Tapailemani mies hämmentyi totaalisesti, kun sai kuulla että yhteisen tuttumme mies ei jättänyt vaimoaan tämän jouduttua pyörätuoliin
Ja nyt olen alkanut miettiä, onko tässä tapailussa järkeä jos hänen asenteensa on tuollainen, että heti ensimmäisen ongelman ilmetessä ollaan jättämässä.
Oli pitkään suu auki ja änkytti "No en mä ainakaan jaksaisi sellaista passaamista kun se toinen on ihan jalattomana siinä" ja "Mä en ainakaan katsoisi päivääkään jos mun muijalta menis jalat alta"
Kommentit (35)
Tiedän tuollaisen onnettoman tapauksen. Ei oo läheinen tuttu, mutta tiedän.
Tämän vuoksi järkevät miehet eivät kerro todellisia mielipiteitään naisille.
Mun poikaystäväni kertoi aikoinaan jostain sukulaisestaan, joka hylkäsi vaimonsa, kun tämä ei pystynyt saamaan lapsia. Poikkikseni piti tätä itsestään selvänä.
Aloin tuntea itseni epävarmaksi ja tuo oli yksi tärkeä syy, miksi suhteemme loppui.
Siis pystyun kyllä saamaan lapsia, mutta mistäs sitä parikymppisenä tuollaista varmaksi tietää.
No, sun täytyy nyt harkita. Ehkä ei kannata vakaa suhdetta aloittaa ihmisen kanssa, joka heti kättelyssä on aivan varma, että jättäisi jos toiselle sattuisi jotakin tuollaista ikävää. Epäröivä suhtautuminen olisi parempi mutta selkeä mielipide jättämisen puolesta ei jätä sijaa mahdolliselle henkiselle kasvulle.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt olen alkanut miettiä, onko tässä tapailussa järkeä jos hänen asenteensa on tuollainen, että heti ensimmäisen ongelman ilmetessä ollaan jättämässä.
Oli pitkään suu auki ja änkytti "No en mä ainakaan jaksaisi sellaista passaamista kun se toinen on ihan jalattomana siinä" ja "Mä en ainakaan katsoisi päivääkään jos mun muijalta menis jalat alta"
No, rehellisyydestä tietysti pisteet, mutta siihen se sitten jääkin. Itse olisin ehkä kysynyt jotain suuntaan, "toivotko/oletatko itse vaimosi lähtevän, jos sinulta menisi jalat alta?"
Mäkin tiedän yhden miehen joka hylkäsi avovaimon kun lapsia ei kuulunut. Avovaimo perus "lähihoitaja" ja mies "lääkäri", niin vika ei tietenkään voinu olla miehessä. Kuinkas ollakaan, nainen löysi uuden suhteen ja raskautui vallan vauhdikkaasti. Heh heh...
Toisenkin tiedän missä vanha, tosin miestään selvästi nuorempi, nainen sairastui Parkinsoniin ja avioliitto kosahti siihen. Mies märisi pitkin kyliä miten ei kyllä käynyt yhtään niin miten piti kun vaimosta ei tullutkaan hänelle vanhuuden hoitajaa. Ihmetteli vielä, kun ei myötätuntoa hänelle tippunut.
Onneksi jannu paljasti karvansa nopeasti, niin sinulta ei ole tuhraantunut enemmän aikaa hänen kanssaan. Ei tuollaisen kanssa voi ajatellakaan vakavaa, mahdollisesti loppuelämän suhdetta. Todellisessa elämässä kun sattuu aina jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi järkevät miehet eivät kerro todellisia mielipiteitään naisille.
Luulet siis, että kusipäisyys ei paista sinusta läpi?
Moni mies käsittääkseni eroaa kun vaimo sairastuu. Mutta kuka ajattelee niin etukäteen tekevänsä, jos tapahtuisi niin? Kuka sanoo sen ääneen? Kuka sanoo sen ääneen ällistellen? Kuka sanoo sen ällistellen tapaamalleen naisellee? Joku äärimmäisen juntti varmaan. Toisaalta onko sillä väliä mitä ajattelee tai sanoo vaan sillä mitä oikeasti tekee..
Tämä on se syy minkä takia ei kannata valita puolisoa ulkonäön perusteella. Tutustukaa anonyymisti netissä ja jos henkisellä tasolla juttu toimii niin tavatkaa irlissä. Tämmönen "yli 180cm" tai "isompi kuin C kuppi" perusteella tulee juuri tälläisiä pinnallisia tyhmiä ihmisiä joissa on vaan ulkokuori ja sisältä onttoja.
Yleensä kauniit ihmiset saa kaiken helpolla joten ei niiden koskaan tarvitse tehdä töitä saamansa eteen. Isotissinen nainen saa aina töissä mies pomojen huomion ja hyvän näköinen pitkä mies saa nais pomon huomion. Ihmiset on pinnallisia.
Itse teen töitä sen eteen että saan puolison joka nappaa tunne tasolla sillä kun olette yhdessä vuosia niin se pelkkä kuori ei enää riitä kun ihmisen mätä sisus eli persoona tulee esiin. Sillä kukaan ei voi loputtomiin esittää.
Niin naiset. Kun olen yrittänyt monta kertaa selittää että miehille te merkitsette vain seksiä. Miehet pettävät enemmän, he ovat vähemmän empaattisia ja perhekeskeisiä, sille on syynsä miksi te vaihdatte nimenne eikä toisinpäin. Miehet eivät ole kuin naiset. Te olette tunteellisia palvelijoita, miehet pitävät teistä niin kauan kun kotitalous pyörii ja toosa aukeaa.
Miltä tuntuu kun vaimot hoitavat sairaita miehiään mutta miehet eivät välitä teistä tuon vertaa? Katsokaa maailmaa, naiset. Miehet raiskaavat, hakkaavat, pitävät teitä esineinä. Mitä oikein odotitte? Rakkauttako? Sitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Mun poikaystäväni kertoi aikoinaan jostain sukulaisestaan, joka hylkäsi vaimonsa, kun tämä ei pystynyt saamaan lapsia. Poikkikseni piti tätä itsestään selvänä.
Jos miehelle lapset ovat tärkeä asia elämässään ja nainen ei niitä pysty saamaan, niin mitä järkeä sellaisessa suhteessa on?
Puhu vaan omasta puolestasi. Kyllä on myös ihmisiä, jotka ihan oikeasti haluavat löytää kumppanin jolla on samat arvot kuin itsellä, eivätkä ehdoin tahdoin änkeä valehtelemalla suhteeseen jonkun täysin epäsopivan ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Ja täydestä menee.
Miksi ei menisi?
Sairastuin syöpään ja todella monen sairastuneen naisen mies hylkäsi heidät.
Naiset yleensä hoitavat sairaat miehensä.
JSSAP, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehelle lapset ovat tärkeä asia elämässään ja nainen ei niitä pysty saamaan, niin mitä järkeä sellaisessa suhteessa on?
Jos hedelmättömyys on deal breaker, niin siitä olisi syytä ilmoittaa ennen avioliittoa ja mahdollisesti käydä etukäteen tutkimuksissa.
Erittäin perusteltu syy etsiä parempi mies.