Paras elokuva jonka olet koskaan nähnyt
Kommentit (1230)
Minun Afrikkani. Hyvänä kakkosena Englantilainen potilas. Pieni suklaapuoti kolmosena.
Vierailija kirjoitti:
Dalton Trumbo: Sotilaspoika
- TOIMII MYÖS KIRJANA
Pitäisi kuulua pakollisena peruskoulun vikaluokalle.
Louder than bombs. Onko kukaan muu nähnyt?
1.Tuulen viemää 2.Kuutamosonaatti 3. Schindlerin lista ( pystyn katsomaan elokuvaa vain 1 h, koska se on niin järkyttävä, menee liikaa tunteisiin)
HUOM!
Tämä ei ole arvojärjestys: tämä on järjestys, jossa olen elokuvat olen nähnyt. Eli jokainen näistä voi olla ykkönen, kakkonen tai kolmonen.
VihaajatVihaa kirjoitti:
Seven. Samaistuin jo lapsena vahvasti Kevin Spaceyn hahmoon, joka rupesi sieppaamaan ja kiduttamaan väärin muita kohtaan tekeviä ihmisiä. Salaa toivon, että jossain joku tekee tätä oikeasti pahoille ihmisille.
Siinä elokuvassa tehdään pahaa myös sellaisille ihmisille, jotka eivät ole tehneet itse pahaa. Kuten sille poliisin vaimolle, jota esittää Gwyneth Paltrow.
Schindlerin lista, uhrilampaat, the revenant, taru sormusten herrasta trilogia, Rautarouva, The darkest hour, Jurassick park 1.
Lapsuuden suosikkeja: leijonakuningas, pocahontas, maa aikojen alussa 1.
Drive angry - nicholas coppola
Nightmare alley , Spring breaker , White girl , Fat city
Mielestäni Isä sisäkkönä on ehdottomasti hauskin ja paras mitä olen ikinä nähnyt, suosittelen kaikille :-)
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Isä sisäkkönä on ehdottomasti hauskin ja paras mitä olen ikinä nähnyt, suosittelen kaikille :-)
Traileri
Vierailija kirjoitti:
Louder than bombs. Onko kukaan muu nähnyt?
Katsoin trailerin ja päätin etten varmasti katso koskaan. Mikä tollasen elokuvan tarkoitus on?
Eikö akat ole nähneet Frances Farmeria?
Tuttu nimi mutten muista. Hyviä on muttei niitä näytetä kun harvoin. Samat elokuvat siellä vaan aina.
Dalton Trumbo: Sotilaspoika
- TOIMII MYÖS KIRJANA