Millä viikoilla raskausmahanne alkoi näkymään?
Onko tämä yksilöllistä? Vaikuttaako tähän esimerkiksi onko urheilullinen? (tulee mieleen se fitnesskisailija, jonka masu ponnahti vasta 25rv esiin tiukkojen absien takia). Voiko kohdun sijainti olla jotenkin erilainen toisilla? Asiallisia vastauksia kiitos! :)
Kommentit (25)
Olin jo 7 kuukaudella, kun vatsani alkoi näkyä. Minulla on aina ollut vahvat vatsalihakset ja mahaa hyvin vähän. Kilot kertyvät aina reisiin ja peffaan.
Vierailija kirjoitti:
Olin jo 7 kuukaudella, kun vatsani alkoi näkyä. Minulla on aina ollut vahvat vatsalihakset ja mahaa hyvin vähän. Kilot kertyvät aina reisiin ja peffaan.
Ohoh! Pitääpä alkaa treenaamaan vatsalihaksia, jos silloin ei tarvitsisi vielä niin aikaisin kertoa ihmisille raskaudesta ;) ap
Voi ei. Ehkä vähän lannistuin. Minulla on 9. viikko ensimmäisessä raskaudessa meneillään, ja maha on jo valtava. Minulla on aina kertynyt kaikki ylimääräinen vatsaan, muutoin olen suht hoikka (172/61). Nyt maha on iso jatkuvasta syömisestä, turvotuksesta ja raskaudesta. Kunnon pakki. Miten tätä nyt peittelee vielä kuukauden...
Oon aika pitkä ja toisessa raskaudessa maha tuli esiin viikkojen 24 tienoilla, joskin silloinkin vielä pystyi peittelemään ihan hyvin. Ensimmäisessä raskaudessa meni vielä pidemmälle, että maha näkyi.
http://aijaa.com/3SrNSy
Kas noin..