Koiranmyrkyttäjä Tampereella
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Rikoshan siinä on kyseessä kun tuhotaan toisen ihmisen omaisuutta.
Veikkaisin, että eläinrääkkäys on todennäköisempi nimike tässä tapauksessa.
Mutta pitäisihän lain mukaan koiranpaskatkin kerätä, muttei kovin montaa homma kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä eläinten myrkyttäjiä/ampujia ym. Itselläni on kissoja, mutta sisällä, yksi syy juurikin nämä eläinten vihaajat. ...
En nyt erityisesti vihaa kissoja, mutta kyllä se pikkuisen reipoo, kun raapurin kissa kävi lastenrattaiden vieressä kusella. Ja kun nämä vapaana olevat kissat käyttivät muksujen hiekkalaatikkoa vessanaan.
Uskon kyllä, minuakin kyrsii kun minun naapurini kissat tulevat kuseksimaan tähän pihaan. Ei tuossa pihassa voinut edes lasta laittaa nukkumaan kun kiipesivät vaunuihin. Ja joka paikan ne täällä mylläävät, että ymmärrän kyllä ihmisiä jotka eivät kissoista pidä. Myös tämä on yksi syy miksi minulla on kissat sisällä, en tahdo että ne aiheuttavat tuhoja ympäriinsä ja naapurisotia. Ja monta muuta syytä.
Kannattaa muistaa, että vaikka koiran jätöksiä näkee paljon, niin ne voi olla ihan muutaman ihmisen aiheuttamia, jotka eivät koskaan kerää jätöksiä. Jätökset kyllä säilyvät pitkään, joten ei jonkun puistokadun paskoittamiseen tarvita kovin montaa koiraa.
Tosin mitä katselee ihmisiä, niin kyllähän keräämättömyyttä näkyy kohtalaisen usein. Jossain ojan pohjalla mielestäni aika yhdentekevää, mutta se, että jättää ulosteen keskelle kulkuväylää on jo härskiä ja tuossa tapauksessa kyllä mainitsen taluttajalle.
Oman koiran ohjaan ojaan tai puskaan kun huomaan paskahädän iskeneen. Tosin se menee sinne lepikkoon käskemättäkin paskalle. Ei siis paskanna keskelle tietä. Joten eipäs yleistetä kaikkia koiranomistajia ja koiria tästä paska-asiasta.
Ja kuinka moni sitten kävelee siellä ojassa/puskassa tien sijasta???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun koira syö toisten koirien p*skaa ulkoa, joten olen ajatellut tämän kompensoivan sen etten itse kerää koirani jätöksiä.
Jos sun koira syö paskaa, sen ruokavalio ei ole kunnossa. Etsii ravinteita muualta, koska ei saa tarpeeksi omasta ruuasta.
No syy on sitten eläinlääkärin, tehnyt ylipainoiselle koiralleni dietiin, ja ruoat ostan eläinkaupasta, että ihan halvinta maksalaatikkoa ei joudu syömään.
Vierailija kirjoitti:
Oman koiran ohjaan ojaan tai puskaan kun huomaan paskahädän iskeneen. Tosin se menee sinne lepikkoon käskemättäkin paskalle. Ei siis paskanna keskelle tietä. Joten eipäs yleistetä kaikkia koiranomistajia ja koiria tästä paska-asiasta.
Ja kuinka moni sitten kävelee siellä ojassa/puskassa tien sijasta???
Eihän täällä ole sanottu, että kaikki koiranulkoiluttajat näin tekisivät. Mutta kummasti sitä on yleiset puistot ja jalkakäyvät paskaa täynnä ja varsinkin kevät aurinko tuo mukavasti esiin ne talven aikana jemmatut kasat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun koira syö toisten koirien p*skaa ulkoa, joten olen ajatellut tämän kompensoivan sen etten itse kerää koirani jätöksiä.
Jos sun koira syö paskaa, sen ruokavalio ei ole kunnossa. Etsii ravinteita muualta, koska ei saa tarpeeksi omasta ruuasta.
No syy on sitten eläinlääkärin, tehnyt ylipainoiselle koiralleni dietiin, ja ruoat ostan eläinkaupasta, että ihan halvinta maksalaatikkoa ei joudu syömään.
Ja kenenkäs syy tuo on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirien myrkyttäminen on väärin ja siitä pitäisi rangaista, mutta saisitte koiralliset tekin mennä itseenne ja miettiä mistä se viha kumpuaa...
Viha? Onko oikein purkaa viha viattomiin eläimiin näiden omistajien takia? Tappaa eläin tuskallisesti? Ilmeisesti lapsia vihaava saa myös myrkyttää lapsia näiden sotkujen ja tuhojen takia ja sitähän riittää. Vaikka eihän sitä kukaan näe, lapsi saa olla lapsi...
Apua, koiranomistajat on siis oikeasti just näin tyhmiä. Kerropa mitä nämä lasten sotkut ja tuhot ovat.
Heitellään sillalta jäälohkareita autojen päälle, rääkätään ja tapetaan eläimiä, pahoinpidellään ja ryöstetään ihmisiä, sotketaan kaupassa jne jne, jatkanko listaa? Onhan se koiranpaska ihan hirvittävää näihin verrattuna. Apua, kasvatuksessa epäonnistuneet vanhemmat on siis oikeasti just noin tyhmiä... Btw, mulla ei ole koiraa.
LOL. "Tuli vastaan lapsi joka rääkkäsi eläintä sekä ryösti ja pahoinpiteli mummon!" - toihan on se yleisin lause minkä kuulee kun joku palaa lenkiltä :D oikeesti nyt valot päälle.
Syö pääsi. Minäpä kerron mihin ne kakarat pystyy. Tässä pari kesää sitten Helsingissä, oltiin vesibussissa täydellä yläkannella matkalla Mustikkamaan ja Korkeasaaren yhdistävää siltaa alittamassa, kun varmaan sinun kakarasi parin jonnen kanssa pudotti kannelle ihmisten päälle puolitäyden limsapullon. Onneksi ei osunut kehenkään, koska olisi tullut päivystyskäynti. Valokuvat saatiin pudottajista ja laivayhtiö teki rikosilmoituksen.
Vaarallisempaa tuo on kuin se että vähän joutuu haistamaan kakkaa. Etenkin kun vappuna ihmisulosteita on kaduilla enemmän kuin koirien...
Ja ei, en omista koiraa.
Ps. Ne myrkkysyötit voi tappaa lapsen. Kannattaako ottaa elinkautinen ja lapsen murha kontolleen kun ei ole selkärankaa viestiä koiranomistajalle suoraan.
Pps. Ottakaa Seinäjoesta mallia, täällä on 25 pussitelinettä ympäri kaupunkia ja lähialueita. Lobatkaa kunnanvaltuustolle, nuo telineet täällä on sponsorivaroin rahoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirien myrkyttäminen on väärin ja siitä pitäisi rangaista, mutta saisitte koiralliset tekin mennä itseenne ja miettiä mistä se viha kumpuaa...
Viha? Onko oikein purkaa viha viattomiin eläimiin näiden omistajien takia? Tappaa eläin tuskallisesti? Ilmeisesti lapsia vihaava saa myös myrkyttää lapsia näiden sotkujen ja tuhojen takia ja sitähän riittää. Vaikka eihän sitä kukaan näe, lapsi saa olla lapsi...
Onko sinulla lukuhäiriö? Tuo kommentti alkoi "Koirien myrkyttäminen on väärin...".
Se ei ole oikein, että koiria myrkytetään, mutta kyllähän koiranomistajat ihan itse kaivavat verta nenästään.
Niin, OMISTAJAT, se koira on täysin viaton, vain sadisti ja tuleva sarjamurhaaja kostaa koiralle 😡
Kyllä se oli eilenkin niin mukavaa hakea lapsia tarhasta kun kaupungin puistoalueella aurinko lämmitti koiran paskakasoja ja niin oli hyvät aromit taas. Sit ne kaikki 6 koiraa jotka joka kerta räksyttää kun siitä ohi kävelee about 15-20 kertaa viikossa. En yhtään ihmettele että jotkut haluaa päästä koirista vaikka myrkky nyt onkin väärä tapa. Lemmikkieläinvero 1000e/vuosi ja "vapaat" eläimet piikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaatko nyt jonkun dorkan eläimen kuolemaa lapsen kuolemaan?? Huh huh, te rakkihullut olette sekaisin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla lukuhäiriö? Tuo kommentti alkoi "Koirien myrkyttäminen on väärin...".
Se ei ole oikein, että koiria myrkytetään, mutta kyllähän koiranomistajat ihan itse kaivavat verta nenästään.
Niin, OMISTAJAT, se koira on täysin viaton, vain sadisti ja tuleva sarjamurhaaja kostaa koiralle 😡
Kyllähän ne omistajatkin joutaisi piikille, mutta nykylainsäädännössä siitä on määrätty sen verran kova tuomio, ettei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ravintopuoli on kunnossa, niin toinen vaihtoehto voi olla suolistoloinen. Onko madotettu säännöllisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne omistajatkin joutaisi piikille, mutta nykylainsäädännössä siitä on määrätty sen verran kova tuomio, ettei kannata.
Omistajalle on helppo "kostaa" laillisesti. Mutta teillä sadisteilla on hauskempaa kun viaton eläin kärsii 😡
Niistä jätöksistä (jos tiedätte omistajan) voitte ilmoittaa poliisille. Roskaamista, sakot tulee. Kun tulee riittävän monet, ehkä oppii keräämään ne jätökset.
Jos taas jätösten jättäjä on naapuri, tiivis muovipussi ja jätökset siinä postilaatikkoon. Tiiviissä pussissa niin ette itse saa syytettä. Voitte myös liputtaa niitä jätöksiä (cocktail-sateenvarjoilla, kuten Helsingissä joku teki tässä yksi vuosi). Jos näette itse jätöstilanteen, eikä omistaja kerää, muistuttakaa. Tarvittaessa kännyyn hätänumero ja kerrotte että soitatte poliisin paikalle jos ei kerää. Vähän nolausta. 😏
Huomio tästä kaupungista: koiran kakkoja on joskus seinien vierustoilla ja jalkakäytävän ja ajoradan välissä, mutta ne on pieniä, ja yleensä omistajat on samoja mummoja jotka ei kouluta niitä koiria muutenkaan. Näille huomauttelen joskus, ja silloin kyllä keräävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko maininnut kakan syömisestä eläinlääkärille?
Ellei johdu puutteellisesta ruokavaliosta, niin koiralla voi olla myös haimasairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, koiranomistajat on siis oikeasti just näin tyhmiä. Kerropa mitä nämä lasten sotkut ja tuhot ovat.
Heitellään sillalta jäälohkareita autojen päälle, rääkätään ja tapetaan eläimiä, pahoinpidellään ja ryöstetään ihmisiä, sotketaan kaupassa jne jne, jatkanko listaa? Onhan se koiranpaska ihan hirvittävää näihin verrattuna. Apua, kasvatuksessa epäonnistuneet vanhemmat on siis oikeasti just noin tyhmiä... Btw, mulla ei ole koiraa.
LOL. "Tuli vastaan lapsi joka rääkkäsi eläintä sekä ryösti ja pahoinpiteli mummon!" - toihan on se yleisin lause minkä kuulee kun joku palaa lenkiltä :D oikeesti nyt valot päälle.
Taidat olla vähän yksinkertainen ja toi "naseva" letkautus tossa lopussa noista valoista kohdistuu paremmin suhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaita ihmisiä maailma täynnä. Myös palstalla näemmä.
Ai sekö on sairasta, että asiallisesti kysyy pidättekö koiranomistajat huolen eläimestänne aiheutuvista ympäristöhaitoista? Herätkää jo siihen todellisuuteen, että teidän välinpitämätön asenteenne ruokkii juurikin koiravihaa ja niitä myrkytyksiä. Älä siis roiku täällä palstoilla ja nimittele sairaiksi sellaisia ihmisiä, jotka vain neuvovat sinua katsomaan peiliin ja toimimaan viisaasti.
Voisko niitä koirankakkaroskiksia tai ihan vaan roskiksia laittaa sitten vähän enemmän ja muuallekin kuin Helsingin Kaivopuistoon tai Espoon Westendiin?
En viitsi kantaa kilometritolkulla pskapussia kädessä.
Niinpä niin. "Mutku ei viitsiiiiiiis..." Itse olette koiranne hommanneet ja tiesitte tietysti, että se paskookin, joten kyllä teidän on myös kanneltava niitä paskapussejakin vaikka 10 km. Ihme teinejä. Kaikessa on hyvät ja huonot puolensa, ja te luulette vaan noukkivanne ne parhaat päältä samalla jättäen kaikki ikävät muille kanssaihmisille? Käsittämätöntä.
Voi ristus taas mitä esimerkkejä. Onko nyt hieman mennyt puurot ja vellit sekaisin.