Koiranmyrkyttäjä Tampereella
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Ja ketään ei häiritse tupakantumpit, tölkit, rikotut lasipullot, muovipussit jne tuolla luonnossa yhtään? Paska sentään maantuu muutamassa kuukaudessa. Kyllä ihmiset sotkee eläimiä enemmän luontoa ja ympäristöä, mutta paska on ongelma, mikä on sentään luonnontuote 😂
Kyllä mua ainakin vituttaa saada lasinpala kinttuuni, tai fillarista puhkeaa rengas tai koirani sekä lapseni saavat lasinpalan koipeensa 😠
Paska on sentää helppo puhdistaa 😉
Ne on yleensä samoja jotka syytää roskaa ja jättää paskaa. Tyhmyys ei poistu.
Alapeukuista päätellen. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keräättekö koirienne jätökset?
Kysymyksesi taisi olla kiusallinen.
Jep tais mennä vähän tunteisiin jollekin jonka musti paskansi just jalkakäytävälle ja kukaan ei uskonut selityksiä et "älkää valittako!! Ne maatuu!!", ai asfaltin päältä maatuu :D okei. (Viittaan "vihaan koiria" ketjuun :)
http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000002903031.html
Tässä linkissä poliisi ja eläinlääkärin näkemys asiasta.
Somekohu on usein valtava. Ihmetyttää kuitenkin, ettei eläinlääkäriasemilla näy myrkytettyjä koiria.
Täällä meilläkin päin velloi kuukausitolkulla huhu jopa viidestä kuolleesta koirasta. Satun tuntemaan paikalliselta lääkäriasemalta eläinlääkärin ja yhtäkään koiraa ei ollut tuotu hoitoon tämän takia.
Muutenkaan en koskaan saanut selvää, mitkä koirat olisivat kuolleet. Rodut vaihtelivat chichusta setteriin ja huhut muuntuivat joka välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kukaan tolla samalla logiikalla miettinyt miesten myrkyttämistä? Ne kun kanssa kusee rakennusten seinät, pysäkit, portit sun muut haiseviksi lätäköiksi. Pilaavat ympäristön kun eivät pysty mukamas pidättämään vessaan asti. Ehkä jonnekin miesvaltaisille aloille vois viedä myrkkytuliaisia.
Tai baareihin. Kamalia ympäristön pilaajia nuo humalaisten haisevat oksennuslätäköt kaduilla. Kai joku voi alkaa samalla logiikalla myrkyttää baarissa kävijöitäkin, niin saisivat opetuksen.
Olikos se järkevä ja perusteltu reaktio sit kuitenkaan? Hmm...
Mikä teitä vaivaa? Toiset yrittää kertoa miten voisitte ehkäistä noita sekopäitä aktivoitumasta niin ei. Te vaan edelleen haluatte jatkaa sen paskan levittämistä, koska koira on viaton, ja ehdottelette jos joku myrkyttäs kaikki muutkin ääliöt.
Ei se myrkyttäjä millään jalolla asialla ole. Eläinten kiduttamisesta ja tappamisesta ne sarjamurhaajatkin aloittavat. Ja ihan omien kicksien takia. Tuo on vain tekosyy, millä oikeuttaa sairasta käytöstä.
Ja edelleenkin kerään ne koirankakat pois.
Vierailija kirjoitti:
Mun koira syö toisten koirien p*skaa ulkoa, joten olen ajatellut tämän kompensoivan sen etten itse kerää koirani jätöksiä.
Jos sun koira syö paskaa, sen ruokavalio ei ole kunnossa. Etsii ravinteita muualta, koska ei saa tarpeeksi omasta ruuasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirien myrkyttäminen on väärin ja siitä pitäisi rangaista, mutta saisitte koiralliset tekin mennä itseenne ja miettiä mistä se viha kumpuaa...
Viha? Onko oikein purkaa viha viattomiin eläimiin näiden omistajien takia? Tappaa eläin tuskallisesti? Ilmeisesti lapsia vihaava saa myös myrkyttää lapsia näiden sotkujen ja tuhojen takia ja sitähän riittää. Vaikka eihän sitä kukaan näe, lapsi saa olla lapsi...
Apua, koiranomistajat on siis oikeasti just näin tyhmiä. Kerropa mitä nämä lasten sotkut ja tuhot ovat.
Heitellään sillalta jäälohkareita autojen päälle, rääkätään ja tapetaan eläimiä, pahoinpidellään ja ryöstetään ihmisiä, sotketaan kaupassa jne jne, jatkanko listaa? Onhan se koiranpaska ihan hirvittävää näihin verrattuna. Apua, kasvatuksessa epäonnistuneet vanhemmat on siis oikeasti just noin tyhmiä... Btw, mulla ei ole koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Ja ketään ei häiritse tupakantumpit, tölkit, rikotut lasipullot, muovipussit jne tuolla luonnossa yhtään? Paska sentään maantuu muutamassa kuukaudessa. Kyllä ihmiset sotkee eläimiä enemmän luontoa ja ympäristöä, mutta paska on ongelma, mikä on sentään luonnontuote 😂
Kyllä mua ainakin vituttaa saada lasinpala kinttuuni, tai fillarista puhkeaa rengas tai koirani sekä lapseni saavat lasinpalan koipeensa 😠
Jes, juuri tällaiset kommentit aiheuttavat lisää koira(nomistaja)vihaa :)
Vastaus: ei häiritse nuo mainitsemasi muut roskat. Ne eivät haise.
Nämä myrkkytarinat ovat nykyajan kummitusjuttuja. Ei ole ihmisen mieli muuttunut vuosisatojen aikana.
Te, jotka näihin uskotte, niin linkatkaa tänne yksikin todennettu tapaus viime vuosilta. Olen lukenut varmaan sadasta tapauksesta, joten luulisi yhden löytyvän eläinlääkärilausuntoineen ja rikostutkintoineen.
Tässähän taas on ainoastaan Kavelon sana. Edes eläinlääkärin sanaa ei ole myrkystä. Ja vaikka olisikin, miksi lähtöoletus on että luonnossa oleva myrkky olisi sinne tahallaan jätettyä koiria varten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirien myrkyttäminen on väärin ja siitä pitäisi rangaista, mutta saisitte koiralliset tekin mennä itseenne ja miettiä mistä se viha kumpuaa...
Viha? Onko oikein purkaa viha viattomiin eläimiin näiden omistajien takia? Tappaa eläin tuskallisesti? Ilmeisesti lapsia vihaava saa myös myrkyttää lapsia näiden sotkujen ja tuhojen takia ja sitähän riittää. Vaikka eihän sitä kukaan näe, lapsi saa olla lapsi...
Apua, koiranomistajat on siis oikeasti just näin tyhmiä. Kerropa mitä nämä lasten sotkut ja tuhot ovat.
Heitellään sillalta jäälohkareita autojen päälle, rääkätään ja tapetaan eläimiä, pahoinpidellään ja ryöstetään ihmisiä, sotketaan kaupassa jne jne, jatkanko listaa? Onhan se koiranpaska ihan hirvittävää näihin verrattuna. Apua, kasvatuksessa epäonnistuneet vanhemmat on siis oikeasti just noin tyhmiä... Btw, mulla ei ole koiraa.
LOL. "Tuli vastaan lapsi joka rääkkäsi eläintä sekä ryösti ja pahoinpiteli mummon!" - toihan on se yleisin lause minkä kuulee kun joku palaa lenkiltä :D oikeesti nyt valot päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wtf? Olisiko nuo kuvailemasi ilmiöt kuitenkin *pikkusen* marginaalisempia kuin se, että 100m ulkoilulla tulee vastaan 20 koiranpaskakasaa.
En ymmärrä näitä eläinten myrkyttäjiä/ampujia ym. Itselläni on kissoja, mutta sisällä, yksi syy juurikin nämä eläinten vihaajat. En minäkään nyt mitenkään erityisesti pidä koirista, mutta en minä nyt silti sentään ala tappamaan, poikkeustilanteet tietysti erikseen, jos koira käy päälle ja pitää puolustautua. Kyllä pitää jotakin olla päässä vialla jos huvikseen tappaa eläimiä tai ihan vaan siksi, ettei pidä niistä. Mitäs jos joku ei pidä hänestä, saako hänet silloin myrkyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keräättekö koirienne jätökset?
Kerään. Miten liittyy asiaan?
Se liittyy siihen, että toisilla loppuu huumori niiden paskaläjien kanssa.
Olen siis vahvasti sitä mieltä, että koirien myrkyttäminen on aivan idioottimaista hommaa. Mutta toisaalta ei ole ihme, että jollain napsahtaa, kun katselee sitä paskan määrää mitä ulkoiluväylillä on.
Lähellämme on ulkoilureitti, joka kulkee isojen lähkölinjojen alta. Polun molemmin puolin on kilometritolkulla joutomaata, mutta silti osa koiranomistajista paskattaa koiransa siihen polulle. Ei vain voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla lukuhäiriö? Tuo kommentti alkoi "Koirien myrkyttäminen on väärin...".
Se ei ole oikein, että koiria myrkytetään, mutta kyllähän koiranomistajat ihan itse kaivavat verta nenästään.
Vierailija kirjoitti:
Eli koska muutkin sotkevat, niin minäkin saan.
Jos verrataan sitä koiranpaskan ja roskien määrää, niin sitä paskaa on paljon enemmän. Ja jos astun vaikka muovipussin päälle, niin se ei tartu kenkään. Hienoa huomata, kun muksu on lähipuistossa astunut koiranpaskaan ja sitten on eteisen matto täynnä sitä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän itseäni melko sallivana kasvattajana, mutta koskaan ei ole minun lapseni paskoneet lenkkipolun varteen. EI KOSKAAN!
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä eläinten myrkyttäjiä/ampujia ym. Itselläni on kissoja, mutta sisällä, yksi syy juurikin nämä eläinten vihaajat. ...
En nyt erityisesti vihaa kissoja, mutta kyllä se pikkuisen reipoo, kun raapurin kissa kävi lastenrattaiden vieressä kusella. Ja kun nämä vapaana olevat kissat käyttivät muksujen hiekkalaatikkoa vessanaan.
Juntit paskattaa koiransa kävelyteille, lähtevät sitten lähipubiin kuuntelemaan Ukkometsoa ja juomaan Lapin Kultaa. Sitten ajetaan diesel-autolla kotiin.
Tervetuloa Tampereelle.