Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salic-kuorinta,kokemuksia

Vierailija
21.02.2017 |

Olen menossa ko.kuorintaan ja nyt alkoi jännittämään.Kertokaahan oletteko olleet ja millaista oli?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmasi mihin tarkoitukseen ajattelit kuorintaa.  Itse halusin mennä TCA- kuorintaan aknearpien takia mutta kuorintapäivänä kasvoillani olikin aktiivinen tulehdustila päällä (finnejä), eikä ihotautilääkäri suostunut tekemään (hyvä niin) TCA- kuorintaa, vaan salic- kuorinnan.

Kuorinnan piti vähentää tulehdusta ja lopulta vähentää finien syntymistä. En kuitenkaan niin huomattavaa eroa huomannut, ehkä ihon väri hieman parani. Itse olen enemmänä ollut tyytyväinen TCA- kuorintaan, vaikka ei sekään ole ihmeitä tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmasi mihin tarkoitukseen ajattelit kuorintaa.  Itse halusin mennä TCA- kuorintaan aknearpien takia mutta kuorintapäivänä kasvoillani olikin aktiivinen tulehdustila päällä (finnejä), eikä ihotautilääkäri suostunut tekemään (hyvä niin) TCA- kuorintaa, vaan salic- kuorinnan.

Kuorinnan piti vähentää tulehdusta ja lopulta vähentää finien syntymistä. En kuitenkaan niin huomattavaa eroa huomannut, ehkä ihon väri hieman parani. Itse olen enemmänä ollut tyytyväinen TCA- kuorintaan, vaikka ei sekään ole ihmeitä tehnyt.

Kerro, pls, tuosta TCA:sta, mua kiinostais nimenomaan se. Tehtiinkö sulle kerran, vai sarjana? Mahtaakohan siitä olla hyötyä tällaiselle nelikymppielle naamalle, jossa laajentuneita huokosia ja iän tuomaa "patinaa", ts. ryppyjä..

Vierailija
4/7 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madaralla on ihoa siloittava happokuorinta

Salic: aspiriini liotetaan sitruunamehuun ja kasvoille

Vierailija
5/7 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuko salic?

Vierailija
6/7 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto tälle. Miltä tuntuu ko.kuorinta? Pikkuisen pelottaa.

Vierailija
7/7 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro, pls, tuosta TCA:sta, mua kiinostais nimenomaan se. Tehtiinkö sulle kerran, vai sarjana? Mahtaakohan siitä olla hyötyä tällaiselle nelikymppielle naamalle, jossa laajentuneita huokosia ja iän tuomaa "patinaa", ts. ryppyjä..

Mulle on tehty TCA muistaakseni kaksi tai kolme kertaa. Se on niin yksilöllistä, voi olla että saisit hyviäkin tuloksia. Kyllä sitä kannattaa kokeilla, jos "ylimäärästä" rahaa on. Itse en ehkä koe, että olisin siitä hirveästi saanut apua. Ehkä lähinnä ihon yleisilmeeseen ja väriin mutta en niinkään aknearpiin. Itseäni auttanut eniten glykoolihapporasva 10%, jota käytän n. muutaman kertaa viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi