynyt asentokeskusteluksi. Siihen ei voi sanoa muuta kuin, että onhan se nyt seisaaltaan paljon yksinkertaisempaa, hygieenisempää, hauskempaa, miehekkäämpää jne. Ymmärrän, että jos fysiikka, ikä, terveys tms. rajoittaa, mutta muuten en itse siirtyisi istumapissaamiseen.
Mun mies tilasi Temusta lorotuksen vahvistimen, nyt lorotusta kuuluu kadulle asti. Toivottavasti hän tilaa myös laitteen jolla saa kusen pönttöön, mun pitää aina kahlata vessaan kun kusta on pöntön edessä
Mun mielestä lorottaminen rikkoo yleisessä vessassa sopivasti sitä häveliäisyyden normia, että tarpeiden tekemisestä ei saisi kuulua mitään ääntä. On ihan luonnollista, että erilaisia ääniä syntyy.