Islantilaisessa kissakamerassa neljä pentua nukkuu parhaillaan kerrossängyissään <3
Pennut on kiivenneet yläpedeille, nukkuvat kaksi pentua yhdessä pedissä. Aww, en kestä <3
Kommentit (1316)
No nyt on kova vauhti päällä uusilla kisuilla
Ihanan villit uudet pennut! kolme mustaa, yksi harmaa ja keltainen.
Uusi paikka, ja entisten kissojen hajua joka puolella. Kissat pyörivät kaikkialla, ja tartuttavat samalla omaa hajuaan paikkoihin.
Minusta nää näyttävät isommilta kuin edelliset olivat taloon tullessaan.
kuinka monta kisua mahtuukaa yhteen petiin? :-D
Minulla on vahva tunne, että tulemme näkemään rallitassuja vauhdissa. :D
Yksi ehti jo jäädä pallotuolin alle, kun tuoli keikahti. Kaverit tuli töpöttämään tuolin reunoja, leikkien. Sisälläolija kun pääsi tuolin alta pois, jatkoi kaveri tuolin töpöttämistä, kuin sisällä olisi vielä joku.:) Ensimerkkejä kisujen viihtymisestä tuolla on pieni leikki, vapaa uteliaisuus, ruokakipollakin käyty ja sikeitä vedetty. Tästä tulee taas ihanaa.
Ei liity suoraan noihin pallotuoleihin, mutta ikävimmillään pallomainen nukkumapaikka saattaa kaatua niin, ettei kissa pääse alta pois ja happi loppuu. :(
Onko alapetillä nyt kolme vai neljä kissaa?
Ehtisikö joku taustoittamaan mikä tämän poppoon tarina on? En haluaisi olla ilonpilaaja, mutta olen miettinyt että tarvitsisivatkohan tuon ikäiset vielä jonkin verran emoaan...
Ehdottomasti ihania nämäkin on!
Aina sitä emoa ei ole . Pennut voi löytyä hylättynä tai emo voinut kuolla.
Pelottaa tuo kiikku tuolla pihalla jos jää häntä tai tassu alle ja toiset keinuu päälle .
Kyllä ne aina tyhmän ihmisen katselun voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei liity suoraan noihin pallotuoleihin, mutta ikävimmillään pallomainen nukkumapaikka saattaa kaatua niin, ettei kissa pääse alta pois ja happi loppuu. :(
Ei ole hätää ollenkaan Kattarshiansin kisulandiassa, pallotuoliin näkyi jäävän pieni rako yhdelle reunalle, josta kisu helposti pukkasikin itsensä ulos. Selvästi kisudesign-huonekaluja.
Vierailija kirjoitti:
Ehtisikö joku taustoittamaan mikä tämän poppoon tarina on? En haluaisi olla ilonpilaaja, mutta olen miettinyt että tarvitsisivatkohan tuon ikäiset vielä jonkin verran emoaan...
Emo on löytökissa, joka kaikkien riemuksi pyöräytti 5 pentua! Ne oli jossakin sijoituskodissa, jos oikein ymmärsin mutta emo alkoi pentujen vieroittamisen aika varhaisessa vaiheessa.
Tarkempi selostus on kissatalon fb-sivuilla ja nyt englanniksi.
Mustat pennut on Hekla ja Katla, harmaa Vigdis, musta-valkoinen Bubbi ja keltainen Por (?), vai mikä tuo islannin outo kirjain sitten onkaan.
Yhdessä kasassa nukutaan...jotenkin niin liikuttavaa!🐱
Kiitos ap:lle tästä aloituksesta! Olen siitä asti seuraillut välillä ja kokonaankin kisujen elämää. Talo on kyllä huippupaikka näille pentueille. Näyttäisi, että kisut ovat varsin tyytyväisiä ja tuntevat olevansa turvassa. On sopivasti huonekaluja, spurttitilaa, kiipeilypuuta ja leikkikaluja. Kisut saavat itse opetella hahmottamaan hyppyetäisyydet ym., sopivalla korkeudella on yläkerran tasokin. Hiekkalaatikot pidetään siivottuina ja ruokaa on, täydellistä. Lisäksi sisaruksista on seuraa ja turvaa.
Liika hyysääminen ei auta kissan kehitystä. Ovathan he siirtymässä ihmisasutuksiin, joissa löytyy korkeampia hyppypaikkoja ym. (kivasti siirtyviä tavaroita hyllyjen päältä), viherkasveja (namnam), verhoja (vau, näitä pitkin pääsee melkein katonrajaan), sähköjohtoja (narskuu kivasti hampaissa, onko tämä häntä?), pissasin sohvalle (pöllä karvaton, kun itse vetää aina vessan eikä ymmärrä toista, sohvakin haisi jo valmiiksi, haista vaikka toista päätyä), näen jotain liikkuvaa kerrankin, nilkkasi (minulla on tylsää, sinulla ei, olen aina yksin), tulen viereesi ja nukun kanssani (tykkään sinusta ja luotan sinuun, on turvallinen, hyvä olo) jne.
Tämä on sanoinkuvaamattoman loistavaa seurata kisujen elämää, kuin tuntisi heidät lähellä. Monelle kissan ottoa harkitsevalla liveseuranta on myös varmasti huippu. Täälläkin on kyselty, mitä leikkikaluja kissa tarvitsee ja miksi kissa tekee mitäkin. Vanhemmiten kissa rauhoittuu ja laiskistuu (kuten ihminenkn), persoona vahvistuu (ei vättämättä ihmisellä).:D Let's enjoy kisuista.
Onko tuo Tikru rappujen päässä? Ylihuomiseen mennessä joku kolmiokorvista siirtänee tikrun paikkaa, sisustussuunnittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emo on löytökissa, joka kaikkien riemuksi pyöräytti 5 pentua! Ne oli jossakin sijoituskodissa, jos oikein ymmärsin mutta emo alkoi pentujen vieroittamisen aika varhaisessa vaiheessa.
Tarkempi selostus on kissatalon fb-sivuilla ja nyt englanniksi.
Mustat pennut on Hekla ja Katla, harmaa Vigdis, musta-valkoinen Bubbi ja keltainen Por (?), vai mikä tuo islannin outo kirjain sitten onkaan.
Thor
Nyt näyttää jo olevan uudet kisut talossa. Aamulla oli vielä entiset.