Olen 26v ja asun vielä vanhempien luona
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vain halua muuttaa pois, koska tulisi muuten kova ikävä.. :D Tosi surullinen fiilis tulee kun miettii että joutuisi muuttamaan yksin asumaan. Ollaan sovittu, että 32v asti saan olla kotosalla.. :)
T. Ap
Mitä puolisoehdokkaat on mieltä? Onko niitä ollut ylipäätään? :D
Oon minä seurustellut jo 3 vuotta erään miehen kanssa.. :) Olen välillä hänen luonaan, mutta yöt vietän kotona kovan ikävän takia. Miesystäni tulee käymään välillä yökylässä.. :) Hänellä ikää 31v ja hänelle ok tämä tilanteemme.
Nyt on pakko olla trolli😂😂😂 Seurusteleva 26v joka ei voi olla yötä poissa kotoa kun tulee äitiliiniä ja isukkia ikävä... Ootko ihan terve, ei kehityshäiriöitä tms jotka aiheuttaisi tuon riippuvuuden vanhemmista?
Miten ajattelit selviytyä kun täytät 32v ja vanhemmat näyttää sinulle ovea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vain halua muuttaa pois, koska tulisi muuten kova ikävä.. :D Tosi surullinen fiilis tulee kun miettii että joutuisi muuttamaan yksin asumaan. Ollaan sovittu, että 32v asti saan olla kotosalla.. :)
T. Ap
Oon minä seurustellut jo 3 vuotta erään miehen kanssa.. :) Olen välillä hänen luonaan, mutta yöt vietän kotona kovan ikävän takia. Miesystäni tulee käymään välillä yökylässä.. :) Hänellä ikää 31v ja hänelle ok tämä tilanteemme.
Olet siis tapaillut kolme vuotta miestä. Teidän juttu ei vaikuta kauhean vakavalta, vai onko teillä tulevaisuuden suunnitelmia pitemmälle, kuin ensi viikkoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Olet siis tapaillut kolme vuotta miestä. Teidän juttu ei vaikuta kauhean vakavalta, vai onko teillä tulevaisuuden suunnitelmia pitemmälle, kuin ensi viikkoon?
Ei oo muutakuin se, että annan miehelleni pinpsaa kun hän sitä haluaa.. Joo, kuulostaa hullulta, mutta muuta miestä en saa. Olen hänen paineiden purku astia
Itse asuin oloauhteiden pakosta kotona 25- vuotiaaksi ja kyllä se omaan sosiaaliseen elämään vaikutti paljon.
Pelotti nähdä tuttuja, kun en kehdannut kertoa, että asun edelleen kotona. Samoin jos tapaili miehiä niin piti valehdella, että on kaverin luona yötä, kun ei kehdannut kertoa vanhemmille satunnaisista miehistä.
Samoin ystäviäkään ei kehdannut kutsua kotiin, kun vanhemmat olivat melkein aina paikalla.
Nyt kun olen asunut muutamia vuosia jo yksin niin osaan todella arvostaa vapautta ja itsenäisyyttä.
Onhan se tottakai hienoa, että saa säästetyyä rahaa ym. Mutta kannatta miettiä onko se raha todella omaa itaenäistymistä ja vapautta tärkeämpää? Miten esim. kuvittelit sitten kolmekymppisenä pärjääväsi yksin tai miehen kanssa? Silloin sinulla voi olla taas pelko ikääntyvistä vanhemmistasi.
Itselläni mikään säästetty rahasumma ja kenties pienempi asuntolaina tulevaisuudessa ei ole sen arvoista, etten saa elää omannäköistä elämääni itsenäisesti.
Suoaittelen oikeasti itsenäistymään. Kyllä niihin vanhempiin voi silti olla säännöllisesti yhteydessä.
Ihmiset ovat erilaisia ja hyvä niin. Minä en aio pakottaa lapsiani pois, jos haluavat asua kolmikymppisiksi kotona. Tottakai mietityttää, olenko kasvattanut lapsistani sitten liian avuttomia tai epäitsenäisiä, jos näin käy, mutta sen aika on sitten joskus.
Itse muutin 19-vuotiaana pois, menin naimisiin ja 24-vuotiaana olin jo kolmen lapsen äiti.
Ei ole normaalia. Pitäisikö sinun puhua jollekin ammattiauttajalle? Kuulostaa tosi vakavalta läheisriippuvaisuudelta.
Itse muutin 19v kotoa pois enkä enää haluaisi asua vanhempieni huushollissa edes väliaikaisesti. Kurkkua kuristaa pelkkä ajatuskin.