Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veikkauksia kuinka paljon painan? Kuva.

Vierailija
22.02.2017 |

Veikatkaa painoni? Tarkoituksenani on saada tietää näytänkö samalta kuin painan.

http://aijaa.com/knIa7A

http://aijaa.com/8gHTmB

Ja tiedän, näytän kaamealta. Painonpudotus on käynnissä :)

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

85-90 kg

tsemiä painonpudotukseen!

Vierailija
22/55 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluutko laihduttaa mun kaa? Oon aika pitkälti saman kokoinen kun sä. :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä ihanaa kun olisi kaveri jonka kanssa kamppailee samoista asioista! :)

-ap-

Vierailija
24/55 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa heti monta kommenttia, kiitos :) Oli kiva huomata että tuli alakanttiin useampikin kommentti :D 114,5 kg oli tämän aamun paino. Aloitettuani elämäntaparemontin painoa oli hirvittävät 120kg... Mitä luulette, jos tavoitetaan on 70kg tienoilla, jääkö paljon löysää ihoa?

-ap-

Johtuu varmaan siitä, että kaikki palstamammat eivät ole olleet 30-40 kiloa ylipainoisia. En ainakaan itse osaa kuvitella noin isoa painomäärää.

Vierailija
25/55 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

130kg on varmaan aika lähellä

Vierailija
26/55 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa. :) Veikkasin että ainakin satasen ja eipä paljon sinänsä mennyt pieleen. Olin itse aikoinaan pahimmillani 106kg, ja saman pituinen.

Henkilökohtainen mielipide on että älä ihan liian alas tähtää vielä. 70kg on sinänsä terve luku, mutta kai on ainakin välietappeja? Muuten saattaa urakka tuntua yhtäkkiä aivan liian isolta.

Tsemppiä matkaan ja onnea jo saaduista tuloksista.

Vierailija
27/55 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä veikata kilomäärää, koska kuvakin sen kertoo: on laihdutettava. Toivottavasti onnistut tavoitteessa!

Vierailija
28/55 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, läski mikä läski.

Vierailija
29/55 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa heti monta kommenttia, kiitos :) Oli kiva huomata että tuli alakanttiin useampikin kommentti :D 114,5 kg oli tämän aamun paino. Aloitettuani elämäntaparemontin painoa oli hirvittävät 120kg... Mitä luulette, jos tavoitetaan on 70kg tienoilla, jääkö paljon löysää ihoa?

-ap-

Johtuu varmaan siitä, että kaikki palstamammat eivät ole olleet 30-40 kiloa ylipainoisia. En ainakaan itse osaa kuvitella noin isoa painomäärää.

50 kg. Olen saman pituinen ja ylipainoa. Ei tipu enää kun olen jo 50.

Vierailija
30/55 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap-

Olisin veikannut 105 kg.

Minulla oli pudotettavaa jonkin verran vähemmän kuin sinulla: 35 kg. Sen lähdettyä jäi aika paljon löysää ihoa, mutta on se hiljalleen vähän kiinteytynyt. Koskaan en näytä samalta kuin ennen lihomista, se on fakta. Etkä sinäkään. Liiallisen ihon voi kyllä leikkauttaa pois, mutta siitä jää arvet. Tuskin koskaan saat kroppaa, jota mieluusti esittelisit bikineissä, mutta mitä sitten?

Ja niin ne (me) laihatkin kokevat tyytymättömyyttä ulkonäköönsä. Se on kai naisiin sisään rakennettu, että omaan kroppaansa / ulkonäköönsä ei ole koskaan tyytyväinen.

Ei sillä, laihduta silti. Et pysty edes kuvittelemaan vielä, miten hyvä olo sinulla on 70-kiloisena.

Tsemppiä urakkaan! <3

Vierailija
31/55 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokovartalokuva vähän kauempaa olisi ollut parempi...Veikkaan 115kg.

Vierailija
32/55 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä alta sadan kilon

Vierailija
33/55 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

100

Vierailija
34/55 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heippa. :) Veikkasin että ainakin satasen ja eipä paljon sinänsä mennyt pieleen. Olin itse aikoinaan pahimmillani 106kg, ja saman pituinen.

Henkilökohtainen mielipide on että älä ihan liian alas tähtää vielä. 70kg on sinänsä terve luku, mutta kai on ainakin välietappeja? Muuten saattaa urakka tuntua yhtäkkiä aivan liian isolta.

Tsemppiä matkaan ja onnea jo saaduista tuloksista.

Toki on välietappeja :) Pikkuhiljaa olen tehnyt muutoksia elintapoihin, että saisi mahdollisimman pysyviä tuloksia. Ja kiitos! :)

Vierailija
35/55 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap-

Voi jäädä todella paljon löysää ihoa tai sitten ei ollenkaan. Riippuu monesta asiasta, mm. painonpudotuksen nopeudesta, iästäsi, perintötekijöistä, tupakoinnista, auringonottotavoistasi, nesteytyksestäsi, ruokavaliostasi, käyttämistäsi voiteista jne.

Vierailija
36/55 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap-

Olisin veikannut 105 kg.

Minulla oli pudotettavaa jonkin verran vähemmän kuin sinulla: 35 kg. Sen lähdettyä jäi aika paljon löysää ihoa, mutta on se hiljalleen vähän kiinteytynyt. Koskaan en näytä samalta kuin ennen lihomista, se on fakta. Etkä sinäkään. Liiallisen ihon voi kyllä leikkauttaa pois, mutta siitä jää arvet. Tuskin koskaan saat kroppaa, jota mieluusti esittelisit bikineissä, mutta mitä sitten?

Ja niin ne (me) laihatkin kokevat tyytymättömyyttä ulkonäköönsä. Se on kai naisiin sisään rakennettu, että omaan kroppaansa / ulkonäköönsä ei ole koskaan tyytyväinen.

Ei sillä, laihduta silti. Et pysty edes kuvittelemaan vielä, miten hyvä olo sinulla on 70-kiloisena.

Tsemppiä urakkaan! <3

Näinpä se taitaa mennä! Ja onnea hienosta tuloksesta!

Kiitos

Vierailija
37/55 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pituudesta. Itse olen painanut max 70 kg ja olen 164 cm pitkä, en näyttänyt noin pyöreältä vatsasta. Veikkaisin 85 kg.

Vierailija
38/55 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

95 kg.

Vierailija
39/55 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä vastaukset ovat, sympatiaako? Yli 100kg varmasti.

Vierailija
40/55 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä ihanaa kun olisi kaveri jonka kanssa kamppailee samoista asioista! :)

-ap-

laihis2017@gmail.com

Laita tonne sähköpostia, loin sen juuri. :)