Veikkauksia kuinka paljon painan? Kuva.
Veikatkaa painoni? Tarkoituksenani on saada tietää näytänkö samalta kuin painan.
Ja tiedän, näytän kaamealta. Painonpudotus on käynnissä :)
Kommentit (55)
Haluutko laihduttaa mun kaa? Oon aika pitkälti saman kokoinen kun sä. :)
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä ihanaa kun olisi kaveri jonka kanssa kamppailee samoista asioista! :)
-ap-
Vierailija kirjoitti:
Tulipa heti monta kommenttia, kiitos :) Oli kiva huomata että tuli alakanttiin useampikin kommentti :D 114,5 kg oli tämän aamun paino. Aloitettuani elämäntaparemontin painoa oli hirvittävät 120kg... Mitä luulette, jos tavoitetaan on 70kg tienoilla, jääkö paljon löysää ihoa?
-ap-
Johtuu varmaan siitä, että kaikki palstamammat eivät ole olleet 30-40 kiloa ylipainoisia. En ainakaan itse osaa kuvitella noin isoa painomäärää.
Heippa. :) Veikkasin että ainakin satasen ja eipä paljon sinänsä mennyt pieleen. Olin itse aikoinaan pahimmillani 106kg, ja saman pituinen.
Henkilökohtainen mielipide on että älä ihan liian alas tähtää vielä. 70kg on sinänsä terve luku, mutta kai on ainakin välietappeja? Muuten saattaa urakka tuntua yhtäkkiä aivan liian isolta.
Tsemppiä matkaan ja onnea jo saaduista tuloksista.
Ei mitään väliä veikata kilomäärää, koska kuvakin sen kertoo: on laihdutettava. Toivottavasti onnistut tavoitteessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa heti monta kommenttia, kiitos :) Oli kiva huomata että tuli alakanttiin useampikin kommentti :D 114,5 kg oli tämän aamun paino. Aloitettuani elämäntaparemontin painoa oli hirvittävät 120kg... Mitä luulette, jos tavoitetaan on 70kg tienoilla, jääkö paljon löysää ihoa?
-ap-Johtuu varmaan siitä, että kaikki palstamammat eivät ole olleet 30-40 kiloa ylipainoisia. En ainakaan itse osaa kuvitella noin isoa painomäärää.
50 kg. Olen saman pituinen ja ylipainoa. Ei tipu enää kun olen jo 50.
Vierailija kirjoitti:
-ap-
Olisin veikannut 105 kg.
Minulla oli pudotettavaa jonkin verran vähemmän kuin sinulla: 35 kg. Sen lähdettyä jäi aika paljon löysää ihoa, mutta on se hiljalleen vähän kiinteytynyt. Koskaan en näytä samalta kuin ennen lihomista, se on fakta. Etkä sinäkään. Liiallisen ihon voi kyllä leikkauttaa pois, mutta siitä jää arvet. Tuskin koskaan saat kroppaa, jota mieluusti esittelisit bikineissä, mutta mitä sitten?
Ja niin ne (me) laihatkin kokevat tyytymättömyyttä ulkonäköönsä. Se on kai naisiin sisään rakennettu, että omaan kroppaansa / ulkonäköönsä ei ole koskaan tyytyväinen.
Ei sillä, laihduta silti. Et pysty edes kuvittelemaan vielä, miten hyvä olo sinulla on 70-kiloisena.
Tsemppiä urakkaan! <3
kokovartalokuva vähän kauempaa olisi ollut parempi...Veikkaan 115kg.
Vierailija kirjoitti:
Heippa. :) Veikkasin että ainakin satasen ja eipä paljon sinänsä mennyt pieleen. Olin itse aikoinaan pahimmillani 106kg, ja saman pituinen.
Henkilökohtainen mielipide on että älä ihan liian alas tähtää vielä. 70kg on sinänsä terve luku, mutta kai on ainakin välietappeja? Muuten saattaa urakka tuntua yhtäkkiä aivan liian isolta.
Tsemppiä matkaan ja onnea jo saaduista tuloksista.
Toki on välietappeja :) Pikkuhiljaa olen tehnyt muutoksia elintapoihin, että saisi mahdollisimman pysyviä tuloksia. Ja kiitos! :)
Vierailija kirjoitti:
-ap-
Voi jäädä todella paljon löysää ihoa tai sitten ei ollenkaan. Riippuu monesta asiasta, mm. painonpudotuksen nopeudesta, iästäsi, perintötekijöistä, tupakoinnista, auringonottotavoistasi, nesteytyksestäsi, ruokavaliostasi, käyttämistäsi voiteista jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap-Olisin veikannut 105 kg.
Minulla oli pudotettavaa jonkin verran vähemmän kuin sinulla: 35 kg. Sen lähdettyä jäi aika paljon löysää ihoa, mutta on se hiljalleen vähän kiinteytynyt. Koskaan en näytä samalta kuin ennen lihomista, se on fakta. Etkä sinäkään. Liiallisen ihon voi kyllä leikkauttaa pois, mutta siitä jää arvet. Tuskin koskaan saat kroppaa, jota mieluusti esittelisit bikineissä, mutta mitä sitten?
Ja niin ne (me) laihatkin kokevat tyytymättömyyttä ulkonäköönsä. Se on kai naisiin sisään rakennettu, että omaan kroppaansa / ulkonäköönsä ei ole koskaan tyytyväinen.
Ei sillä, laihduta silti. Et pysty edes kuvittelemaan vielä, miten hyvä olo sinulla on 70-kiloisena.
Tsemppiä urakkaan! <3
Näinpä se taitaa mennä! Ja onnea hienosta tuloksesta!
Kiitos
Riippuu pituudesta. Itse olen painanut max 70 kg ja olen 164 cm pitkä, en näyttänyt noin pyöreältä vatsasta. Veikkaisin 85 kg.
Mitä nämä vastaukset ovat, sympatiaako? Yli 100kg varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä ihanaa kun olisi kaveri jonka kanssa kamppailee samoista asioista! :)
-ap-
Laita tonne sähköpostia, loin sen juuri. :)
85-90 kg
tsemiä painonpudotukseen!