Miksi lääkkeellinen abortti on keksitty?
Eikö kaikkien aborttia haluavien pitäisi tulla sairaalaan jalat levällään kaavittavaksi?
Kommentit (25)
Niin ajatella, minä olen saanut noita "aborttipillereitä" kaksi kertaa, kummallakin kertaa siksi että kohdussani oli kuollut sikiö, keskeytynyt keskenmeno siis. Olisi varmaan pitänyt kaapia, jotta kohtuuni olisi jäänyt jäljet ja minä olisin ehkä lapseton. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Niin ajatella, minä olen saanut noita "aborttipillereitä" kaksi kertaa, kummallakin kertaa siksi että kohdussani oli kuollut sikiö, keskeytynyt keskenmeno siis. Olisi varmaan pitänyt kaapia, jotta kohtuuni olisi jäänyt jäljet ja minä olisin ehkä lapseton. Sori siitä.
Ja sinun tapaus onkin verrallinen elävän alkion /sikiön abortointiin? Huoh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinun tapaus onkin verrallinen elävän alkion /sikiön abortointiin? Huoh
No kun ap kysyi miksi lääkkeellinen abortti on keksitty, niin tässä on yksi syy.
Täysin eri asia kun lapsen olisi halunnut pitää verrattuna elämän lopettamiseen
Heh olet liian myöhässä. Lapsia on useampi kappale tässä perheessä. Muutaman vuoden kuluttua voin hyvinkin olla mummo.