Saagim ei aio pyytää anteeksi Veitolalta
Kommentit (12)
Saagim joka on vastenmielinen ihminen, oli kuitenkin oikeassa todetessaan Veitolan olevan ruma.
Kukapa voisi pakottaakaan häntä siihen?
Miksi pyytäisi anteeksi, tottahan puhui! Veitolaa puolustelevat saavat hävetä, tietävät puhuvansa paskaa poliittisen korrektiuden nimissä. Hyvä Anu!!!
Vierailija kirjoitti:
No miksi sen pitäisi? Veitolakin tylytti Anu Saagimia Yökylä-ohjelmassa ja Veitolan aikaisemmassa show'ssa oli aina vieraina yleisiä sylkykuppeja kuten Tukiainen. Sitä saa mitä tilaa, deal with it.
Nimenomaan. Hänen koko uransa perustuu toisille veetuiluun, joten kyllä pitäisi itsekin kestää kommentteja.
ei anu taida kuulua vasemmistoon siksi tekee muutakin kuin pyytelee anteeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sen pitäisi? Veitolakin tylytti Anu Saagimia Yökylä-ohjelmassa ja Veitolan aikaisemmassa show'ssa oli aina vieraina yleisiä sylkykuppeja kuten Tukiainen. Sitä saa mitä tilaa, deal with it.
Nimenomaan. Hänen koko uransa perustuu toisille veetuiluun, joten kyllä pitäisi itsekin kestää kommentteja.
Veitola ei tietääkseni ole koskaan veetuillut kenenkään ulkonäöstä saatikka rumaksi haukkunut. Siinä on kuitenkin minusta ero. Ulkonäön haukkuminen on vaan huonoista jutuista huonoin.
Vaikken Saagimista suuremmin pidä, olen sitä mieltä ettei hänen tarvitse pyytää anteeksi. Maria Veitola on mielestäni todella ruma, yksi rumimmista suomalaisista naisista mitä olen nähnyt.
No ei kyllä ole Maria Veitola ruma. Jos ei ole missityyppinen, mutta on ainakin persoonallisen näköinen. Mikä kukaan on toista haukkumaan rumaksi. Haistakaa.
nojoo kirjoitti:
Vaikken Saagimista suuremmin pidä, olen sitä mieltä ettei hänen tarvitse pyytää anteeksi. Maria Veitola on mielestäni todella ruma, yksi rumimmista suomalaisista naisista mitä olen nähnyt.
Niin meinaatko, että rumalle ihmiselle voi sanoa päin naamaa, että olet ruma? Että sellainen on asiallista käytöstä? (enkä ota nyt kantaa Veitolan ulkonäköön)
Näille slaavinaisille on ulkonäkö pakkomielle, koska heillä on niin huonosti muut asiat.
Ikävää, että kuitenkin ihan OK asemassa oleva saagim ei ole hänkään pystynyt tervettä itsetuntoa hommaamaan.