Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten lorottaminen veteen tai pytyn sisäreunaan

Vierailija
22.02.2017 |

Jotkut tuntuvat ärsyyntyvän kohtuuttomasti lorinasta esim. kerrostaloissa. Keskelle veteen pissatessa osumatarkkuus toimii paremmin. Toisten mielestä pytyn sisäreunaan pissaamisesta syntyy roiskeita ympäri pytyn reunoja ja osuu helpommin ohi. Miten miehet itse toimitte ja miksi? Ja miten teillä opetetaan lapsille?

Miesten lorottaminen veteen tai pytyn sisäreunaan

Vaihtoehdot

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lorottaminen rikkoo yleisessä vessassa sopivasti sitä häveliäisyyden normia, että tarpeiden tekemisestä ei saisi kuulua mitään ääntä. On ihan luonnollista, että erilaisia ääniä syntyy.

Vierailija
22/34 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänä teen sen istualtaan kaikessa rauhassa puhelin seuranani. Se hetki kun pääsee hullunmyllystä hetkeksi omaan rauhaan. Ehtii vuorokauden aikana katsomaan kokonaisen komediasarjankin jakson kun katsoo vaikka 4x5 min pätkissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istuen.

neitimäinen sipsuttaja

Virtsatessa istualtaan paikallaan ei tarvitse sipsutella mihinkään päin. Juosten kuseminen ei sekään oikein taida onnistua....

Vierailija
24/34 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on  mökillä sellainen ekowc, johon pitää istuallaan kusta miehenkin, kun se luukku aukeaa vasta siitä istuimelle istumisesta.

Vierailija
25/34 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istuen.

neitimäinen sipsuttaja

Kyllähän se tosi on näin. Kautta vuosituhansien, on isät opettaneet poikiaan kusemaan seisaaltaan ristipissalla asiaa havainnollistaen.

Vierailija
26/34 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on  mökillä sellainen ekowc, johon pitää istuallaan kusta miehenkin, kun se luukku aukeaa vasta siitä istuimelle istumisesta.

Ei kai nyt jumalauta mökillä käy yksikään mies kompostivessassa kusella???? Paskomisen aikana lorotus on eri juttu. Kyllähän mökillä luontoa piisaa miehen loroteltavaksi.

Mihin tää maailma on menossa, kun kaikenmaailman hipsterit ja hapsterit ei osaa enää edes mökkeilyn peruskäyttäytymistä. 

Vierailija
27/34 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kerrostalossa veteen kusta lorottavat miehet ovat KUSIpäitä.

Vierailija
28/34 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te äänettömät eliittipissaajat, osaatteko myös paskoa äänettömästi?

Vierailija
29/34 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istuen.

neitimäinen sipsuttaja

Kyllähän se tosi on näin. Kautta vuosituhansien, on isät opettaneet poikiaan kusemaan seisaaltaan ristipissalla asiaa havainnollistaen.

Tottumuskysymys. Itselläni ei ainakaan  ole mitään tarvetta ristipissailla kenenkään kanssa ja kun kerran wc:ssä ollaan niin siellähän on istuin. Pisuaareja inhoan muutenkin ja ravintoloissa en juuri koskaan käykään.Kun siihen istualtaan kusemiseen totuttelee vaikka puoli vuottakin ,niin  sen jälkeen seisaaltaan alkaa tuntua jo oudolta, eivätkä ne vuosituhannetkaan asiaa muuta.

Vierailija
30/34 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istuen.

neitimäinen sipsuttaja

Tottumuskysymys. Itselläni ei ainakaan  ole mitään tarvetta ristipissailla kenenkään kanssa ja kun kerran wc:ssä ollaan niin siellähän on istuin. Pisuaareja inhoan muutenkin ja ravintoloissa en juuri koskaan käykään.Kun siihen istualtaan kusemiseen totuttelee vaikka puoli vuottakin ,niin  sen jälkeen seisaaltaan alkaa tuntua jo oudolta, eivätkä ne vuosituhannetkaan asiaa muuta.

GAY

Vierailija
31/34 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istun.

t: av-mamman mies tossun alla

Vierailija
32/34 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä istun.

t: av-mamman mies tossun alla

Taidat olla yh-mamma joka haaveeksii omasta miekkosesta. 😏

Vierailija
33/34 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu onkin siirtynyt asentokeskusteluksi. Siihen ei voi sanoa muuta kuin, että onhan se nyt seisaaltaan paljon yksinkertaisempaa, hygieenisempää, hauskempaa, miehekkäämpää jne. Ymmärrän, että jos fysiikka, ikä, terveys tms. rajoittaa, mutta muuten en itse siirtyisi istumapissaamiseen.

Vierailija
34/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tilasi Temusta lorotuksen vahvistimen, nyt lorotusta kuuluu kadulle asti. Toivottavasti hän tilaa myös laitteen jolla saa kusen pönttöön, mun pitää aina kahlata vessaan kun kusta on pöntön edessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi