Olen ollut 5 kertaa kihloissa ja 3 kertaa naimisissa. Olen 30v.
Kommentit (50)
Minusta tuossa ei ole mitään pahaa. Ei missään avioliittolaissa sanota, että sen pitäisi kestää loppuelämän. Sehän on vain sopimus, jonka saa halutessaan purkaa. Eri asia tietysti jos tekee lapsia joka miehen kanssa, silloin asiasta tulee monimutkaisempi.
Kauanko nämä suhteet ovat kestäneet? Kuinka kauan olet ehtinyt olla kunkin kanssa naimisissa? Aika tiuhaan vaihtuu sulla kumppanit noin niinkuin muutenkin, vaikket olisi jokaisen kanssa naimisiin mennytkään..
Mulle samanlainen kaveri. Ihastuu tulisesti ja yhtä nopeasti sammuu ihastus. Ne keitä sietää säilyvät pidempään.
Pidätkö tuota jonkinlaisena saavutuksena?
Voin kertoa, että olet todennäköisesti ainut. Muiden mielestä tuo on vain typeryyttä. Häpeän puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö nää viimeisimmät miehet, että olet liukuhihnamorsian? Mitä mieltä ovat jos tietävät? Minkätyyppisiä nämä miehet ovat?
Aviomies nro kolmosen kanssa olen ollut naimisissa nyt 5 vuotta, hyvin menee. Tietää nuoruuteni toilailuista kyllä. Mieheni on kunnollinen, kiltti ja mukava. Samaa ei voi sanoa kahdesta ekasta, väkivaltaisia juoppoja.
Ap
12 vuotta ja kolme avioliittoa. Tuolla tahdilla olet 50 vuotiaana ollut naimisissa 8 kertaa. Siihen ei ole pystynyt edes Matti Nykänen. Hänellä vasta kuudes menossa ja 50 jo ohitettuna. Saavutus kai sekin on jos on useammin naimisissa kuin Matti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö nää viimeisimmät miehet, että olet liukuhihnamorsian? Mitä mieltä ovat jos tietävät? Minkätyyppisiä nämä miehet ovat?
Aviomies nro kolmosen kanssa olen ollut naimisissa nyt 5 vuotta, hyvin menee. Tietää nuoruuteni toilailuista kyllä. Mieheni on kunnollinen, kiltti ja mukava. Samaa ei voi sanoa kahdesta ekasta, väkivaltaisia juoppoja.
Ap
Eli olit 25-vuotiaana ollut 5 kertaa kihloissa ja 2 kertaa naimisissa??? Ei voi muuta sanoa kuin WTF??!!?
Miten toi edes onnistuu? No joo. Yläasteella oli yksi pari "kihloissa" jo 13,v., että jos tollaset leikkikihlaukset lasjetaan. Jo silloin me muut ajateltiin, että mikä ihme pätemisen tarve. Varmaan kun ei ole mitään muuta missä päteä.
On sulla ollut kiire rouvaksi. Ei siinä mitään jos nuorena menee naimisiin. Osalle se sopii hyvin, kun ovat siihen riittävän kypsiä. Sinä et selvästikään ollut. Etkä edes oppinut kerrasta vaan piti vielä mennä 5 kertaa kihloihin pari lisäkertaa naimisiin. Täysin käsittämätöntä toimintaa. Vaikka toisaalta, mikäpä minä olen kenenkään ratkaisuja tuomitsemaan. Toivottavasti et pahasti satuttanut noita kumppaneitasi lennokkaissa vaihdoissa.
Itse olen tavallaan sinun vastakohtasi: Olen 30 ja ensimmäistä kertaa elämässäni suunnittelen meneväni naimisiin. Sulhaseni on ainut ihminen, jonka kanssa minulla on edes ollut parisuhde. Yhdessä olemme olleet nyt viisi vuotta, joista viimeisimmän vuoden kihloissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajatuksia herättää?
no lähinnä tulee mieleen, että kuinka paljon oot hommaillut lapsia ja onko seuraava sulhanen jo katsottuna :DD
Vierailija kirjoitti:
Miten toi edes onnistuu? No joo. Yläasteella oli yksi pari "kihloissa" jo 13,v., että jos tollaset leikkikihlaukset lasjetaan. Jo silloin me muut ajateltiin, että mikä ihme pätemisen tarve. Varmaan kun ei ole mitään muuta missä päteä.
Ensin olin kihloissa 16-vuotiaana. Sitten 17-veenä josta naimisiin. Ero pari kk päästä, uudelleen kihloihin ja naimisiin, taas ero pari kk päästä. Sen jälkeen käväisin vielä kerran pikaisesti kihloissa ennen kuin viisastuin ja löysin nykyisen mieheni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajatuksia herättää?
no lähinnä tulee mieleen, että kuinka paljon oot hommaillut lapsia ja onko seuraava sulhanen jo katsottuna :DD
Kaksi lasta nykyisen mieheni kanssa. Olen käynyt sterilisaatiossa. En halua ikinä erota tästä miehestä.
Ap
Ekana tulee mieleen, että miten ihmeessä olet onnistunut löytämään noin monta seurustelukumppania?:D Terveisin 29-vuotias ikisinkku
No aika hurjalta kuulostaa, mutta hyvä että olet löytänyt hyvän miehen jonka kanssa olet ollut jo monta vuotta yhdessä. Toivottavasti tuntuu siltä että sekoilut on sekoiltu eikä tule tarvetta palata menneeseen.
Sanot ettei avioliitolla ole sinulle paljoa merkitystä, mutta sittenhän sinulla ei olisi ollut mitään syytä mennä kolmesti naimisiin?
Lähinnä ihmettelen, miten ihmeessä nykyinen miehesi on sinut edes huolinut.
Seurustelusuhteita saa olla takana, mutta sinun kihlautumis- ja naimisiinmenomääräsi on sekä naurettava että pelottava.
Kunnon ADHD/ asperger!
Olisin itse samassa tilanteessa jos ei olis sattunut kärsivällisiä kumppaneita :)
Kyllähän se menee niin, että ei ketään naimisiin pakoteta (ainakaan Suomessa) eli kyllä itsekin olet sitä halunnut tavalla tai toisella. Näyttämisenhalua ja kyvyttömyyttä sitoutua. Todennäköisesti myös muita vakavia ongelmia. Suosittelen hankkimaan apua.