Olen 167cm/54kg/70DD/tiimalasi
Kommentit (24)
Taidat olla ruskean talon pystyyn nostettu hylje?
Niin on moni muukin. Oletko kasvoiltasi kaunis ja kivaluonteinenkin?
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuuma?
Totta kai :)
Mä olen kakkosnelonen ja 3 tuumanen! :)))))
Jaa, mulla on aika tarkkaan samat mitat (169/52, rinnanymp. 99, vyötärö 66 lantio 99).
Jos et laita kuvaa, olen varma, että olet ruma kuin lumikola.
159 cm peruna ja vientiä riittää vaikka olen naimisissa jo hyvin nuorena (;
Mä olen saman pituinen ja painan 20 kiloa enemmän. Vartalo omppu.
Vierailija kirjoitti:
Butterface arvatenkin ?
Symmetriset kasvot.
Hyvä ulkonäkö ei silti takaa onnea. Parisuhteessa merkkaavat monet muut asiat kuin vain se, miltä näyttää. Vähän niin kuin täytekakku - onko se hyvää, jos vain kaunis kuorrute on hyvää? Ei.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mä olen saman pituinen ja painan 20 kiloa enemmän. Vartalo omppu.
Mulla sama mut enemmänkin semmonen hylje :D
Haluaisin muistuttaa ulkonäön merkityksestä. Kyllä, miehet ihastuvat helpommin. Kyllä, he haluavat harrastaa seksiä kanssasi, jos näytät hyvältä tai mukiinmenevältä. Mutta rakastuuko kukaan pelkkään ulkonäköön? Jos rakastuu, sellainen kannattaa kiertää kaukaa.
Hyvännäköisiin ehkä ihastutaan helpommin, mutta se ei silti lupaa rakkautta ja onnea. Eikö se Jessica Ruokolakin ollut todella kaunis, ja silti hänet pahoinpideltiin poikaystävänsä toimesta?
Olen onnekas, koska mieheni tuntuu rakastavan minua. Mutta aluksi oli kyllä vaikea uskoa, että hän rakasti todella minua eikä vain pelkästään himoinnut minua.
Eli uskaltakaa kaikki tavoitella rakkautta. Ulkonäkö ei ole pääasia elämässä! Ja sisäinen kauneus oikeasti on tärkein:)
Ap
Olen 180 pitkä ja painan 109 kiloa.
En ole läski. Rinnanympärys 99, vatsa 98, lantio115.
Mies tulee mielellään päälle.
Olen 56 v Pyynikin pyknikko 104 kg 169 cm.
Kiihotuitko?
Olet tiimalasi? Niissähän hiekka valuu koko ajan pois eli aika kuluu ja ulkonäkösi rapistuu.
Oletko kuuma?