Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 26v ja asun vielä vanhempien luona

Vierailija
22.02.2017 |

Kysymyksiä? :)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, itse asuin 28v asti vanhempien luona.

Onko vanhemmat vielä vihjailleet mitään muutosta?

Vierailija
2/27 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Oot jo aika vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
4/27 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain halua muuttaa pois, koska tulisi muuten kova ikävä.. :D Tosi surullinen fiilis tulee kun miettii että joutuisi muuttamaan yksin asumaan. Ollaan sovittu, että 32v asti saan olla kotosalla.. :)

T. Ap

Vierailija
5/27 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vain halua muuttaa pois, koska tulisi muuten kova ikävä.. :D Tosi surullinen fiilis tulee kun miettii että joutuisi muuttamaan yksin asumaan. Ollaan sovittu, että 32v asti saan olla kotosalla.. :)

T. Ap

Kyllä se ikävä loppuu nopeasti, eka viikko voi tehdä tiukkaa mutta sitten helpottuu.

Poika tai tyttöystävääkin ajatellen olisi ihan hyvä asua yksin.

Vierailija
6/27 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutin pois kotoa 26v. Tapasin exän silloin ja muutimme yhtään.

Yks kaveri on 33v. ja asuu vieläkin vanhempien kanssa. Käy töissä ja säästää

rahaa omaan asuntoon.

Vierailija
7/27 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikoinaan muutin pois 37v :) toki linnataustaa oli ja luottotiedot menny jne.

Vierailija
8/27 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkeväähän tuo on jos ratkaisu on kaikille ok. Parhainta olisi jos käyt töissä ja säästät omaan asuntoon + tietty maksat osan juoksevista kuluista. Miksi muuten juuri 32v on se raja? 

Vierailija
9/27 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksatko ruokarahat ja vuokraa vanhemmille?

Vierailija
10/27 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkeväähän tuo on jos ratkaisu on kaikille ok. Parhainta olisi jos käyt töissä ja säästät omaan asuntoon + tietty maksat osan juoksevista kuluista. Miksi muuten juuri 32v on se raja? 

Siis joo, tottakai maksan omat ruoat jne ja käyn kyllä töissä! 6 vuodessa mulla on rahat omaan asuntoon autoon ja muihin hankkeisiin.

Vierailija
11/27 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok jos olet pieni-/keskituloinen, opiskelet ja säästät omaa asuntoa varten päästäksesi muuttaman kotoa. Pieni-/keskituloisella ei paljon muita mahdollisuuksia samanaikaisesti elää ja maksaa omaa asuntoa sekä päästä pois tukiloukusta kuin vanhempien luona asuminen, alivuokralaisasuminen tai toisen puolen kustannuksista maksavan kumppanin löytäminen. Jos et ole mitään noista ja asut kotona vain siksi että saat olla vanhempiesi lähellä niin sitten asiassa on jotain pielessä.

Vierailija
12/27 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muutin pois kotoa 26v. Tapasin exän silloin ja muutimme yhtään.

Yks kaveri on 33v. ja asuu vieläkin vanhempien kanssa. Käy töissä ja säästää

rahaa omaan asuntoon.

Yhteen eikä yhtään. :D

Vierailija
13/27 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Tuu mun luokse, niin ei tarvii olla yksin.

Vierailija
14/27 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta. Oot varmaan ainut lapsi?

Vierailija
15/27 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Mitä puolisoehdokkaat on mieltä? Onko niitä ollut ylipäätään? :D

Vierailija
16/27 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Oon minä seurustellut jo 3 vuotta erään miehen kanssa.. :) Olen välillä hänen luonaan, mutta yöt vietän kotona kovan ikävän takia. Miesystäni tulee käymään välillä yökylässä.. :) Hänellä ikää 31v ja hänelle ok tämä tilanteemme.

Vierailija
17/27 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Oon minä seurustellut jo 3 vuotta erään miehen kanssa.. :) Olen välillä hänen luonaan, mutta yöt vietän kotona kovan ikävän takia. Miesystäni tulee käymään välillä yökylässä.. :) Hänellä ikää 31v ja hänelle ok tämä tilanteemme.

Nyt on pakko olla trolli😂😂😂 Seurusteleva 26v joka ei voi olla yötä poissa kotoa kun tulee äitiliiniä ja isukkia ikävä... Ootko ihan terve, ei kehityshäiriöitä tms jotka aiheuttaisi tuon riippuvuuden vanhemmista?

Vierailija
18/27 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Nyt on pakko olla trolli😂😂😂 Seurusteleva 26v joka ei voi olla yötä poissa kotoa kun tulee äitiliiniä ja isukkia ikävä... Ootko ihan terve, ei kehityshäiriöitä tms jotka aiheuttaisi tuon riippuvuuden vanhemmista?

No mulla tosi pahanlaatuinen OCD tähän asiaan liittyen.. 😔 Anteeksi vain.. ei olisi pitänyt kirjoittaa tänne

Ap

Vierailija
19/27 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutin vanhempien avuksi koska tilanne niin vaati ja tiedän järkestelyn olevan väliaikainen. Välillä vituttaa ja oma rauha, omat tavat hoitaa kotia, omat vieraat, omat ruokatottumukset ym. ovat saaneet joustaa..

Miten oot itsenäistynyt kun koko ajan joku on kädenulottuvilla auttamassa? Oma elämä, nuoruus ja itsenäistyminen ei mun mielestä ole säästetyn rahan arvoinen "uhraus".

Nimim. Pian (takas) omaan kotiin

Vierailija
20/27 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Valitettavasti voin sanoa, et ei tarvitse olla trolli. Itse yritin seurustella vastaavanlaisessa tilanteessa olevan naisen kanssa, mut eihän siitä tullu mitää, kun kokoajan oli kiire päästä vanhempiensa luokse. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän